Әлемнің жаңа жеті кереметі

УТЕШОВА АСЕМ КУАНБАЕВНА
УТЕШОВА АСЕМ КУАНБАЕВНА
Ақтөбе облысы
Хромтау қ.
КГУ «Хромтауская СШ №4»
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Әлемнің жеті кереметі
Тақырып:

Әлемнің жаңа жеті кереметі

08.11.2019
507
PDF жүктеу WORD жүктеу
Әлемнің жеті керемететі <p>6.1.5.1 – тыңдалған мәтін мазмұны бойынша жалпы және нақты сұрақтарға жауап беру, мәтіндегі ақпаратты шынайы өмірмен байланыстыру</p><p>6.4.1.1 – тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфаграфиялық нормаға сай жазу.</p><p>6.ӘТН1. Тақырып бойынша жеке сөздер, бірге, бөлек және дефис арқылы жазылатын сөздерді орфографиялық нормаға сай жазу.</p><p>&nbsp;Адамзат мәдениетінің ғажайып ескерткіштерімен, яғни сәулет және мүсін өнерінің керемет тамаша үлгілерімен таныстыру. Әлемнің кереметтері халықтардың мұрасы екендігін ұғындыру. Тәрбиелік: Дүние жүзілік дамудағы адамзаттың орны ерекше екендігін және ол жасаған бүкіл әлемдік құндылықтарды білетін, оларды өз отаны – Қазақстанның дамуы үшін пайдалануға ынталы, жан-жақты жетілген азаматтарды қалыптастыру, тәрбиелеу</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Әлемнің жаңа жеті кереметі

(14.10.2019)

<p>1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Оқушыларды сабақтың тақырыбымен,мақсатымен таныстыру. (Кенет есік қағылып,біреу сыр сандық тастап кетеді.) - Балалар,мына сыр сандықты біреулер бізге тастап кетіпті. Сыр сандық ашылмайды екен.Оны қалай ашамыз? Әрине,кілтпен.Ол үшін кілтті табуымыз қажет.Кілтті іздеп саяхатқа шығамыз. (Поездың дыбысы шығады.) Поезға отыру үшін не істейміз? Билет сатып аламыз. Нөмірі 1-ші билет сатып алғандар 1-ші топқа, нөмірі 2-ші билет сатып алғандар 2-ші топқа, нөмірі 3-ші билет сатып алғандар 3-ші топқа бөлінеді. </p><p> 1-топ.Археологтар. Ғажайып фактілерді келтіреді. </p><p> 2-топ.Тарихшылар.7 санына байланысты ұғымдарды айтады. </p><p> 3-топ.Зерттеушілер.Қазіргі әлем кереметтері туралы мағлұмат береді. Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы туралы не білеміз? Кесте толтыру білемін білмеймін білгім келеді </p><p> 3.Жаңа сабақ.&nbsp; &nbsp;сабағымызда мәдениеттің негізгі түп қазығы болған антик дүние елдеріне саяхатап,бүкіл әлемдік құндылықтардың ең алғашқылары туралы аз да болса мағлұматтар алсаң деген ой болды «Әлемнің жеті кереметі» антика /латынның ежелгі деген сөзі/заманында сәулет пен мүсін ескерткіштерінің сол кездегі ең даңқты жетеуі осылай аталған. Б.ғ.д. IIIғ №кереметтің үлгісі деп: </p><p>1.Мысыр /Египет/ пирамидалары;</p><p> 1 2.Вавилонның Семиралиданың/ аспалы бағы; </p><p>3.Эфес Артемидасының ғибадатханасы; </p><p>4.Галикарнас мовзалейі; </p><p>6.Александрия маягі;</p><p> 7.Олимпиядағы Зевс мүсіні; -осы жетеуі аталады. «Керемет» деген ұғым бағзы заманнан бері орныққан дәстүр бойынша кең мағнасында қолданылады.Жоғарыда аталған кереметтерді дүниеге келтірудегі атқарылған жұмыстың мінсіздігі мен ауқымының жерден ақылға сыймаса да,кереметатаулының бәрі сырттың көмегінсіз жер бетіндегі адамдардың қолынан шыққан. Көркем творчество мүмкіндігінің өзі еңбекпен тығыз байланысты. «Еңбек өнерден көне деген»Плеханов.Демек,бүкіл дүние жүзіндегі өнер өзінің пайда болуымен еңбекке борышты.Өйткені Ф.Энгельс жазғандай,тек еңбектің және еңбек туғызған өзгерістердің арқасында «адам баласының қолы жетілгендіктен сондай бір жоғарғы сатысына жетті, міне осы сатыда адам баласының қолы бейне бір сиқырдың күшімен жасалғандай Рафаэльдің суреттерін, Торвальдсеннің статуяларын, Паганинидің музыкасын дүниеге келтірді». </p><p><br></p><p>Білу. Түсіну. 1-тапсырма. «Бастапқы танысу» әдісі арқылы мәтінді мұқият оқиды. /жеке жұмыс/ Дескриптор: мәтінді мұқият оқиды. Суреттер, Бәйтерек, Алтын адам, Ханшатыр, Нұр әлем, домбыра, Хеопс пирамидасы, перғауын, Зевс мүсіні, Мысыр пирамидасы, Галикарнас кесенесі .</p><p> Ашық журнал мен стикерлер (топ мүшелерінің міндеттері) «Әлемнің жаңа жеті кереметі» слайдтары PowerPoint Сандар жазылған қимақағаздар Оқылым мәтіні</p><p> /3 мин/</p><p> /5 мин/ </p><p>2-тапсырма. «Елші» әдісі арқылы мәтін мазмұнын басқа топтармен талқылайды. /топпен жұмыс/ («Ашық журнал» арқылы бағалау) Дескриптор: топтар арасында мәліметпен алмасады. Қолдану. </p><p> 3-тапсырма. «Шахмат» әдісі арқылы мәтінді негізге ала отырып, шахматтың бос ұяшықтарына негізгі мәліметтерді жазады, ой бөліседі. Басқа топтың жұмысына кері байланыс не сұрақ жазады. /топпен жұмыс/ (Жұлдыздар арқылы топаралық бағалау) Дескриптор: мәтіннен қажетті мәліметтерді табады; негізгі ақпараттарды анықтайды; кері байланыс немесе сұрақ жазады. </p><p> Сергіту сәті. </p><p> 4-тапсырма. «Графикалық диктант» әдісі арқылы күрделі сөздердің түрлерін анықтап, графикалық диктант жазады. Дұрыс деп есептесеңдер – плюс , қате деп есептесеңдер – минус. /жеке жұмыс/ («Ашық журнал» арқылы бағалау) Вади Мұса – біріккен сөз Чичен-Ица – қос сөз См – қысқарған сөз Тәж-Махал – тіркескен сөз Қытай императоры – тіркескен сөз Оңтүстік – қысқарған сөз Амфитеатр – біріккен сөз Дескриптор: күрделі сөздердің түрлерін ажыратады; графикалық диктант жазады. Жинақтау. </p><p> 5-тапсырма. «Ашық микрофон» әдісі арқылы көрші топқа тақырып бойынша сұрақ қойып, сыныппен ой бөліседі. /топпен жұмыс/ («Ашық журнал» арқылы бағалау) Дескриптор: сұрақтарға жауап береді; ой бөліседі. 6-тапсырма. «Сәйкестендіру» әдісі арқылы әлемнің жеті кереметін суретімен сәйкестендіреді. /жеке жұмыс/ («Ашық журнал» арқылы бағалау) Петра қалашығы, Чичен-Ица Жарылқаушы Христос Колизей Ұлы Қытай қорғаны Мачу-Пикчу қаласы Тәж-Махал Дескриптор: суретті әлемнің кереметімен сәйкестендіреді.&nbsp; &nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp;Сабақтың соңы:</p><p>Талдау. 7-тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы сабақ тақырыбы бойынша пікір, дәлел келтіре отырып, қорытынды шығарыңыздар. /шағын топпен жұмыс/ («Ашық журнал» арқылы бағалау)&nbsp;</p><p> Дескриптор: тақырып бойынша пікір білдіреді; пікірге сәйкес дәлел келтіреді; қорытынды шығарады. </p><p> Бағалау. «Ашық журнал» формасы арқылы өздерін бағалайды. Рефлексия. Рефлексивті нысананы толтырады.&nbsp;</p><p> Үй тапсырмасы. «Жойылған мұраларды қалпына келтіру керек пе?» /эссе/ </p><p> Балық қаңқасы бейнеленген қимақағаздар&nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p>(«Ашық журнал» арқылы бағалау)&nbsp;</p><p> Дескриптор: тақырып бойынша пікір білдіреді; пікірге сәйкес дәлел келтіреді; қорытынды шығарады. Бағалау. «Ашық журнал» формасы арқылы өздерін бағалайды. Рефлексия. Рефлексивті нысананы толтырады. hello_html_m688d8f61.jpg Үй тапсырмасы. «Жойылған мұраларды қалпына келтіру керек пе?» /эссе/ Балық қаңқасы бейнеленген қимақағаздар «Ашық журнал» формасы «Нысана» Қосымша мәлімет: Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз? Оқушыларға «Бастапқы танысу», «Шахмат» графикалық органайзері,«Сәйкестендіру» әдістері арқылы қолдау көрсетемін. Қабілетті оқушыларға тқырыптың идеяларын мен салдарын анықтауға, «Фишбоун» әдісі арқылы қорытынды түйін жасауға тапсырма беріледі. Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? Қалыптастырушы бағалаудың әдіс-тәсілдерімен: «Ашық журнал», «Жұлдыздар» әдісімен бағалаймын. Шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау; Қарым-қатынас жасасу; Мәдениетті болу, табиғатты аялау, шығармашылық құндылықтары сабақ тақырыбы арқылы жүзеге асады. Сабақ бойынша рефлексия Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма? Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме? </p><p> Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? </p><p> Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?</p><p> Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?</p><p> Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?</p><p> Менің ойымша, сабақтың оқу мақсаттары мен міндеттері орындалады. Себебі, тапсырмалар оқу мақсатына, бағалау критерийлеріне сай беріледі. Сабақта оқылым, әдеби тіл нормалары дағдыларына арналған тапсырмалар тиімді педагогикалық әдіс-тәсілдер арқылы жүзеге асады. Оқушылар «Бастапқы танысу» әдісі бойынша мәтінді түсініп оқиды; «Елші» әдісі арқылы ақпаратпен бөліседі; нақты ақпараттарды шахматтың бос ұяшықтарына жазады; «Графикалық диктант» әдісі арқылы грамматикалық тақырыпты меңгеру деңгейін тексереді; «Ашық микрофон» әдісі арқылы сұрақтарға жауап беріп, топта талқылап, сыныпқа жариялайды. «Фишбоун» әдісі арқылы тақырып бойынша пікір, дәлел келтіріп, қорытынды шығарады. Жалпы бағалау: Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)? «Миға шабуыл әдісі арқылы оқушылар сабақтың тақырыбын ашады. «Фишбоун» әдісі арқылы сабақ бойынша қорытынды түйінді жасайды. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқыту мен оқуға қатысты)? Жаңаша педагогикалық әдіс-тәсілдер.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Қосымша ақпарат

Осы сабақтың барысында мен сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/ қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда не нәрсеге назар аудару қажет?&nbsp;&nbsp;

Пікірлер(0)