Елбасы кітапханасы
Елбасы кітапханасы
| Елбасы кітапханасы | 9.2.3.1 коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мəнін түсініп, өз ойын жеткізу; 9.2.2.1 коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай білу. Барлық оқушылар коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеп, өз ойын жеткізеді; Оқушылардың көпшілігі коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мəнін түсініп, өз ойын жеткізеді; Кейбір оқушылар коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай біледі. Бағалау критерийлері: • коммуникативтік жағдаятқа сай сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мəнін түсініп, өз ойын жеткізе алады; • коммуникативтік жағдаяттарға байланысты сөйлеу этикеті формаларын дұрыс таңдай алады. Құндылықтар: Мәтін мазмұнын талдай отырып, оқушылар өз мүмкіндіктерін қоғам үшін игі істерге арнау, яғни ізгі мақсат қою құндылығын дамыта алады Тілдік мақсаттар Мәтіннен мағынасына қарай тиісті сөздерді алып, қажетті грамматикалық формада қолдануға үйренеді. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Елбасы кітапханасы (22.11.19ж) |
Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлерін талқылау Жаңа сөздер: сайын-каждый арна-канал алғышарт-предпосылка қазақстандық-казахстанский Жаңа сөздермен таныстыру. «Алдын ала берілген атаулар». Мұғалім сабақ басында жаңа тақырып бойынша тақтаға бірнеше атау (терминдер) жазып қойып (3-4 атау), оқушыларға олардың мағынасы, мазмұны жəне өзара қатынасы мен байланысы туралы ойлануын сұрайды. Бұл жұмысты оқушылардың жеке, жұппен немесе шағын топ ішінде ауызша яки жазбаша (соңғысы тиімдірек) орындауы ықтимал. Содан кейін мұғалім бірнеше оқушының ойы мен пікірін тыңдауына болады. 2-тапсырма. Айтылым. ҚР Ұлттық кітапханасы. Алматы қ. Жамбыл атындағы жасөспірімдер кітапханасы. Алматы қ. ҚР Ұлттық академиялық кітапханасы. Нұр-Сұлтан қ. Елбасы кітапханасы. Нұр-Сұлтан қ. (кітапханаларды слайд түрінде таныстыру) «БББ». Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады. Олар нені біледі? Олар нені білгісі келеді? Олар нені білді? Миға шабуыл өткізгеннен кейін оқушылар алғашқы екі бағанды толтырады жəне бөлімді оқып біте бастағанда, үшіншіге қайта оралады (немесе бөлімді оқу барысында толтыруы мүмкін). Сабақтың ортасы 25 минут МӘТІНМЕН ЖҰМЫС Тыңдалым. Айтылым. 3-тапсырма. (Жеке жұмыс) 1.Мәтінді тыңдап , тақырып қойыңыз; 2.Түсінгеніңізді баяндаңыз. Қалыптастырушы бағалау.Үш шапалақ әдісі Тыңдалым. Жазылым. 4-тапсырма, 6-тапсырма. (Жұптық жұмыс) 1. Түртіп алыңыз; 2. Мәтін бойынша сұрақ құрып, көршіңізге қойыңыз. Мəтінді талқылау үшін «А, В, С» тəсілі қолданылады. А – сұрақ қояды. В – жауап береді. С–айтқан жауаптарды бақылайды, толық болмаса толықтырады. Оқушылар топта үшеуден отырады. А – сұрақ қоюшы, В – жауап беруші, С – бақылаушы рөлін атқарады. Бақылаушы қажетті жерлерін түртіп алып, əңгіме соңында қорытынды береді. Оқушылар осы сұрақтарға жазбаша стикерде жауап береді. Ұсыныс,тілектерін айтады. Дескриптор. Аудиокітап – шығарма бойынша негізгі ақпаратты анықтайды; – тақырыпқа сəйкес ойын айтады; – ойын айтады. Қалыптастырушы бағалау. Бас бармақ әдісі Тыңдалым. Жазылым. 5-тапсырма. Кітапхана, мұрағат, ғимарат, сәулет, сәулетші сөздерін пайдаланып, құрмалас сөйлем құраңыз. (Топтық жұмыс). Жазылым. Берілген жаңа сөздерді мезгіл үстеумен байланыстырып сөйлем құраңыз ( Жеке жұмыс). 1-тапсырма. Ала жаздай, қыстыгүні, таңертең, биыл, таңсәріде, қара кешке дейін, күнұзаққа. (АРТУР,ДАРЬЯ, АЛДИЯР,ЖАНАРЫС). Кері байланыс. «БББ». Жаңа тақырып бастар алдында оқушылар үш бағаннан тұратын сурет салады. Олар нені біледі? Олар нені білгісі келеді? Олар нені білді? Үй тапсырмасы: 1-тапсырма. Ала жаздай, қыстыгүні, таңертең, биыл, таңсәріде, қара кешке дейін, күнұзаққа.Сұхбат құру |
Пікірлер(0)