Сөйлеу мәдениеті
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Мамандықтар әлемі
Тақырып:
Сөйлеу мәдениеті
31.12.2019
99
0
| Сөйлеу мəдениеті | 4.1.3.1 – сұхбаттасының жасын, жай-күйін ескере отырып, белгілі бір тақырып аясында сөйлеу мəдениетін сақтап, диалогке қатысу. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы |
Ұйымдастыру кезеңі.Ой қозғау! «Бес саусақ» əдісі Топпен жұмыс Жұппен жұмыс |
Қосымша ақпарат
<p> (Ұ) Ұйымдастыру кезеңі. психологиялық ахуал туғызу. Оқушылар бір-біріне бүгінгі күнге жақсы тілек айтады. (Ұ) Ой қозғау! Бір бағытта бір мағына, қарсы бағытта басқа мағына беретін сөздерді топтастырып жазады. Оқушылардың мүмкіндігі болса, кестені 3 тілде толтыртуға болады. .Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Алаш – шала нос – сон not – ton </p><p>57-жаттығу. Хабарлама жазу.иОқушылардың болашақ мамандықтары туралы жазғанхабарламаларымен танысады.Хабарламалар мазмұны бойынша «Қалай ойлайсың?» деген сауалға қатысты 3 сұрақ құрастырады. Парталас жұбының сұрақтарына жауап беруге дайындалады. Өз хабарламасын жалғастырып жазады. Таңдайтын мамандығының маңыздылығын көрсетеді. Бір-бірінің жұмыстарын тексереді. Қате түрлерін анықтап, бағалайды. 58-жаттығу. Сұрақтарға жауап беру.Сенің ойыңша, қайсысы болашақтың мамандықтарыбола алады? сұрағына жауап беру.Айтатын пікірін «Менің ойымша», «Шынымды айтсам» сөздерінен бастауына басшылық жасалады. 59-жаттығу. Хабарлама жазу.Берілген тақырып бойынша хабарландыру жазу.Оқулықта берілген хабарлама жазудың үлгісібасшылыққа алынады. 60-жаттығу. Сөйлеу бөліктері мен оларғақатысты сөздерді сəйкестендіру. Сөйлейтін сөзіноқулықта берілген ретпен жазып алу.«Робот техникасы – болашақтың маманы» тақырыбына сөз дайындау.Сөйлеу бөліктері мен оларға қатысты сөздердісəйкестендіреді. Осы тақырып бойынша өз сөзін дайындап, парталас жұбына айтып көреді. Ол үшін сөйлейтін сөзін алдымен төмендегі ретпен жазып алады. 1. Сөзіңнің кіріспе бөлігінде тақырыпқа қатысты мақал-мəтел, қанатты сөздерді қолдан. 2. Ойыңды дəлелдеу үшін мысалдар келтір. 3. Қорытынды бөлікке ұсыныс айт. 4. Тыңдаушыларға өз ризашылығыңды білдір. Берілген тапсырманы орындау деңгейінерефлексия жасау. 61-жаттығу. Тыңдаушылық деңгейінбағалау. Тест сұрақтарына жауап беру арқылы тыңдаушылық деңгейін бағалайды. </p><p> «Бес саусақ» əдісі бойынша сабақтағы іс-əрекетіне кері байланыс жасау. Оқушыларсұрақтарғажауапберуарқылысабақтағы іс-əрекетіне кері байланыс жасайды. </p>
Файлдар:
Файлды ару
Сөйлеу мәдениеті
Пікірлер(0)