Шамалар арасындағы тәуелділік

Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Байтымбетова Гаухар Курманалиевна
Шымкент
Шымкент
№62 ЖОББМ
Математика
Сынып:
3-сынып
Бөлім:
Аудан. Шамалар
Тақырып:

Шамалар арасындағы тәуелділік

14.01.2020
156
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабаққа негізделген оқу мақсаты:  3.1.3.3 шамалар мәндерін: ұзындық (мм,см, дм, м)/ масса (г, кг, ц, т)/ көлем (сыйымдылық) (л)/ аудан ( см2, дм2, м2,)/ уақыт (сек, мин, сағ, тәул, жыл, ғасыр) өлшем бірліктерін салыстыру және амалдар орындау  
Бағалау критерийлері:   Ауданды қалай өлшеу керек екенін біледі; Өлшеу нәтижелерін дұрыс жаза алады;  
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp;Тілдік дағдылар: Шамалар арасындағы тәуелділікті қалыптастырады: баға, құн, сан. </p><p> Терминология: Шамалар арасындағы байланыс, сызба, қысқаша жазбалар. Сөз тіркестері: БАҒА, САН, ҚҰН туралы түсінік.</p><p> Талқылау: Түсінік деген не? Басқа екі шаманы біліп тұрып, бір шаманы қалай табуға болады?</p><p> Жазылым: сызба, қысқаша жазба, шешім, есептің жауабы&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: &nbsp;Отбасы мүшелерін құрметтеу, сыйлау.
Пәнаралық байланыстар: &nbsp;Жаратылыстану.
Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: &nbsp;Аудан түсінігі.&nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Басталуы:

(5мин.)

<p>&nbsp; Ынталандыру. </p><p> – Сіз бір нәрсе сатып алдыңыз ба?</p><p> – Қандай ақшалар мен тиындарды білесіздер? </p><p> – Қайтқан ақшаны санадаңыздар ма?</p><p> –Дүкенде математика сабағында алған білімің қажет пе?</p><p> 1-тапсырма: кітаптағы суреттерді қарап, 500 теңгеге өздері сатып ала алатын тағамдарды таңдайды, жалғасы суретте.&nbsp;&nbsp;</p> &nbsp;Сандар жазылған қима қағаздар

Ортасы:

(20мин.)

<p>&nbsp;Өзектендіру.</p><p> Оқушыларға ойыншық ақшалар мен тиындар таратылады, топпен «Дүкен» ойынын ойнау ұсынылады. </p><p> Математикалық диктант 60 санына 2 мен 3 сандарының көбейтіндісін қос; (60+2*3=66) 48 санынан 4 пен 2 сандарының көбейтіндісін азайт; (48-4*2=40) 6 мен 2 сандырының көбейтіндісін 3- ке бөл; (6*2/3=4) 100-ден 2 мен 10 сандарының көбейтіндісін азайт; (100-2*10=80); </p><p> Өзектендіру </p><p> 1-тапсырма: берілген суреттерді қарап, әр алаңға салу үшін қанша тақтатас кететінін санайды. Мақсат қою (мәселелі жағдаят) 2-тапсырма: кестені толтырады. Бір кәмпиттің бағасы мен сатып алынған заттардың жалпы сомасы белгілі. Осы ақшаға қанша кәмпит алынғанын анықтайды.</p><p> Өзіндік жұмыс</p><p>&nbsp;Оқушылар тәжірибелік жұмысты орындайды. </p><p> 2-(а) тапсырмада – тіктөртбұрышта қанша қатар бар екенін, бір қатарда қанша торкөз барын, тіктөртбұрышта, квадратта қанша торкөз барын санайды. </p><p> 2-(ә) тапсырмада – тіктөртбұрышта қанша баған бар, квадратта қанша баған барын, барлығында қанша баған барын санайды. Оқушылар санаудың екі әдісінің нәтижесін салыстырады. </p><p> 3-тапсырмада оқушылар өрнектің мәнін есептеп шығарады, сандық өлшемдермен ұсынылған, ауызша көбейту алгоритмін сақтай отырып, өрнектің қосындысы мен айырымын, көбейту кестесін білетіндер көбейту мен бөлу амалдарына арналған білімді пайдаланады. </p><p><b> Түсіндіре отырып алғашқы бекіту.</b></p><p> 6-тапсырма: жұппен орындайды, сызба суреттен есеп құрастырады, есептерді шығарады, өз шешімдерін бір-біріне түсіндіреді.</p><p> 8-тапсырма: топта орындайды. Топтағы әр оқушы бір сатып алудың сомасын біледі және тапсырмадағы берілген кесте бойынша есеп құрастырады. </p><p><b> Өткенмен жұмыс</b></p><p> 9-тапсырма: зерттеушілік қасиетті талап етеді. Оқушылар тиынның өтірік екенін білу үшін оның салмағын өлшеу керек, ол өте жеңіл болады. Барлығы 8 тиын. Оқушылар өздерінің тұжырымдамасын: Алғашқы өлшеу кезінде таразының әр басында 4 тиыннан бар, ең аз салмақты 4 тиынды таңдайды. Екінші өлшеу кезінде таразының әр басында 2 тиыннан, ең аз салмақты 2 тиынды таңдайды. Үшінші өлшеу кезінде 2 тиынды өлшейді, ең жеңілі өтірік тиын.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Аяқталуы:

(2мин.)

<p>&nbsp;Рефлексия.</p><p> – Сабақта ең маңыздысы не болды? </p><p> – Не қызықтырды? </p><p> – Бүгін сабақта алған білімің қай жерде іске асуы мүмкін?&nbsp; &nbsp;</p>

Қосымша ақпарат

<p>&nbsp;Қорытынды бағамдау </p><p> Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?</p><p> 1.</p><p> 2.</p><p> Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?</p><p> 1.</p><p> 2. </p><p> Сабақ барысында сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері/қиындықтары туралы не білдім? Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?</p><p> 1. </p><p> 2.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Файлдар:

Файлды ару Шамалар арасындағы тәуелділік

Пікірлер(0)