Ықтималдықтар теориясының негіздері
Ықтималдықтар теориясының негіздері
9.3.2.4 | Ықтималдықтың статистикалық анықтамасын білу. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (6 минут) | апарпа Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу. Топқа бөлу/ тиынның елтаңба жағы, тиынның сан жағы суреттерімен/ 2 топқа бөлінеді. Топтық жұмыс.«Ойлан,бірік,бөліс»әдісі. 1-топ. оқиға түрлерін атау. 2-топ. жиілік, ықтималдықтың классикалық анықтамаларын айту. «Қарлы кесек» әдісі./шашыраған сөздерден сөйлем құрау/ «Жасырын код» әдісі. /ашық сұрақтар қою арқылы сандар шығару/ -барлығы неше кеспе? 9 -осы санның бөлгіштер саны нешеу? 3 -осы екі санның айырмасын 3 есе кеміт. 2 -шыққан сөйлем неше сөзден тұрады? 4 Осы жерде сабақтың оқу мақсаты ашылады. Бағалау- үш шапалақ бойынша. Барлығын дұрыс орындаса- 3шапалақ, Екі тапсырма дұрыс орындаса-2 шапалақ, Бір тапсырма дұрыс орындаса-1 шапалақ. Саралау - жіктеу тәсілі бойынша. | Топқа бөлу:
"Қарлы кесек" |
Сабақтың ортасы (31 минут) | 1.Сыныппен жұмыс: «Денотатты граф» әдісі. / Интернет желісінен алынған статистикалық ықтималдық туралы мәтін беріледі/ «INSERT» әдісі. Дәптерлеріңе керекті анықтаманы, формуланы жазады. Бағалау- «Бір минут» әдісінде ынтыландыру сөздері: «жарайсың!», «жақсы», «талпын». Саралау- дереккөздер тәсілі бойынша. 2.Жұптық жұмыс. «Көршіңізге айтыңыз!» әдісі. /оқушылардың өз ойларын білдіруі үшін қолданылады/ Практикалық тапсырма: 1.Бір тиын екі рет лақтырылды. Ең болмаса бір рет «елтаңба» түсуінің ықтималдығын табыңдар. 2. Үш тиын лақтырылды. Екі «елтаңба» түсуінің ықтималдығын табыңдар. Бағалау- өзара және өзін-өзі бағалау «Құстұмсық» әдісі бойынша. Саралау-диалог және қолдау көрсету тәсілі бойынша. Қолдау көрсету үшін формуланы беру: 3.Жеке жұмыс. Қалыптастырушы бағалау. Ақтөбе облыстық денсаулық сақтау басқармасының 2018 жылғы статистикалық мәліметі бойынша 500 туылған балалардың 240 қыз бала. Қыз балалардың тууының жиілігін табыңыз. Дескриптор: -абсолюттік жиілік пен эксперимент санын ажыратады, -оқиғаның жиілігін табады. Бағалау- «+», «-» әдісі бойынша. Саралау- қарқын тәсілі бойынша. Қосымша тапсырма: (-1;6) интервалынан бүтін сан кездейсоқ таңдалады. Осы сан х3 -5х2+х=0 теңдеуінің түбірі болуының ықтималдығын табыңдар. 4.Сыныппен жұмыс. Венн диаграммасы/салыстыру, салғастыру органайзері/. Классикалық Статистикалық ықтималдық Бағалау- топтық бағалау. «Стикер» әдісі. Көк түс- келісемін. Қызыл түс- келіспеймін. 1 топ мүшелері 2 топ мүшелерін бағалайды. 2 топ мүшелері 1 топ мүшелерін бағалайды. Саралау- қорытынды тәсілі бойынша
| АКТ /ноутбук/ http://g.engime.org/kombinatorika-itimaldi-jene-statistika.html?page=24 |
Сабақтың соңы (3 минут) | Үйге тапсырма: Ықтималдықтар теориясы бойынша қысқаша ғалым-математиктер туралы Хабарлама дайындаңдар. Кері байланыс. «Тазалық» әдісі. |
Пікірлер(0)