Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу

Батталова Алмагуль Султановна
Батталова Алмагуль Султановна
Костанайская
Костанай
СШ 10
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Ондық бөлшектер және оларға амалдар қолдану
Тақырып:

Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу

05.01.2020
1360
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

5.1.2.29 Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу ережелерін қолдану

Сабақтың мақсаты

Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу ережелерін білу; Ондық бөлшектерді 10; 100; 1000;… және 0,1; 0,01; 0,001;… сандарына көбейту және бөлу ерекшеліктерін түсіну; Ондық бөлшектерді көбейткенде көбейтіндінің мәнін ауызша табу;  

Бағалау критерийі

- Ондық бөлшекті 10, 100, 1000… және 0,1, 0,01, 0,001… сандарына көбейту және бөлу ережесін біледі;

-ауызша жылдам есептей алады;

-шамалардың бірі екіншісінің қанша бөлігін құрайтынын түсінеді  

Құндылықтарға баулу

Денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты

Пәнаралық байланыс

Жаттығу орындау барысында биологиямен байланыс

Алдыңғы білім

Ондық бөлшектерді бөлу ережесін білу 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(2 минут)

I Үйымдастыру кезені:

“Шаттық шеңбері”

Нұсқау: Балалар орындарында тұрады. Мен сіздерге бірнеше сурет көрсетемін. Егер суретте «күн» бейнеленсе, бір-бірімізге күлімдей қараймыз, «алақан» бейнеленсе, қолымызды қысып амандасамыз,«жүрек» бейнеленсе, құшақтасамыз.  

5e120f712e36e.png    5e120f80429c2.png    5e120fc936a85.png

Слайд 

Сабақтың басы

(5 минут)

«Ой қозғау»

Оқушылардың зейінін шоғырландыру мақсатында қайталауға жаттығулар ұсыну

1 – нұсқа .

1) 1000 • 0,554;   

2) 930 • 0,001;     

3) 464,5 : 10000;     

4) 0,7674 : 0,001;   

5) 13,3 • 0,01;

6) 0,1 • 7602;  

2 – нұсқа .

1) 1000 • 0,001636;

2) 950,1 • 0,1;

3) 86360 : 100;

4) 7,82 : 0,1;

5) 911,4 • 0,01;

6) 10 • 0,5149;  

Дескриптор: оқушылар

- ондық бөлшектерді 10, 100, 1000;..және 0,1; 0,01; 0,001;.. сандарына көбейтеді;

- ондық бөлшектерді 10, 100, 1000;.. және 0,1; 0,01; 0,001.. сандарына бөледі;   

Өзара бағалау

Оқушылар бір – бірінің дәптерлерін өзара тексереді

Қызыл алма – қате жоқ;

Сары алма – 1-2 қате;

Жасыл алма –2 қатеден жоғары.   

 

Слайд 

Сабақтың ортасы.

(10 минут)

Жұптық жұмыс.  

Дескриптор:  Білім алушы

-Ондық бөлшекті 10, 100, 1000… сандарына көбейту және бөлу ережесін біледі;

-Ондық бөлшекті 0,1, 0,01, 0,001… сандарына көбейту және бөлу ережесін біледі;  

1 – жұп: 

1. Бос орындарды толтыр

5e121219b718c.png

2. Берілген сандарды 0,1; 0,01 және 0,001 – ге көбейт:

5e1212d80ce94.png

2 – жұп 

5e12158dc3892.png

2. Берілген сандарды 0,1; 0,01 және 0,001 есе кеміт:

5e1215bc6105c.png

3 – жұп 

5e1215df98750.png

2. Берілген сандарды 10; 100 және 1000 – ға көбейт:

5e121642931d1.png

4 – жұп 

5e1216bb546e6.png

2. Берілген сандарды 10, 100 және 1000 есе кеміт 

5e1216e18c6f0.png

Бір – бірін тексеру

Жұптық жұмысты орындап болған соң жұптар топтарға бірлесіп жауаптарын тексереді   

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekterdi-10-100-1000-zhane-0-1-0-01-0-001-sandaryna-kobejtu?mid=03c37777-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051


https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekterdi-10-100-1000-zhane-0-1-0-01-0-001-sandaryna-kobejtu?mid=03c37778-9d5a-11e9-be78-49d30a05e051





Слайдта дұрыс жауап бойынша тексереді


Таратпа материалдары  


Слайд бойынша өздерін бағалау.


Сергіту сәті

(2 минут)

5e1217efb276f.png

Слайд 

Топтық жұмыс

(16 минут)

1 – топ

1 тапсырма

Қарабауыр торғайдан неше есе ауыр екенін тап: 

            5e12185623130.png           5e121863537dd.png   

2 тапсырма

1) 5,3 м = … см;

2) 5,2 кг = … г;

3) 34 м2 = … дм2;

4) 0,18 м = … дм;

5) 92,03 т = …кг   теңдігі  дұрыс  болуы  үшін  көп  нүктенің  орнына қажетті санды  қойыңдар  

2 – топ

1 тапсырма

Түйеқұс бір сағат ішінде 3597,6 метр жүреді. Ол екінші түйеқұспен 0,1 сағатта кездеседі. Екеуінің арақашықтығы қандай ?   

5e1218fd7ac73.png

2 тапсырма:

1) 5,3 м = … см;

2) 5,2 кг = … г;

3) 34 м2 = … дм2;

4) 0,18 м = … дм

5) 92,03 т = …кг    теңдігі  дұрыс  болуы  үшін  көп  нүктенің  орнына қажетті санды қойыңдар  

3 – топ

1 тапсырма

Пілдің орташа салмағы 1000 кг, ал адамның орташа салмағы 65 кг. Піл адамнан қаншаға ауыр екенін тап.  

                 5e121977e559a.png       5e12198c14e19.png  

2 тапсырма

1) 5,3 м = … см;

2) 5,2 кг = … г;

3) 34 м2 = … дм2;

4) 0,18 м = … дм

5) 92,03 т = …кг   теңдігі  дұрыс  болуы үшін көп нүктенің орнына қажетті санды қойыңдар

4 – топ

1 тапсырма

Құмырсқа өз салмағынан 12 есе ауыр затты көтере алады. Егер құмырсқа 0,01 грамм болса, өзінен неше грамм ауыр затты көтере алады?  

5e121a245e706.png 

2 тапсырма

1) 5,3 м = … см;

2) 5,2 кг = … г;

3) 34 м2 = … дм2;

4) 0,18 м = … дм

5) 92,03 т = …кг   теңдігі дұрыс болуы үшін көп нүктенің орнына қажетті санды қойыңдар  

Дескриптор: Білім алушы

-Ондық бөлшекті 10, 100, 1000… сандарына көбейту ережесін біледі;

-Шамалардың бірі екіншісінің қандай бөлігі екенін біледі;

Мақсаты: ынтымақтастықта жұмыс жасауға, бір-бірін тыңдау, сыйластық құндылықтары дамытылады  

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/5-synyp/ondyq-bolshekterdi-10-100-1000-zhane-0-1-0-01-0-001-sandaryna-bolu?mid=ffde4e06-9d59-11e9-be78-49d30a05e







https://bilimland.kz/upload/content/platform_lessons/L_11510/13.pdf?v1534498909959








https://bilimland.kz/upload/content/platform_lessons/L_12396/9.pdf?v1534498611840 





Слайд бойынша  бағалау



Сабақтың соңы

(5 минут)

Рефлексия  «Бағдаршам»

5e121d62504fd.png

Үйге тапсырма № 729 № 731 (1 баған)

Слайд 

Қосымша ақпарат

<p>Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?&nbsp;</p><p>&nbsp; Қабілеті төмен оқушылады уәждеу арқылы алға ілгерілеу Қабілетті оқушыларға қабілеті төмен оқушыларға көмек көрсету ұсынылады&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?</p><p>Бағалау критерийлері бойынша өзін-өзі бағалау</p><p><br></p><p>Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау</p><p>Сабақта түзу отыруын қадағалау</p>

Пікірлер(0)