Ықтималдықтар теориясының негіздері

САГИДУЛЛИНА ДАРИГУЛЬ САИНОВНА
САГИДУЛЛИНА ДАРИГУЛЬ САИНОВНА
Ақтөбе облысы
Аққұдық с.
КГУ «Аккудукская СШ»
Алгебра
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Ықтималдықтар теориясы мен математикалық статистика элементтері
Тақырып:

Ықтималдықтар теориясының негіздері

14.11.2019
789
PDF жүктеу WORD жүктеу
9.3.2.4

Ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(6 минут)

апарпа

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу.

Топқа бөлу/ тиынның елтаңба жағы, тиынның сан жағы суреттерімен/ 2 топқа бөлінеді. Топтық жұмыс.«Ойлан,бірік,бөліс»әдісі.

1-топ. оқиға түрлерін атау.

2-топ. жиілік, ықтималдықтың классикалық анықтамаларын айту.  

«Қарлы кесек» әдісі./шашыраған сөздерден сөйлем құрау/


«Жасырын код» әдісі. /ашық сұрақтар қою арқылы сандар шығару/

-барлығы неше кеспе?                                           9

-осы санның бөлгіштер саны нешеу?                 3

-осы екі санның айырмасын 3 есе кеміт.           2

-шыққан сөйлем неше сөзден тұрады?              4

 Осы жерде сабақтың оқу мақсаты ашылады.


Бағалау- үш шапалақ бойынша.

Барлығын дұрыс орындаса- 3шапалақ,

Екі тапсырма дұрыс орындаса-2 шапалақ,

Бір тапсырма дұрыс орындаса-1 шапалақ.

Саралау - жіктеу тәсілі бойынша.  

Топқа бөлу:

5dccf896e8d2d.png       5dccf8a904f28.png

"Қарлы кесек"

5dccf93d3af77.png

Сабақтың ортасы

(31 минут)

1.Сыныппен жұмыс:  «Денотатты граф» әдісі.

/ Интернет желісінен алынған статистикалық ықтималдық туралы мәтін беріледі/  


«INSERT» әдісі.

Дәптерлеріңе керекті анықтаманы, формуланы жазады.

Бағалау- «Бір минут» әдісінде ынтыландыру сөздері: «жарайсың!», «жақсы», «талпын».

Саралау- дереккөздер тәсілі бойынша.  

2.Жұптық жұмыс. «Көршіңізге айтыңыз!» әдісі.

/оқушылардың өз ойларын білдіруі үшін қолданылады/

Практикалық тапсырма:

1.Бір тиын екі рет лақтырылды. Ең болмаса бір рет «елтаңба» түсуінің ықтималдығын табыңдар.

2. Үш тиын лақтырылды. Екі «елтаңба» түсуінің ықтималдығын табыңдар.

Бағалау- өзара және өзін-өзі бағалау «Құстұмсық» әдісі бойынша.

Саралау-диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша.

Қолдау көрсету үшін формуланы беру: 5dccfa75f356b.png

3.Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау.

Ақтөбе облыстық денсаулық сақтау басқармасының 2018 жылғы статистикалық мәліметі бойынша 500 туылған балалардың 240 қыз бала. Қыз балалардың тууының жиілігін табыңыз.

Дескриптор:

-абсолюттік жиілік пен эксперимент санын ажыратады,

-оқиғаның жиілігін табады.

Бағалау- «+», «-» әдісі бойынша.

Саралау- қарқын тәсілі бойынша.

Қосымша тапсырма: (-1;6) интервалынан бүтін сан кездейсоқ таңдалады. Осы сан х3 -5х2+х=0 теңдеуінің түбірі болуының ықтималдығын табыңдар. 4.Сыныппен жұмыс. Венн диаграммасы/салыстыру, салғастыру органайзері/.

Классикалық                                            Статистикалық

                                       ықтималдық  

5dccfae8005bd.png

Бағалау- топтық бағалау. «Стикер» әдісі.

Көк түс- келісемін. Қызыл түс- келіспеймін.

1 топ мүшелері 2 топ мүшелерін бағалайды. 2 топ мүшелері 1 топ мүшелерін бағалайды.

Саралау- қорытынды тәсілі бойынша    

  

АКТ /ноутбук/ http://g.engime.org/kombinatorika-itimaldi-jene-statistika.html?page=24  


Сабақтың соңы

(3 минут)

Үйге тапсырма: Ықтималдықтар теориясы бойынша қысқаша ғалым-математиктер туралы Хабарлама дайындаңдар.

Кері байланыс. «Тазалық» әдісі.  

5dccfb68b5026.jpg

Қосымша ақпарат

<p><b>Бағалау:</b><br></p><p>- <i><b>Үш шапалақ бойынша</b></i>. Барлығын дұрыс орындаса- 3шапалақ, Екі тапсырма дұрыс орындаса-2 шапалақ, Бір тапсырма дұрыс орындаса-1 шапалақ. -<i><b>«Бір минут» әдісі.</b></i> ынтыландыру сөздері:«жарайсың!», «жақсы», «талпын»</p><p> - <i><b>«Құстұмсық» әдісі</b></i>. өзара және өзін-өзі бағалау.</p><p> -<i><b>«+», «-» әдісі </b></i>. қалыптастырушы бағалау.</p><p> - <i><b>«Стикер» әдісі.</b></i> топтық бағалау. Көк түс- келісемін. Қызыл түс- келіспеймін. 1 топ мүшелері 2 топ мүшелерін бағалайды. 2 топ мүшелері 1 топ мүшелерін бағалайды.&nbsp;</p><p><b>Саралау:</b></p><p><b>-жіктеу тәсілі </b></p><p><b> - дереккөздер тәсілі</b></p><p><b> - диалог және қолдау көрсету тәсілі</b></p><p><b> - қарқын тәсілі </b></p><p><b> - қорытынды тәсілі&nbsp;&nbsp;</b></p><p>&nbsp;</p>

Пікірлер(0)

Пікір қалдыру үшін авторизация жасаңыз немесе тіркеліңіз
Кіру