Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу
Тіктөртбұрыш пен шаршының ауданын табу
| Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 3.3.1.3 тікбұрышты үшбұрыш, шаршы, тіктөртбұрыш ауданы формуласын: S= (a.b):2, S=a2, S=a.b шығарып алу және қолдану 3.1.3.2 мм, км/ г, т/см2, дм2, м2 /секунд өлшем бірліктерін қолданып өлшеу; |
| Сабақ мақсаттары: | Барлық білім алушылар: ауданы болатын нысандарды атау және ауданды өлшеуге арналған өлшемдер мен құралдарды таңдап алу, палеткамен өлшеу Білім алушылардың басым бөлігі: Тіктөртбұрыштың (S=a·b), шаршының (S=a 2)ауданын табу формулаларын құру және қолдану. Кейбір білім алушылар: Тіктөртбұрыштар мен шаршының ауданын табу формуласын қалай құру және қолдану керек екенін түсіндіру. |
| Тілдік мақсаттар: | Тілдік дағдылар: Аудан деген не және оны қалай табуға болатынын түсіндіре алады. Терминология: Аудан, палетка. Талқылау: - Қандай фигуралардың ауданы бар? - Палетканы қалай қолдануға болады? Жазылым: Есептерді шығару жолдарын жазу. |
| Құндылықтарды дамыту: | Өзарасыйластық, жауапкершілік, еңбекқорлық. |
| Пәнаралық байланыстар: | Жаратылыстану. |
| Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім: | Санның бөлігін табу және бөлігі арқылы санды табу |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Басы: (6мин.) |
Ынталандыру. Көне заманнан бері ауданды өлшеу қажет болғандығын әңгімеленеді. Өзектендіру. https://bilimland.kz/kk/subject/matematika/3-synyp/tiktortburyshtyng-sharshynyng-audanyn-tabu?mid=f8be3d60-9ee4-11e9-a361-1f1ed251dcfe
Әр фигураның ауданын квадрат сантиметрмен (торкөз – квадрат сантиметр) өлшеңіздер. Торкөздер санын қалай есептедіңіздер? (Қайтадан санаумен). Тіктөртбұрыштың ауданын қалай есптеген ыңғайлы? Бізге ережені еске түсіру керек. Балалар тіктөртбұрыштың (шаршының) ауданын табу ережесін еске түсіріп, жазып алады.
|
|
|
Ортасы: (30мин.) |
Өзіндік жұмыс. АКТ мен тапсырманы орындау.
Оқушыларға 2 мен 3-тапсырманы орындауды ұсынады, орындау нәтижесін эталонмен салыстырады. Қиындықтарды түзету. Мұғалім орындалу барысының дұрыстығын тексереді. – Кімде қиындық туындады? – Сіз қай жерде қате жібердіңіз? – Қате кетудің себебі неде? – Егер өзіндік жұмыста ешқандай қиындық туындамаса, өз амалыңыздың мақсатын құрастырыңыз. (Қосымша тапсырма орындау). – Қиындық туындаған балалардың әрі қарайғы мақсаты қандай? (Қатені түзету). – Қателерді түзеу алгоритмін қолданамыз. – Әркім өз оқу мақсатын айтады. Мұғалім бағалау критерийлері бар тапсырманы орындауды ұсынады. Мен: – ауданды өлшеу үшін шаралар мен құралдарды таңдауды, – тіктөртбұрштың S=a·b ауданын өлшеп табуды; – S=a2 формуласын қолданып, шаршының ауданын табуды; – бірліктерді пайдаланып, шамаларды өлшеуді (см2, дм2, м2) білемін
|
|
|
Аяқталуы: (5мин.) |
Рефлексия. – Сабақтың басында біз алдымызға қандай мақсаттар қойдық? – Осы мақсаттарыңызға жете алдыңыздар ма? – Қиындық туындады ма? – Сол қиындықтарды жеңе алдыңыз ба? – Бүгінгі сабақ несімен қызықты болды? Өз жұмысын жетістік сызғышымен бағалауды ұсынады. Үйге тапсырма: 6-тапсырма, 36-бет. |




Пікірлер(0)