Тасқа қашалған жазулар

Ерхожаева Гулнара Утегеновна
Ерхожаева Гулнара Утегеновна
Ақтөбе
Ақтөбе
Ақжайық негізгі мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Қазақ жазуының даму жолы
Тақырып:

Тасқа қашалған жазулар

27.12.2019
89
PDF жүктеу WORD жүктеу
Тасқа қашалған жазулар

9.2.1.1 берілген тақырыпқа сай сөздерді орынды қолдана отырып, мақсатты аудиторияға арналған ауызша мәтіндер құрау; 9.5.1.1 өздік етістің қызметін білу, ауызша және жазба жұмыстарда орынды қолдану.  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Тасқа қашалған жазулар

- Мәтіннің мазмұнын түсінеді,бас әріппен жазылатын жалқы есімдерді ажырата алады. -Мәтіннің мазмұнын түсініп, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтай алады, бас әріппен жазылатын күрделі құрама атауларды жаза алады.

-Мәтіннің мазмұнын түсінеді, ұсынылған ақпараттан астарлы ойды анықтайды,тақырып бойынша бас әріппен жазылатын күрделі құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады.  

Мәтіннің мазмұнын түсіне алады, бас әріппен жазылатын күрделі атауларды жаза алады; Мәтіннің мазмұнын түсіне алады, астарлы ойды анықтап, қолдана алады,күрделі құрама атауларды орфографиялық нормаға сай жаза алады.  



Қосымша ақпарат

<p>1 Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) Дифференциация үш түрде іске асады: 1- үлгерімі төмен оқушыларға қолдау топтық жұмыста үлгерімі жақсы оқушылар тарапынан көрсетіледі. 2 –оқушылардың тапсырмасынан күтілетін нәтиже дифференциацияланған. Оқушылар бір-бірін дискрипторларарқылы бағалайды.Сол арқылы кері байланыс беріледі. Сабақ философияға қатысты болғандықтан, белсенді азаматтық позициясын қалыптастыруға септігін тигізеді.</p>

Файлдар:

Файлды ару Тасқа қашалған жазулар

Пікірлер(0)