Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

БИХАН БОЛАТ ЖАҚСЫБАЙҰЛЫ
БИХАН БОЛАТ ЖАҚСЫБАЙҰЛЫ
Шымкент
СШ №62
География
Сынып:
10-сынып
Бөлім:
Дүниежүзі аймақтары
Тақырып:

Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

15.01.2020
640
PDF жүктеу WORD жүктеу
Сабақтың мақсаты:  Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды талдайды
Оқыту мақсаты: <p>&nbsp;10.4.1.5 шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік (аумақтық) факторларды талдау </p><p> 10.4.1.6 дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдау&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийі: <p><b>&nbsp;Қолдану</b> - </p><p>Қосымша ақпараттар арқылы шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік және заманауи факторларды анықтай алады </p><p><b> Талдау </b> -</p><p> шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсат: <p>&nbsp;Пәнге қатысты лексика мен терминология шаруашылық салалары, шаруашылықты орналастыру факторлары, кеңістіктік фактор, заманауи факторлар, ауыл шаруашылығы, өнеркәсіп, </p><p>Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Шаруашылықты орналастыруда кеңістіктік факторлары.................. атқарады.</p><p> Ауыл шаруашылық салаларын орналастыруда............................басымдық көрсетіледі.</p><p> Өнеркәсіп салалары үшін.......................&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>
Пәнаралық байланыс: &nbsp;экономика,тарих,жаһандық перспективалар пәні
Құндылықтар: &nbsp;Оқушылардың шаруашылықты орналастыру факторларының ел экономикасы мен адам өміріндегі маңыздылығына назар салу&nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

басы:

(0-3 минут)

<p>&nbsp;Оқушыларды сабаққа ұйымдастыру</p><p> - Амандасу; </p><p> - Оқу құралдарын түгендеу&nbsp;&nbsp;</p>

ортасы:

(4-7 минут)

<p>&nbsp;І. Кіріспе&nbsp; </p><p>-Ой шақыру (С)Шаруашылықты орналастырудың біздің өміріздегі маңызы қандай? Сабақтың тақырыбы анықталады.</p><p> Сабақтың мақсаты анықталып, бағалау критерийлерімен танысады.&nbsp;&nbsp;</p> &nbsp;Презентация

ортасы:

(8-15 минут)

<p><b>Мұғалім іс-әрекеті: </b> Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысуды және жұптарымен талдауды ұсынады.&nbsp;&nbsp;</p><p><b> Оқушы іс-әрекеті:</b> Оқушылар шаруашылық салаларын орналастыру факторлары туралы қосымша мәтінмен танысады және жұптарымен талдап, факторларды анықтайды.&nbsp;&nbsp;</p> <p>Қосымша мәтін: Шаруашылық салаларын орналастыру факторлары</p><p> <a href="http://melimde.com/deris-1-geografiya-filimdarini-jjesi-oni-ttastifi-sratar.html" target="_blank">http://melimde.com/deris-1-geografiya-filimdarini-jjesi-oni-ttastifi-sratar.html</a></p><p><br></p><p> Презентация&nbsp; &nbsp;</p>

ортасы:

(16-26 минут)

<p><b>&nbsp;Мұғалім іс-әрекеті:</b> Мұғалім оқушыларға шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды салыстырып талдауды ұсынады. Бұл жерде оқушылар фактордың айырмашылығы мен ұқсастығын көрсете алады.</p><p><b> Оқушы іс-әрекеті</b>: (Ж) Оқушылар шаруашылық салаларын орналастырудағы кеңістіктік және заманауи факторларды көрсететін сызбанұсқа құрады және оларды салыстырып, талдайды. Ұсыныс:Мұғалім оқушыларға мәтінді пайдалануға бағыттап отырады. Мәтінде берілген факторларды анықтап жіктей алулары керек.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> &nbsp;Сызбанұсқа

ортасы:

(27-37мин.)

<p>&nbsp;<b>Мұғалім іс-әрекеті:</b> Мұғалім оқушыларға ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын шаруашылық салаларын орналастырудағы факторлардың маңыздылығын ескере отырып орналастыру моделін жасауды ұсынады.</p><p><b> Оқушы іс-әрекеті:</b> Оқушылар өз таңдаулары бойынша ауыл шаруашылығы мен өнеркәсіп салаларын біреуін шаруашылық салаларын орналастырудағы факторларын ескере отырып орналасу моделін құрастырады.</p><p><b> Шаруашылық салалары:</b> өсімдік щаруашылығы, мал шаруашылығы, тамақ өнеркәсібі, машина жасау өнеркәсібі, мұнай өңдеу өнеркәсібі, химия өнеркәсібі Ұсыныс: Мәтінде берілген ақпараттарды көмекші құрал ретінде пайдаланулары керек. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Бағалау критерийі Оқушы - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдайды - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдайды Ойлау дағдылары Қолдану Талдау</p><p><b> Дескриптор:</b> - шаруашылық салаларын орналастыруда кеңістіктік факторларды талдай алады - дүниежүзілік шаруашылықтың салаларын заманауи орналастыру факторларын талдай алады - аул шаруашылығы салаларын орналастыру моделін жасай алады - өнеркәсіпті орналастыру моделін жасай алады-&nbsp; &nbsp;</p> &nbsp;Презентация

соңы:

(38-40мин.)

<p><b>РЕФЛЕКСИЯ </b></p><p> Ресторан әдісі</p><p>  Тағамның ең дәмдісі(сәтті жері)</p><p>  Тағамның ең ащысы(қиын тұстары) </p><p>  Тағамға қосар дәмдеуіштер(ұсыныстары)&nbsp; &nbsp;</p>

Қосымша ақпарат

<p>&nbsp;Дифференциациялап оқыту – Оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? </p><p>Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндеттер қоюды жоспарлайсыз?</p>

Файлдар:

Файлды ару Шаруашылықты ұйымдастырудың аумақтық факторлары

Пікірлер(0)