Заттардың құрылысы мен қасиеттері
Заттардың құрылысы мен қасиеттері
| Оқу мақсаты | 6.3.1.2 атомның фундаменталды бөлшектерін және олардың атомда орналасуын сипаттау |
| Сабақ мақсаттары | - атом құрамын білу - атомның оң және теріс зарядталған бөлшектерін және олардың орналасуын ажырату - атом ядросының құрамын білу - атомдағы фунтаменталды бөлшектер санын есептеу |
| Бағалау критерийі | - атом құрылысын электронды деңгейлері бар ядро ретінде сипаттайды - атом ядросының құрамын атайды Фундаменталды бөлшектерді массасы, заряды және атомда орналасуы бойынша салыстырады - элементтің реттік саны мен массалық саны көмегімен фундаменталды бөлшектер санын есептеу |
| Тілдік мақсаттар | Пәнге қатысты лексика және терминология: Атом, молекула, протон, нейтрон, электрон Диалогқа жазылымға қажетті тіркестер Атом ядродан және...............тұрады. ядро құрамын бөлшектердің екі түрі - ................ және....................кіреді. протондар саны...............тең. Электрон.............зарядталған бөлшек, оның массасы ...........тең.атом ............бөлшек., себебі.................... |
| Құндылықтарды дарыту | топтық зертханалық жұмыс орындау барысында сыйластық пен ынтымақтастықты қалыптастыру. Өмір бойына білім алу – алынған теориялық білімі негізінде оқушылар атом құрылысын түсіріп, оны күнделікті өмірде қолданыла алады. |
| Пәнаралық байланыстар | Атом туралы түсінік алу барысында физика пәнімен, ал атомдағы негізгі бөлшектердің санын есептеу үшін математика пәнімен байланыс орнатылады. |
| Бастапқы білім | 3.1.1.2 Агрегаттық күйіне сәйкес заттың сипаттамасын беру 4.3.1.2 Тәжірибенің құрастырылған жоспарына сәйкес жаңа затты алу 4.3.1.1 Қасиеттеріне сәйкес заттарды қолдану аймақтарын анықтау 5-сынып Қатты, сұйық және газ күйіндегі заттардың құрылымын бөлшектер теориясына сәйкес түсіндіреді. Бөлшектердің түрлерін атай алады. Бастапқы білімді жаңғырту сұрақ-жауап және берілген суретті зерделеу барысында еске түсіру, бөлшектердің орналасуын салыстыру арқылы жүзеге асады. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (0-8) |
Қайталау Тест Дескрипторлар Оқушылар -атом», және «молекула» ұғымдарының айырмашылығын түсінеді -берілген заттарды дұрыс жіктейді 1. «Атом» және «молекула» сөздерін сәйкес септіктерге қойып, бос орындарды толтыр. Барлық заттар..................тұрмайды, бірақ барлық заттар........................... тұрады. 2. Молекулалардан тұратын заттарды белгіле: a. иіс газы b. спирт c. ас тұзы d. алтын e. криптон 3. Бөлшектер мен олардың сипаттамалары арасындағы сәйкестендір: 1. АтомдарА. Химиялық реакцияларда бөлінеді2. Молекулалар Б. қанттың ең кіші бөлшектері 1. 1 __________________________ 2. 2 __________________________ 4.Төмендегі суретте берілген заттарды жікте: Жай заттар_________ Күрделі заттар________ Атомдар ____________ Молекулалар _________
12345
678910 |
слайд 1 - 4 Жауаптарын жазғанда ақ тақтайшаларды қолдануға болады |
|
Сабақ ортасы (9-37) |
Жұпта бір-бірін бағалау Бейнекөрініс «Атом құрылысы» https://www.youtube.com/watch?v=46m-SJp6w5k Мәтінмен жұмыс, «белгілеу арқылы оқу» әдісі Қосымша 1 Оқушыларға арнайы белгілерді қолдану арқылы мәтінді оқуды ұсыныңыз: v- мен бұл ақпаратпен таныспын + - бұл мен үшін жаңа арқпарат ! – бұл мені таңқалдырды * - бұл қызық ақпарат Атоммен ядро өлшемі Атом өлшемі 10-10 м, ал ядро өлшемі шамамен 10-15 м-ге жетуі мүмкін. Дегенмен, атом толық массасы ядрода жинақталған. Атом қабаты мен ядро арасындағы салыстырмалы қатынас бейнеленген суретке назар аудар.
Бекітуге арналған тапсырмаларды орындатыңыз (Қосымша 2) Дескрипторлар Оқушылар -Атом және атом ядросының құрылысын ажырата алады -Бөлшектердің өлшемі мен зарядтарын біледі -Бөлшектер санына сәйкес элементтерді ажырата алады -Протон, нейтрон, электрон санын дұрыс анықтайды
|
слайд 5-8 https://bilimland.kz/kk/content/lesson/10924_atom_yadrosy_yadronyng_nuklondyq_modeli Қосымша №1 https://bilimland.kz/kk/content/lesson/10924_atom_yadrosy_yadronyng_nuklondyq_modeli https://bilimland.kz/kk/content/lesson/11298_atomnyng_qurylymy слайд 9-11 |
|
Сабақ соңы (38-40) |
Рефлексия Мұғалім оқушыларға сабақта алған білім деңгейлері мен тақырыпты түсіну деңгейін бағалауды ұсынады. |
слайд 12 https://www.youtube.com/watch?v=q6pX6m00waQ |











Пікірлер(0)