Туындыны табу ережелері
Туындыны табу ережелері
Сабақ негізделген оқу мақсаты | Алдағы білім игеру әрекеттерінің деңгейін жақсартуға ынталандыру, формулаларға сүйену, әрекетті жоспарлау. 7 модульді ықпалдастыру. |
Пайдаланған модульдер | 1. Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер. 2. Сын тұрғысынан үйрену 3. Оқу үшін бағалау, оқуды бағалау. 4. Оқушыларды жас ерекшелігіне сәйкес оқыту және оқу. |
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:Қарапайым функциялар туындысының формуласын пайдаланып есептер шығара білу. Оқушылардың басым бөлігі: Формуланы қорытып шығара білу Кейбір оқушылар: С-деңгейіндегі есептерді шығара білу. Негізгі сөздер тіркестер: Туынды, дәреже, бөлшек, функция, коэффициент. |
Пәнаралық байланыс | информатика, тарих, қазақ тілі |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Басталуы (15 минут) | Тренинг: Шаттық шеңберін құрып, оқушылар бір – біріне жағымды көңіл күй сыйлайды. Формула арқылы топқа бөлу. 1-топ Көбейтінділерінің туындысы (uv)’=u’v+uv’ 2-топ Бөліндісінің туындысы 3- топ Қосындылардың туындысы (u+v)’=u’+v’ | Таныстырылым әдісі. |
Білу | Топ басшысын тағайындап,бағалау парақшасын үлестіру. 1-тапсырма: «Ой қозғау» әдісі, үй тапсырмасын қосымша сұрақтар арқылы сұрау № 176 есеп | |
Түсіну ((20-минут)) | Функцияны табу ережелерімен таныстыру. 1-ереже: (u+v)’=u’+v’ 2-ереже: (uv)’=u’v+uv’ (Cf(x))’=C f’(x) 3-ереже: 4-ереже: (u+v)’=u’+v’ Дәрежелік функцияның туындсының формуласы: y=xn функциясы берілсе, мұндағы , онда бұл дәрежелік функцияның туындысы мына формуламен есептелінеді: (xn)’=nxn-1 Функциялардың туындыларын табуға мысал есептерді шығарып түсіндіру. 2 – тапсырма Бейне фильм. «Туынды табу» | Интер белсенді тақта Слайд |
Қолдану | 3 – тапсырма «Миға шабуыл» әдісі . Қарапайым функциялардың туындыларына сұрақ беру. | |
Талдау | 4 – тапсырма . Кестені толтыру. 10 – жаттығу. 5 – тапсырма . Формуланы қолданып, есепте қолдан білу. 11 - жаттығу 6 – тапсырма . Байланыстыру. 18 -жаттығу. «Ойлан, жұптас, бөліс» әдісі . / топпен/ Оқулықпен жұмыс. С деңгейлі есептер. 7 – тапсырма .Тарихи мәлімет. | Интер белсенді тақта Слайд |
Жинақтау | 8 – тапсырма. ҰБТ – ге дайындық. | ҰБТ дайындық , тест сұрақтары |
Бағалау критерийлері: (Аяқталуы 5-минут) | Өзін-өзі бағалау: 10 балл-бәрін түсіндім,басқаға түсіндіре аламын; 8 балл –бәрін түсіндім,бірақ басқаға түсіндіре алмаймын; 6 балл –толық түсіну үшін әле толық оқып шығуым керек; 5 балл – ешнәрсе түсінбедім,бірақ бәрін жазып отырдым. Өзара бағалау: 2 балл –топтық талқылауға қатысты 1 балл- ешкімнің сөзін бөлмей тыңдады. 1 балл-талқылау кезінде өз эмоциясын ұстады(ешкімге дөрекілік көрсетіп,ренжіткен жоқ) 2 балл-топтық жұмысты қорғадым немесе қорғауға көмектесті « 5»-12-16 балл, «4»-10-11 балл, «3» - 6-9 балл Рефлексия «Бас бармақ» тәсілі | |
Үйге тапсырма: | 183 есеп. ҰБТ дайындық тапсырмаларын аяқтау. |
Пікірлер(0)