Заттардың қасиеті өзгере ме?
Заттардың қасиеті өзгере ме?
| Сабақ мақсаттары: |
Барлық оқушылар: Оқушылар ауаны қолданудың тәсілдерін, желдің маңызын, пайдасы мен зиянын түсінеді. Оқушылардың басым бөлігі: Ауаның ластану көздерін анықтап, ауа тазалығын сақтау жолдарын және оны тазарту шараларын ұсынады. Кейбір оқушылар: Заттың қасиеттеріне байланысты қолдану аясын анықтайды. |
| Бағалау критерийлері: (жетістік критерийлері, табыс критерийлері, күтілетін нәтиже) |
|
| Тілдік мақсаттар |
|
| Құндылықтарды дарыту |
|
| Пәнаралық байланыстар |
|
| АКТ қолдану дағдылары |
|
| Алдыңғы оқу/ Бастапқы білім |
|
| Бастапқы білім |
|
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Басталуы |
|
|
|
Ортасы |
Пиктограмманы оқы Негеш әжесі дайындаған тосаптың жасалу жолын пиктограммалармен көрсетті.Пиктограммаға қарап, құлпынай тосабын дайындау үдерісін айтып бер. Дескрипторы: заттардың қайда қолданылатынын біледі; заттардың қалай өзгеретінін, оған не әсер ететінін түсінеді. Заттар түрлі үдеріс кезінде басқа заттарға айналады. Ол үшін заттарды араластырады, қыздырады, ерітеді. Кейбір заттар араласқан қоспаның құрамында болса да, қасиеттерін жоғалтпайды. Ал кейбір заттар басқа заттармен әрекеттесіп, өз қасиеттерін жоғалтады немесе өзгертеді. Олар бастапқы қалпына келе алмайды. Адамдар заттарды қосу, араластыру арқылы заттың қасиеттерін жақсартуды, құрамын өзгертіп басқа заттар жасауды үйренді. |
|
|
Аяқталуы |
|
|
|
Қорытынды бағамдау |
|







Пікірлер(0)