Мақала жаза аламын
Мақала жаза аламын
| Оқу мақсаты | 4.3.2.1 – тірек сөздерді қолданып белгілі бір стильде мәтін (мақала, мінездеме, сұхбат) жазу. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
«Көңіл күй букеті» әдісі - Көңіл күйлеріңіз қалай? - Керемет! - Сабаққа дайындығымыз қалай? Тамаша! - Ендеше бастайық! Бүгінгісабақтың тақырыбы Мәдени мұра сыр шертеді бөлімі бойынша Мақала жазааламын. -Бұл тақырып бойынша -Мәтін стилін ажыратуды; -репортаж алуды үйренеміз. 1.Сөйлемнің дара мүшесі дегеніміз не?/Жеке сөзден жасалған сөйлем мүшесін дара мүше дейміз/ 2. Сөйлемнің күрделі мүшесі дегеніміз не?/Екі не одан да көп сөзден жасалған сөйлем мүшесін күрделі мүше дейміз/ 3.Сөйлемде қанша мүшенің қызметін атқарады?/Сөйлемде бір ғана мүшенің қызметін атқарады/ 4. Бірыңғай мүшелер қалай жасалады? /Бәрі бір сөз табынан жасалады/ 5. Бірыңғай мүшелердің арасына қандай тыныс белгісі қойылады?/Сөйлемдегі бірыңғай мүшелердің арасына үтір қойылады/ 6.Қосымша қалай жалғанады?/Қосымша бірыңғай мүшелердің әрқайсысына,кейде соңғы сөзіне ғана жалғанады/ |
«Көңіл күй букеті» әдісі «Серпілген сауал» әдісі Мақсаты: Өткен тақырыпты қай дәрежеде меңгергенін білу. «Үш шапалақ»әдісімен бағалау |
Пікірлер(0)