1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Шымкент
Шымкент
№62 ЖОББМ
Математика
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Көптаңбалы сандар
Тақырып:

1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

11.01.2020
609
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары:

 3.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру 3.4.3.1 1000-ға дейінгі сандар, мыңдықтармен миллионға дейінгі сандар тізбектерінің заңдылығын анықтау 3.4.3.2 өзі таңдаған заңдылық бойынша тізбектер құрастыру, тізбектегі заңдылықтың бұзылуын табу  

Сабақтың мақсаттары:

 Барлық оқушылар: санаудың ірі бірлігі – мыңдықты құрастыру; 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру. 

Кейбір оқушылар: Көптаңбалы сандардың графикалық моделін құру.

Көпшілік оқушылар: Көптаңбалы сандарға өзінің графикалық моделін ұсыну.  

Тілдік мақсаттар:

 Дағдыларын дамыту: 1000-ға дейінгі сандарды тура және кері ретпен санауды біледі.

Пәндік лексика және терминология:

Мың, 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау, жазу, салыстыру, разрядтар мен кластар.

Сабақта диалог/жазу үшін пайдаланылатын тіл.

Талқылау: Бірліктер класының разрядтарын ата. Мыңдықтар класының разрядтарын ата.

Көптаңбалы санды қалай дұрыс оқу керек?

Жазылым:

Көптаңбалы сандарды жазу.  

Тірек, білім, дағды:

 Үш таңбалы сандардың нумерациясы. Разрядтар. Кластар.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы:

(9мин.)

 Ынталандыру. - Біздің ғаламшардың өсімдік әлемі алуан түрлі. Түрлі өсімдіктердің мыңдаған және миллиондаған түрлері бар. Өсімдіктердің түрлерін санау үшін математикалық білім де қажет. Өз біліміңізді толықтыруға дайынсыз ба? Өзектендіру. Оқулықтағы 1-тапсырма: Оқушылар әр қорапшадан кез келген санды таңдап алады да үш таңбалы сан құрайды, жазылған сандарда барлығы қанша бірлік, ондық, жүздік бар екенін атайды. Оқулықтағы 2-тапсырма: Оқушылар кестедегі сандарды оқып, әр разрядтың бірліктер санымен разрядтық қосылғыштар санын санайды.

Мақсат қою (мәселелі жағдаят) 3-тапсырма: оқушы мәтінді оқиды. Сұрақтарға жауап береді:

– Мәтінде қандай сандар кездесті?

– Сендерге қай сандар таныс, ал қай сандар таныс емес?  

Сабақтың ортасы:

(20мин.)

 Жаңаны ашу. Видео көрсету 2.20 мин.

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a10-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

Топтық жұмыс. Оқушылар оқулықтағы 2-тапсырманы, бірліктермен, ондықтармен, жүздіктермен санап, орындайды және мыңдықтар класымен, көптаңбалы сандарды оқу ережесімен, көптаңбалы сандарды оқу ережесін есте сақтауды жеңілдететін тәсілмен танысады. 

 Жұппен жұмыс. 5-тапсырма: оқушылар бір таңбалы сандардың оң жағына нөлді (екі нөл, үш нөл, төрт нөл, бес нөлді) тіркеп, шыққан сандарды оқиды. 6-тапсырма: оқушылар тапсырманы разрядтар мен кластар кестесі бойынша оқиды, көптаңбалы сандарды салыстыру ережесін тұжырымдайды, тапсырмадағы берілген санды салыстырады.  

Түсіндіре отырып алғашқы бекіту. 7-тапсырма: оқушылар үлгі бойынша сандар моделін құрастырады. Оқушыларды олар үшін жаңа біліктілікке – барлық бірліктердің, барлық ондықтардың, барлық жүздіктердің ортақ санын төмендегі әдіс арқылы табуды үйрету керек:   

– санның барлық цифларының астын сызамыз

– бұл бірліктердің саны;

– бірліктен басқа цифрлардың барлығының астын сызамыз

– бұл ондықтардың саны;

– бірліктер мен ондықтардан басқа барлық цифрлардың астын сызамыз

– бұл жүздіктер саны.  


соңы:

(9мин.)

 Өзіндік жұмыс: АКТ мен тапсырманы жеке жеке орындау. https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a11-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/4-synyp/koptangbaly-sandardy-oqu-zhazu-zhane-salystyru?mid=ee362a12-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe

  

Кері байланыс:

(3мин.)

 Кері байланыс. «Жетістік сатысы»

Үйге тапсырма:

(2мин.)

  8-тапсырма, 19-бет

Файлдар:

Файлды ару 1 000 000-ға дейін мыңдықтармен санау

Пікірлер(0)