Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары
Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары
| Сабақтың мақсаты: | Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды талдайды |
| Оқыту мақсаты: | 10.4.1.5 шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) факторларды талдау 10.4.1.6 дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдау |
| Бағалау критерийі: | Қолдану - Қосымша ақпараттар арқылы шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды анықтай алады Талдау - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды |
| Тілдік мақсат: | Пәнге қатысты лексика мен терминология шаруашылық салалары, шаруашылықты орналастыру факторлары, кеңістіктік фактор, заманауи факторлар, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Шаруашылықты орналастыруда кеңістіктік факторлары.................. атқарады. Ауыл шаруашылық салаларын орналастыруда............................басымдық көрсетіледі. Өнеркәсіп салалары үшін....................... |
| Пәнаралық байланыс: | экономика,тарих,жаһандық перспективалар пәні |
| Құндылықтар: | Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
басы: (0-3 минут) |
Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру - Амандасу; - Оқу құралдарын түгендеу |
|
|
ортасы: (4-7 минут) |
І. Кіріспе -Ой шақыру (С)Шаруашылықты орналастырудың біздің өміріздегі маңызы қандай? Сабақтың тақырыбы анықталады. Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады. |
Презентация |
|
ортасы: (8-15 минут) |
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысуды және жұптарымен талдауды ұсынады. Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысады және жұптарымен талдап, факторларды анықтайды. |
Қосымша мәтін: Шаруашылық салаларын орналастыру факторлары http://melimde.com/deris-1-geografiya-filimdarini-jjesi-oni-ttastifi-sratar.html Презентация |
|
ортасы: (16-26 минут) |
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды салыстырып талдауды ұсынады. Бұл жерде оқушылар фактордың айырмашылығы мен ұқсастығын көрсете алады. Оқушы іс-әрекеті: (Ж) Оқушылар шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды көрсететін сызбанұсқа құрады және оларды салыстырып, талдайды. Ұсыныс:Мұғалім оқушыларға мәтінді пайдалануға бағыттап отырады. Мәтінде берілген факторларды анықтап жіктей алулары керек. |
Сызбанұсқа |
|
ортасы: (27-37мин.) |
Мұғалім іс-әрекеті: Мұғалім оқушыларға ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын шаруашылық салаларын орналастырудағы факторлардың маңыздылығын ескере отырып орналастыру моделін жасауды ұсынады. Оқушы іс-әрекеті: Оқушылар өз таңдаулары бойынша ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын біреуін шаруашылық салаларын орналастырудағы факторларын ескере отырып орналасу моделін құрастырады. Шаруашылық салалары: өсімдік щаруашылығы, мал шаруашылығы, тамақ өнеркәсібі, машина жасау өнеркәсібі, мұнай өңдеу өнеркәсібі, химия өнеркәсібі Ұсыныс: Мәтінде берілген ақпараттарды көмекші құрал ретінде пайдаланулары керек. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийі Оқушы - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды Ойлау дағдылары Қолдану Талдау Дескриптор: - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдай алады - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдай алады - аул шаруашылығы салаларын орналастыру моделін жасай алады - өнеркәсіпті орналастыру моделін жасай алады- |
Презентация |
|
соңы: (38-40мин.) |
РЕФЛЕКСИЯ Ресторан әдісі Тағамның ең дәмдісі(сәтті жері) Тағамның ең ащысы(қиын тұстары) Тағамға қосар дәмдеуіштер(ұсыныстары) |
Пікірлер(0)