Қазақтың баспанасы – киіз үй

Каналина Жұмагүл Алдаберлиевна
Каналина Жұмагүл Алдаберлиевна
Ақтөбе
Бөгетсай
Бугетсайская школа-гимназия
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Мәдени мұра
Тақырып:

Қазақтың баспанасы – киіз үй

27.12.2019
66
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары 4.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өмірде болған/өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып баға беру
Сабақ мақсаттары аудио-бейнежазба мазмұнына өмірде болған/өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып баға беру
Бағалау критерийі бейнежазба мазмұынын өзге шығармамен салыстырып, баға бере алады
Құндылықтарды дарыту Өмір бойы білім алу, жалпы азаматтық құндылықтар
Пәнаралық байланыстар Дүниетану, ғылымға кіріспе
Алдыңғы меңгерілген білім Мәдени мұра дегеніміз не?

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(0-10 минут)

<p>І. Ұйымдастыру кезеңі. </p><p> Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріледі. </p><p> ІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі </p><p> Жұмбақты шеш </p><p> Төбедегі көзінен, </p><p> Күн сәулесі түседі. </p><p> Бұрышы жоқ төрінен, </p><p> Самал еркін еседі.</p><p> Киіз үй /Оқушылардың жауаптары тыңдалады, сабақтың тақырыбы анықталады/ ІІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты мен таныстыру, бағалау критерийлерін шығару.</p> Презентация

Сабақтың ортасы

(10-35 минут)

<p>(Ө, МК, Ұ) «Білемін/ білдім» кестесі</p><p> Мақсаты: оқушылардың есте сақтау, қайта жаңғырту қабілеттерін дамыту, шығармаларды өзара салыстыра сипаттауға баулу. Оқушыларға кесте таратылып беріледі. Оқушылар берілген кестенің бірінші бағанына оқушылар алдымен өздерінің киіз үй туралы ақпаратты толықтыру тапсырылады.&nbsp;</p><p>&nbsp;Кестедегі «Білемін» бағанына толтырған ақпараттарын өзара жұппен бөліседі, ұжымда қандай ақпарат жинақтағанын ортаға салады, кері байланыс жасалады/ (МК, Ө) Бейнежазба «Киіз үй» (МК, Ө) Оқушыларға бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар бейнежазба мазмұнына сәйкес тыңдаған ақпаратты кестеге түсіру; (Ө, Ж) Кестеге толтырған ақпаратты негізге ала отырып, бейнежазба мазмұнына сәйкес нақтылау сұрақтарын қойып, өзара жауап беру, қажеттіліге қарай ақпарат толықтыру. </p><p> (Ө) «Киіз үй» өлеңін оқу, қажетті ақпаратты жинақтаған ақпаратты кестеге толтыру.</p><p> (Т) Бейнежазба мен өлең жолдарынан жинақтаған ақпаратты өзара салыстыра сипаттау/</p><p>Оқушылр топта бірігіп, кестедегі ақпаратты ортаға салады. Ортақ бір кестеге толтырып, ұжым алдында қорғайды/.</p><p> Киіз үй</p><p> Атам менің айбынды, </p><p> Атам менің сүйікті. </p><p> Бір қойнауға шалғынды </p><p> Киіз үйін тігіпті. </p><p> Алдымдағы арнаулы</p><p> Шопан үйі дөңгелек</p><p> Ақша бұлттан аумайды, </p><p> Қонақтаған жерге кеп. </p><p> Әрі жарық, әрі кең, </p><p> Ақ сарайдай бұл бөлме. </p><p> Жасауымен, сәнімен Қызықтырады кіргенде. </p><p> Алашаның жердегі Ашық екен өрнегі.&nbsp;</p><p>Текеметтен төрдегі </p><p> Көзімді алғым келмейді. Қастек Баянбай</p><p> Дескрипторлар: Бейнежазба мен өлең жолдарынан ақпарат жинақтайды; Жинақтаған ақпаратқа салыстырмалы түрде баға береді. /Дескрипторлар негізінде бағаланып, кері байланыс жасалады/&nbsp;</p> <p>https://youtu.be/XjsYPFmSshI</p><p> <a href="https://youtu.be/MG3pgrWOyjA" target="_blank">https://youtu.be/MG3pgrWOyjA</a></p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(35-40 мин)

<p>Рефлексия: «Сөйлемді жалғастыр» әдісі</p><p> -Бүгін мен ...................... түсіндім.</p><p> -Маған ...................... қызықты болды. </p><p> -Маған ........................... қиындық туғызды. </p><p> Өзін-өзі бағалау «Блоб ағашы» арқылы өздерін бағалайды.</p> Блоб ағашы

Қосымша ақпарат

<p>Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?&nbsp;</p><p>Топтар бойынша тапсырмалар орындау</p><p>Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?&nbsp;</p><p>Мәтіннен көркемдегіш құралдарды анықтауын бағалау.&nbsp; &nbsp;</p><p>Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы&nbsp;</p><p>Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау</p><p><br></p>

Пікірлер(0)