І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

Жексенбаева Асем Бекетовна
Жексенбаева Асем Бекетовна
Актобинская область
Село Копа
Копинская общея образовательная средняя школа
Қазақ әдебиеті
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Адам жанының құпиясы
Тақырып:

І.Жансүгіров «Құлагер» поэмасы

27.12.2019
376
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақ мақсаттары <p>9.3.1.1. шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып тарихи және көркемдік құндылығын бағалау.</p><p>Барлық оқушылар орындай алады: &nbsp; шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстыра алады.&nbsp; </p><p>Оқушылардың көпшілігі орындай алады: &nbsp; шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.&nbsp; </p><p>Кейбір оқушылар орындай алады: &nbsp; шығарманы басқа өнер түрлеріндегі осы мазмұндас туындыларымен салыстырып, көркемдік құндылығына өзіндік баға бере алады, өзіндік сыни ой-тұжырым жасайды. &nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақ барысы

(19.04.2019)

&nbsp; Жоспарланған жаттығу түрлері &nbsp; Ресурстар &nbsp;&nbsp; Ұйымдастыру сәті. Сабаққа қызығушылықты ояту.&nbsp; Қызығушылықты ояту&nbsp; Сыныпты жылқы малына қатысты мақал – мәтелдермен&nbsp; 3 топқа бөлу. &nbsp; 1-топ: Жақсы аттың артынан құнан ереді, &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Жақсы жігіттің артынан ұлан ереді.&nbsp; 2-топ: Жақсы аттан жал кетсе де, әл кетпейді.&nbsp; 3-топ: Жомарт жоқтығын білдірмейді, &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Жүйрік ат тоқтығын&nbsp; білдірмейді. &nbsp; &nbsp; Оқушылар мақал сөздердің мағынасын қысқаша түсіндіріп кетеді.&nbsp; Бүгінгі сабақтың тақырыбы мен мақсаты және бағалау критерийлері таныстырылады. &nbsp; &nbsp; &nbsp; Интерак&nbsp; тивті тақта,&nbsp; Мақал-мәтелдер. &nbsp; &nbsp; &nbsp; ЖЖ.1-тапсырма &nbsp;&nbsp; «Құлагер» поэмасындағы Құлагер мен Абайдың «Аттың сыны» өлеңіндегі аттар сипатын салыстырыңдар. Атты суреттеудегі Абай мен Ілияс үндестігін анықтаңдар.&nbsp; «Венн диаграммасы» әдісі. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Дескриптор: &nbsp; - Өлеңді түсініп оқиды. &nbsp; - Тұлпарлардың ұқсастығы мен айырмашылықтарын табады.&nbsp; - Салыстыра талдайды.&nbsp; Қалыптастырушы бағалау: Өзара бағалау. Графиктік &nbsp; &nbsp; Жетон&nbsp; ТЖ. 2-тапсырма. Екі поэманы салыстырып, тарихи және көркемдік құндылығына баға беріңдер. &nbsp; «Тұжырым кестесі» &nbsp; Поэма аты Тарихи құндылығы Көркемдік ерекшелігі Менің пікірім&nbsp; «Ескендір» поэмасы &nbsp; &nbsp; «Құлагер» поэмасы &nbsp; &nbsp; &nbsp; Дескриптор: &nbsp; - Екі поэманы салыстырады.&nbsp; - Тарихи және көркемдік құндылығына баға береді.&nbsp; - Өзіндің пікірін білдіреді. &nbsp; Қалыптастырушы бағалау: Топаралық бағалау. Ауызша. «Дұрыс, бұрыс»&nbsp; Ж. 3-тапсырма. «Қазақ поэзиясының Құлагері» тақырыбында сыни пікір білдіріп, эссе жазыңдар.&nbsp; «Үздік эссе» әдісі.&nbsp; Дескриптор.&nbsp; - Ұсынылған тақырып бойынша эссе жазады.&nbsp; - Эссе құрылымын сақтайды.&nbsp; - Өзіндік сыни пікір білдіреді.&nbsp; Қ/Б: Өзара бағалау. Ауызша. &nbsp; Мадақтау сөздер. «Жарайсың!» «Керемет эссе жазғансың!» &nbsp; &nbsp;&nbsp; «Венн диаграммасы» әдісі. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; «Тұжырым &nbsp; кестесі» &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Дәптермен &nbsp; жұмыс. &nbsp; &nbsp; &nbsp; Рефлексия. «Нысана» әдісі. &nbsp; &nbsp; Маған не қызықты болды?&nbsp; Маған не түсінікті болды?&nbsp; Маған қандай көмек қажет? «Нысана» әдісі. &nbsp; &nbsp; &nbsp; http://adebiportal.kz/kz сайтынан І.Жансүгіровтің «Құлагер» поэмасына берілген пікірлерді оқып келу. &nbsp;&nbsp; <br>

Қосымша ақпарат

<br>

Файлдар:

Файлды ару Жексенбаева Асем Бекетовна

Пікірлер(0)