Ежелгі көшпелілер дүниетанымы

Кудайбергенова Замзагуль Садыковна
Кудайбергенова Замзагуль Садыковна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
СШ им. Ж.Кереева
Қазақстан тарихы
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ежелгі көшпелілер өмірі
Тақырып:

Ежелгі көшпелілер дүниетанымы

30.12.2019
273
PDF жүктеу WORD жүктеу
Ежелгі көшпелілер дүниетанымы

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

сабақтың басы.Сабақтың ортасы. Сабақтың аяғы.

Психологиялық ахуал қалыптастыру: 123 Сынып іші тып-тыныш Жалқаулықты тастаймыз Сабақты біз бастаймыз! Топқа бөлемін: «Төрт түлік малға» байланысты суреттер арқылы топқа бөлінеді.Оқушылар 4 топқа бөлініп отырады.  

Ой шақыру. «Қабырғадан оқу» әдісі арқылы жаңа сабаққа көшу.Оқушыларға жетлеуші сұрақтар қойылады.Жасырын жауап арқылы сұраққа жауап беріледі. - Көшпелілердің жаңа жылды қалай тойлаған ? - Неліктен көшпелілер от пен күнге табынған? Білу және түсіну Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы Тақырыпқа байланысты бейнетаспа көрсету. Қосымша ақпарат Қалыптастырушы бағалау: Қоржын мен асықтар  

«Зерттеу шеберханасы» әдісі бойынша топтарға тапсырмалар беру. Ітоп-Мәтінмен жұмыс /оқулықпен жұмыс, от пен күнге байланысты/ ІІтоп-Интервью алу / жалпы мәлімет беру/ ІІІтоп-Сурет салу/наурыз мерекесіне байланысты/ ІVтоп-Көрініс көрсету / салт-дәстүрге байланысты/ Критерийлері: -Салт-дәстүрдің мағынасын аша біледі -Мазмұндылығын айқындайды -Көшпелілердің дүниетанымыына әсерін анықтайды Қалыптастырушы бағалау: Қоржын мен асықтар  

Ой қорыту. «Жалған» не «Ақиқат» 1.Отпен аластау кейінгі дәуірлерге дейін сақталған. Ақиқат 2.Наурыз осыдан 3000 жыл бұрын пайда болған. Ақиқат 3. «Наурыз» ежелгі қытай сөзі. Жалған 4.Отқа табыну күнге қатысты наным-сеніммен тікелей байланысты. Ақиқат 5.Ислам дінінде ер баланың жыныс мүшесіндегі тері бөлшегін кесу арқылы жасалатын ғұрып-Тұсау кесу. Жалған  

«Білім қоржыны» кері байланыс

https://www.youtube.com/watch?v=ht6tyd64_kU&t=51s

Қосымша ақпарат

<p>«Ұлы даланың жеті қыры» Кеңістік-барлық нәрсенің, ал уақыт- бүкіл оқиғаның өлшемі.Уақыт пен кеңістіктің көкжиегі тоғысқан кезде ұлт тарихы басталады.Сол арқылы түп-тамырымызды білуге, ұлттық тарихымызды терең үңіліп, оның күрмелуі түйінін шешуге мүмкіндік туады. Н.Ә.Назарбаева&nbsp;&nbsp;</p><p>Қолдану. «Зерттеу шеберханасы» әдісі бойынша топтарға тапсырмалар беру. Ітоп-Мәтінмен жұмыс /оқулықпен жұмыс, от пен күнге байланысты/ ІІтоп-Интервью алу / жалпы мәлімет беру/ ІІІтоп-Сурет салу/наурыз мерекесіне байланысты/ ІVтоп-Көрініс көрсету / салт-дәстүрге байланысты/ Критерийлері: -Салт-дәстүрдің мағынасын аша біледі -Мазмұндылығын айқындайды -Көшпелілердің дүниетанымыына әсерін анықтайды Қалыптастырушы бағалау: Қоржын мен асықтар Ой қорыту. «Жалған» не «Ақиқат» 1.Отпен аластау кейінгі дәуірлерге дейін сақталған. Ақиқат 2.Наурыз осыдан 3000 жыл бұрын пайда болған. Ақиқат 3. «Наурыз» ежелгі қытай сөзі. Жалған 4.Отқа табыну күнге қатысты наным-сеніммен тікелей байланысты. Ақиқат 5.Ислам дінінде ер баланың жыныс мүшесіндегі тері бөлшегін кесу арқылы жасалатын ғұрып-Тұсау кесу. Жалған Қалыптастырушы бағалау: Қоржын мен асық&nbsp;&nbsp;</p>

Файлдар:

Файлды ару Ежелгі көшпелілердің дүниетанымы

Пікірлер(0)