Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

БИХАН БОЛАТ ЖАҚСЫБАЙҰЛЫ
БИХАН БОЛАТ ЖАҚСЫБАЙҰЛЫ
Шымкент
СШ №62
География
Сынып:
10-сынып
Бөлім:
Дүниежүзі аймақтары
Тақырып:

Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

15.01.2020
640
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақтың мақсаты:

 Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды талдайды

Оқыту мақсаты:

 10.4.1.5 шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) факторларды талдау

10.4.1.6 дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдау  

Бағалау критерийі:

 Қолдану -

Қосымша ақпараттар арқылы шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды анықтай алады

Талдау -

шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды  

Тілдік мақсат:

 Пәнге қатысты лексика мен терминология шаруашылық салалары, шаруашылықты орналастыру факторлары, кеңістіктік фактор, заманауи факторлар, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп,

Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Шаруашылықты орналастыруда кеңістіктік факторлары.................. атқарады.

Ауыл шаруашылық салаларын орналастыруда............................басымдық көрсетіледі.

Өнеркәсіп салалары үшін.......................    

Пәнаралық байланыс:

 экономика,тарих,жаһандық перспективалар пәні

Құндылықтар:

 Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

басы:

(0-3 минут)

 Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру

- Амандасу;

- Оқу құралдарын түгендеу  

ортасы:

(4-7 минут)

 І. Кіріспе 

-Ой шақыру (С)Шаруашылықты орналастырудың біздің өміріздегі маңызы қандай? Сабақтың тақырыбы анықталады.

Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады.  

 Презентация

ортасы:

(8-15 минут)

Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысуды және жұптарымен талдауды ұсынады.  

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысады және жұптарымен талдап, факторларды анықтайды.  

Қосымша мәтін: Шаруашылық салаларын орналастыру факторлары

http://melimde.com/deris-1-geografiya-filimdarini-jjesi-oni-ttastifi-sratar.html


Презентация   

ортасы:

(16-26 минут)

 Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды салыстырып талдауды ұсынады. Бұл жерде оқушылар фактордың айырмашылығы мен ұқсастығын көрсете алады.

Оқушы іс-әрекеті: (Ж) Оқушылар шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды көрсететін сызбанұсқа құрады және оларды салыстырып, талдайды. Ұсыныс:Мұғалім оқушыларға мәтінді пайдалануға бағыттап отырады. Мәтінде берілген факторларды анықтап жіктей алулары керек.  


 Сызбанұсқа

ортасы:

(27-37мин.)

 Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын шаруашылық салаларын орналастырудағы факторлардың маңыздылығын ескере отырып орналастыру моделін жасауды ұсынады.

Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар өз таңдаулары бойынша ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын біреуін шаруашылық салаларын орналастырудағы факторларын ескере отырып орналасу моделін құрастырады.

Шаруашылық салалары: өсімдік щаруашылығы, мал шаруашылығы, тамақ өнеркәсібі, машина жасау өнеркәсібі, мұнай өңдеу өнеркәсібі, химия өнеркәсібі Ұсыныс: Мәтінде берілген ақпараттарды көмекші құрал ретінде пайдаланулары керек. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийі Оқушы - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды Ойлау дағдылары Қолдану Талдау

Дескриптор: - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдай алады - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдай алады - аул шаруашылығы салаларын орналастыру моделін жасай алады - өнеркәсіпті орналастыру моделін жасай алады-   

 Презентация

соңы:

(38-40мин.)

РЕФЛЕКСИЯ

Ресторан әдісі

 Тағамның ең дәмдісі(сәтті жері)

 Тағамның ең ащысы(қиын тұстары)

 Тағамға қосар дәмдеуіштер(ұсыныстары)   

Қосымша ақпарат

<p>&nbsp;Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? </p><p>Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?</p>

Файлдар:

Файлды ару Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

Пікірлер(0)