Қазақтың баспанасы – киіз үй
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Мәдени мұра
Тақырып:
Қазақтың баспанасы – киіз үй
27.12.2019
66
1
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары | 4.1.5.1 аудио-бейнежазба мазмұнына өмірде болған/өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып баға беру |
Сабақ мақсаттары | аудио-бейнежазба мазмұнына өмірде болған/өзге шығармадағы ұқсас оқиғалармен салыстыра отырып баға беру |
Бағалау критерийі | бейнежазба мазмұынын өзге шығармамен салыстырып, баға бере алады |
Құндылықтарды дарыту | Өмір бойы білім алу, жалпы азаматтық құндылықтар |
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану, ғылымға кіріспе |
Алдыңғы меңгерілген білім | Мәдени мұра дегеніміз не? |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (0-10 минут) |
<p>І. Ұйымдастыру кезеңі. </p><p> Оқушылардың сабаққа дайындығы тексеріледі. </p><p> ІІ.Қызығушылық-мотивациялық кезеңі </p><p> Жұмбақты шеш </p><p> Төбедегі көзінен, </p><p> Күн сәулесі түседі. </p><p> Бұрышы жоқ төрінен, </p><p> Самал еркін еседі.</p><p> Киіз үй /Оқушылардың жауаптары тыңдалады, сабақтың тақырыбы анықталады/ ІІІ.Сабақтың тақырыбы мен мақсаты мен таныстыру, бағалау критерийлерін шығару.</p> | Презентация |
Сабақтың ортасы (10-35 минут) |
<p>(Ө, МК, Ұ) «Білемін/ білдім» кестесі</p><p> Мақсаты: оқушылардың есте сақтау, қайта жаңғырту қабілеттерін дамыту, шығармаларды өзара салыстыра сипаттауға баулу. Оқушыларға кесте таратылып беріледі. Оқушылар берілген кестенің бірінші бағанына оқушылар алдымен өздерінің киіз үй туралы ақпаратты толықтыру тапсырылады. </p><p> Кестедегі «Білемін» бағанына толтырған ақпараттарын өзара жұппен бөліседі, ұжымда қандай ақпарат жинақтағанын ортаға салады, кері байланыс жасалады/ (МК, Ө) Бейнежазба «Киіз үй» (МК, Ө) Оқушыларға бейнежазба көрсетіледі. Оқушылар бейнежазба мазмұнына сәйкес тыңдаған ақпаратты кестеге түсіру; (Ө, Ж) Кестеге толтырған ақпаратты негізге ала отырып, бейнежазба мазмұнына сәйкес нақтылау сұрақтарын қойып, өзара жауап беру, қажеттіліге қарай ақпарат толықтыру. </p><p> (Ө) «Киіз үй» өлеңін оқу, қажетті ақпаратты жинақтаған ақпаратты кестеге толтыру.</p><p> (Т) Бейнежазба мен өлең жолдарынан жинақтаған ақпаратты өзара салыстыра сипаттау/</p><p>Оқушылр топта бірігіп, кестедегі ақпаратты ортаға салады. Ортақ бір кестеге толтырып, ұжым алдында қорғайды/.</p><p> Киіз үй</p><p> Атам менің айбынды, </p><p> Атам менің сүйікті. </p><p> Бір қойнауға шалғынды </p><p> Киіз үйін тігіпті. </p><p> Алдымдағы арнаулы</p><p> Шопан үйі дөңгелек</p><p> Ақша бұлттан аумайды, </p><p> Қонақтаған жерге кеп. </p><p> Әрі жарық, әрі кең, </p><p> Ақ сарайдай бұл бөлме. </p><p> Жасауымен, сәнімен Қызықтырады кіргенде. </p><p> Алашаның жердегі Ашық екен өрнегі. </p><p>Текеметтен төрдегі </p><p> Көзімді алғым келмейді. Қастек Баянбай</p><p> Дескрипторлар: Бейнежазба мен өлең жолдарынан ақпарат жинақтайды; Жинақтаған ақпаратқа салыстырмалы түрде баға береді. /Дескрипторлар негізінде бағаланып, кері байланыс жасалады/ </p> | <p>https://youtu.be/XjsYPFmSshI</p><p> <a href="https://youtu.be/MG3pgrWOyjA" target="_blank">https://youtu.be/MG3pgrWOyjA</a></p><p><br></p> |
Сабақтың соңы (35-40 мин) |
<p>Рефлексия: «Сөйлемді жалғастыр» әдісі</p><p> -Бүгін мен ...................... түсіндім.</p><p> -Маған ...................... қызықты болды. </p><p> -Маған ........................... қиындық туғызды. </p><p> Өзін-өзі бағалау «Блоб ағашы» арқылы өздерін бағалайды.</p> | Блоб ағашы |
Қосымша ақпарат
<p>Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? </p><p>Топтар бойынша тапсырмалар орындау</p><p>Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? </p><p>Мәтіннен көркемдегіш құралдарды анықтауын бағалау. </p><p>Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы </p><p>Топта бірі-бірі тыңдау. Сыныпта қауіпсіздік ережелерін сақтау</p><p><br></p>
Пікірлер(0)