Бала құқығы мен бостандығы мемлекет назарында

Касенова Жанагул Амангосовна
Касенова Жанагул Амангосовна
Актобе
Хромтау
№4 Хромтау орта мектебі
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Адам құқығы мен бостандығы. Синтаксис
Тақырып:

Бала құқығы мен бостандығы мемлекет назарында

29.12.2019
88
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары <p>9.2.5.1. мәтінде көтерілген мәселеге оқырманның қарым-қатынасын анықтауға арналған талқылау сұрақтарын құрастыру; </p><p>9.4.4.2. салалас құрмалас сөйлемдердің (себеп-салдар) мағыналық түрлерін ажырата білу. <br></p>
Бағалау критерийлері <p>Мәтінде көтерілген мәселені анықтайды; </p><p>талқылау сұрақтарын құрастырады; </p><p>салалас құрмалас сөйлемдердің (себеп-салдар) мағыналық түрлерін қолданады <br></p>
Құндылықтар &nbsp;Жақсы қарым-қатынас орнату, ынтымақтастық дағдысын қалыптастыру. <br>
АКТ қолдану &nbsp;Интербелсенді тақта қолданылады
Пәнаралық байланыс &nbsp;Адам және қоғам
Тілдік мақсаттар &nbsp;Тілдік қорлары толығып, көркем сөйлеуге үйренеді. Сөйлеу шеберліктері артып, сөйлеу мәдениеті жетіледі
Осыған дейін меңгерілген білім &nbsp;Адам құқықтары мен бостандықтары

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(3 мин /5 мин)

<p>&nbsp;Ұйымдастыру кезеңі </p><p>Амандасу, түгендеу. </p><p>Оқушылардың назарын сабаққа аудару.</p><p> <b><span style="background-color: rgb(255, 255, 255);">Миға шабуыл әдісі</span></b> бойынша өткен тақырыпқа шолу жасаймын. </p><p>1. «Адам құқығы» дегенді қалай түсінесің? </p><p>2. Бостандық ұғымы нені білдіреді? </p><p>3. Олардың адам өміріндегі маңызы қандай? </p><p>4. Адам өз құқығын қорғауы үшін нені білу қажет?</p><p> 5. Сен өз құқығыңды қорғай аласың ба? </p><p>1.Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері түсіндіріледі. </p><p><b>С. Оқылым алды тапсырмалар:&nbsp;</b></p><p><b> </b>«Карусель» әдісі Оқушылар ішкі және сыртқы шеңберге тұрады. Ішкі шеңбер сұрақ қояды, сыртқы шеңбер айнала жүріп жауап береді. Отбасы шағын мемлекет дегенді қалай түсінесің? Отбасындағы баланың міндеттері мен құқықтары қандай? Отбасындағы баланың құқықтарының сақталуына кімдер жауапты? Бала құқығы қанша жасқа дейін сақталуы керек? <br></p> &nbsp;Оқулық

Сабақтың ортасы

(15 мин)

<p>&nbsp;<b>ТЖ.&nbsp; Оқылым кезі:</b>&nbsp; </p><p>Оқушыларды 2 топқа бөлемін. Мәтін таратылады.&nbsp; <b>Тапсырма: </b>Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтап, топта өз көзқарастарыңызды , <b>«6 неліктен»</b> әдісі бойынша талқылау сұрақтарын құрастырыңыз.&nbsp; Сан мыңдаған жылдар бұрын адамзат пайда болды. Адамдардың арасында Не істеуге болады?Не істей аламыз?деген сұрақтар туындай бастады.Осы кезде әр елдің заңы, ережелері шыға бастады. Б.з.д. ІХ-VІІ ғасырда Рим құқығы бекітілді. Б.з.д. V ғасырда Ежелгі қытай елінде 12 кесте заңы жарық көрді. Қазақ халқының тарихындағы Шыңғысханның Яссысы Қасым ханның Қасқа жолы Есім ханның Ескі жолы, Тәуке ханның Жеті жарғысы Ұлы Даланың алғашқы заң үлгілері болып саналады. 1885 жылы билер жиынындағы ұлы Абайдың Шар ережесі қабылданды. Абай бұл заңды елін әділдікке жеткізу жолындағы бейбітшілік пен тыныштықты сақтайтын нормалар жиынтығы деп түсіндірген. Сонымен қатар қазақ елінің заңын жасауға, әдет-ғұрпының сақталуына, қалыптасуына үш кемеңгер би: Төле би, Қазыбек би, Әйтеке би зор үлес қосты. Міне, қазіргі таңда адамның шыр етіп жерге түскен&nbsp; минутынан бастап, оның өмірін, денсаулығын, тыныштығын қорғап отыратын заң бар. Бұл заң 1948 жылы 10 желтоқсанда қабылданған Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы, сонымен қатар 1959 жылы қабылданған Бала құқығы декларациясы. Осы декларациядан кейін 1989 жылы 20 қарашада 61 ел қол қойған Балалар құқығы туралы Конвенция қабылданды. Қазірде бұған 191 мемлекет кірген. Конвенция – арнаулы мәселелер жөніндегі келісімшарт. Осы Конвенция негізінде 2002 жылы тамызда Қазақстанда Балалар құқығы туралы заң қабылданды. Бұл заң 9 тараудан, 53 баптан тұрады. Осы ережелерді бұлжытпай орындау – біздің Отан, ел, халық&nbsp; алдындағы парыз. Өмірдегі кейбір келеңсіз жағдайлардың көбі адамдардың осы заң талаптарын, тәртіп талаптарын білмейтіндігінен туындап жататыны анық. </p><p><b>Саралау мәтін не ресурс бойынша&nbsp; Дескриптор&nbsp;</b> Мәтіндегі көтерілген мәселені анықтайды. Талқылау сұрақтарын құрастырады&nbsp; «Галереяны шарлау» әдісі бойынша 1-ші топ екінші топтың, 2 –ші топ бірінші топтың сұрақтарымен танысады. Жазылған сұрақтар оқылып, өздеріне ұнаған оқушылардың сұрақтары таңдалынады. Соның ішінен 2 жеңімпаз анықталып, сол оқушылардың сұрақтары оқылады.&nbsp; Бағалау&nbsp; Топтар бір-бірін бағалайды. <br></p> &nbsp;мәтін

Сабақтың ортасы

(10 мин)

<p>&nbsp;<b>Оқылымнан кейінгі тапсырма&nbsp; Саралау тапсырмасы:</b></p><p><b><br></b>Берілген сұрақтарға себеп-салдар салаласты пайдаланып, жауап беріңіз. </p><p>Тапсырма сұрақтары: </p><p>1.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Абайдың «Шар ережесінің» маңызы </p><p>2.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Төле би, Әйтеке би, Қазыбек бидің заң шығарудағы үлестері қандай? </p><p>3.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Адам құқығының жалпыға бірдей декларациясы туралы не білесіңдер? </p><p>4.&nbsp;&nbsp; &nbsp;Бала құқығы декларациясы қашан қабылданды?&nbsp; Барлық оқушылар:&nbsp; Берілген сұрақтар төңірегінде себеп-салдар салаласты қатыстыра&nbsp; жауап береді&nbsp; Қабілетті оқушыларға: Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, себеп-салдар салаласты қатыстырып өз ойын білдіреді&nbsp; Қолдауды қажет ететін оқушыларға: Сондықтан,себебі, сол себепті,өйткені деген себеп-салдардың жалғауларын пайдалана отырып, себеп-салдар салаластың қолданылуын көрсетеді. <br></p> &nbsp;мәтін

Сабақтың ортасы

(2 мин)

&nbsp;Бағалау «Екі жұлдыз, бір&nbsp; тілек» кері байланысы

Сабақтың соңы 5 мин

(5 мин)

<p><b>&nbsp;Оқушының рефлексиясы:&nbsp; </b></p><p><b><br></b>Пирамида әдісі Бұл сұрақтар туралы ойларыңыз? Сұрақтар қиын, оңай болды ма? Сұрақтар ауқымды болды ма? Сұрақтар мәтінді терең түсінуге жол ашты ма? <br></p> мәтін

Қосымша ақпарат

<p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td><b>Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?</b>&nbsp; <br></td><td><b>Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? </b><br></td><td><b>Пәнаралық байланыс&nbsp; Қауіпсіздік ережелері&nbsp; АКТ-мен байланыс&nbsp; Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент) </b><br></td></tr><tr><td>Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.&nbsp; Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.&nbsp; Сабақтың басынан соңына дейін оқушылардың деңгейіне байланысты тапсырмалар беріледі.Тапсырма құруда мақсатқа сәйкес саралаудың мәтін не ресурс бойынша саралау қолданылады. Берілген сұрақтарға себеп-салдар салаласты пайдаланып, жауап беруге сұрақтар беріледі. Барлық оқушылар:&nbsp; Берілген сұрақтар төңірегінде себеп-салдар салаласты қатыстыра&nbsp; жауап береді&nbsp; Қабілетті оқушыларға: Берілген сұрақтарға жауап бере отырып, себеп-салдар салаласты қатыстырып өз ойын білдіреді&nbsp; Қолдауды қажет ететін оқушыларға: Сондықтан,себебі, сол себепті,өйткені деген себеп-салдардың жалғауларын пайдалана отырып, себеп-салдар салаластың қолданылуын көрсетеді. <br></td><td>Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.&nbsp; Оқушылардың ойларын шоғырландыру үшін Миға шабуыл әдісі қолданылады.. Карусель әдісі, 6 неліктен әдісі, Галереяны шарлау әдісі&nbsp; Топтар бір –бірін өзара бағалайтын болады. Рефлексия Пирамида әдісі <br></td><td>Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе? Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?&nbsp; Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?&nbsp; Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?&nbsp; АКТ , мәтін <br></td></tr><tr><td>Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы&nbsp; қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?&nbsp;&nbsp; <br></td><td>Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы&nbsp; қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?&nbsp;&nbsp; <br></td><td><br></td></tr><tr><td>Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1:&nbsp; 2: Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым? <br></td><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br></p><p><br></p>

Файлдар:

Файлды ару Бала құқығы мен бостандығы мемлекет назарында

Пікірлер(0)