Аралас сандар
Аралас сандар
| Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.1.11. Аралас сан анықтамасын білу; 5.1.2.13 Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру; |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (4 минут) |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру - Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар. Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлы Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын. 3 мин Топқа бөлу: жеребе арқылы 1- Топ. Дұрыс бөлшек, 2- топ . Бұрыс бөлшек «Мен сенен сұрағым келеді» әдісімен Үй тапсырмасын жұптасып тексеру. |
Шаттық шебері |
|
Жұппен жұмыс (3 мин) |
№ 402. Бөлшектерді қысқартып, дұрыс бөлшектерді, бұрыс бөлшектерді жеке-жеке теріп жазыңдар: Дескриптор: -Бөлшектерді қысқартады. -Дұрыс, бұрыс бөлшектерді жеке-жеке теріп жазады. Қалыптастырушы бағалау. Берілген есептердің инетрбелсенді тақтада жауаптары көрсетіледі,Сол бойынша тексереді. Смайликтер әдісі Түсінбедім Сұрағым бар Түсіндім Кері байланыс - Қай есеп қиындық туғызды? - Келесі жолы қате жібермеу үшін қандай ережені қайталау керек? |
Слайд 1 Смайликтер |
|
Сабақтың ортасы Жеке жұмыс (4 мин) |
Жаңа сабақ: Сабақтың тақырыбымен мақсатын айқындау үшін «Жаңа білімге көпір салу» әдісі арқылы бәріне ортақ тапсырмалар беріледі.(слайд арқылы) Тапсырма 1: Оқу мақсаты:Аралас сан аныктамасын білу; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру; Критерийалды бағалау: Аралас санды анықтайды; Бұрыс бөлшектерді аралас санға түрде жазады; Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазады; Жай бөлшектердің негізгі касиеттерін пайдаланып, аралас сандарды бірдей бөлімге келтіреді Ойлау дағдыларының деңгейі: түсіну, қолдану 7 алманы 3 бала тең бөліп алу керек. Бір бала неше алма алады? Әр бала өзінің үлесін алу үшін алмаларды қалай бөлу керек? Шешуі: 7 алманың әрқайсысын 3 бөлікке бөлу тәсілін қолданбай да, алмаларды балаларға тең бөліп беруге болады. Ол үшін, балалардың әр қайсысына 2 алмадан беріп, қалған бір алманы тнң 3 бөлікке бөліп беру керек. Сонда әрбір бала 2+ / / / /Жауабы: 2 / / / / Дескриптор: Есептің шартын түсінеді , мәнін есептеп таба алады; Қалыптастырушы бағалау. берілген есептердің инетрбелсенді тақтада жауаптары көрсетіледі, сол бойынша тексереді. Смайликтер әдісі Кері байланыс: -есеп қиындық туғызды ма? Сұрақ арқылы мұғалім оқушылармен талдау жасап ,тақырыпты ашады. |
Үлестірме қағаз Слайд 3 |
|
Топпен жұмыс (9 мин) |
Жаңа тақырыпты түсіндіру: Оқушылар өздігінен оқулықтың 147-149 беттеріндегі ақпаратты оқып, талдайды, постер арқылы қорғайды. 1 топ: Бұрыс бөлшекті аралас сан түрінде жазу үшін: Бөлшектің алымын бөліміне (қалдыкпен)бөлу керек Толымсыз бөлінді аралас санның бүтін бөлігі болады; Қалдық бөлшек бөліктің алымы, ал бөлгіш бөлімі болады. 2 топ: Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазу үшін: Аралас санның бүтін бөлігін бөлшек бөлігінің бөліміне көбейту керек; шыккан көбейтіндіге бөлшек бөлігінің алымын қосып, алым ету керек; бөлшектің бөлімін өзгертпей, бөлім етіп қалдыру керек; 2 /арлас санның 2 саны- бүтін бөлігі, ал - бөлшек бөлігі Бүтін бөліктен және бөлшек бөліктен тұрады, сан аралас деп аталады Дескриптор: Аралас санға аныктама береді; Аралас сандарды оқиды және жаза алады; Бұрыс бөлшектерді аралас санға түрде жазады; Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазады; Қалыптастырушы бағалау: әр топтын бір оқушы тақтаға шығып постерді қорғайды. Смайликтер әдісі. Екінші топ тындайды, түсінбесе смайлик көтеріп сұрақ қояды. Кері байланыс қойылған сұраққа тақтадағы оқушы немесе мұғалім жауап береді |
Т.Алдамуратова, Е.Байшоланов, 2017 ж. 5 сыныпқа арналған оқулығы бойынша 147-149бет Слайд 4 |
|
Жеке жұмыс (5 мин) |
Жек жұмыс. Қарқынды саралау. (Бес минутпен уақытты шектеймін) Оқу мақсаты: Аралас сан аныктамасын білу; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру; Критерийалды бағалау: Аралас санды анықтайды; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады; 1 – нұсқа 1) Аралас санды цифрлармен жазыңдар: 1.алты бүтін бестен төрт: 2.сегіз бүтін жетіден үш: 2) Ит 4 секундта 47 м қашықтыққа жүгіреді. Иттің жылдамдығын аралас сан түрінде жазыңдар. 2 – нұсқа 1) Аралас санды цифрлармен жазыңдар: 1.он бүтін сегізден бес: 2.жүз бүтін тоқсан екіден бес: 2) «Комета» теплоходы 5 сағатта 206 км жүзді. Теплоходтың жылдамдығын аралас түрінде жазыңдар. Оқушылар көршілерімен дәптерімен ауысып слайд арқылы есептерді тексереді. Дескриптор: Аралас сандарды цифрлармен жазады; Мәтінді есепті қысқаша түрде жазады; Жылдамдықтын формуласын қолданып есеп шығарады; Есептің жауабын аралас сан түрде жазады; Қалыптастырушы бағалау: оқушылар бір-бірімен дәптерлерін алмастыру арқылы тексереді. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. «Смайлик» әдісі. Кері байланыс: Тапсырмадан нені үйрендік?. Нені қайталау керек? (бұрыс бөлшектерді аралас сан түріне және керісінше айналдыру алгоритмін қайталау ). |
Үлестірмелер Слайд 5 |
|
Ұжымдық жұмыс (1 мин) |
Сегіту сәті. Дұрыс бөлшек болса, оқушылар қолдарын көтереді. Бұрыс бөлшек болса, оқушылар бастарын шайқайды. Аралас санболса, шапалақ соғады. |
|
|
Жеке жұмыс (7 мин) |
Саралау тапсырма бойынша. Үш денгейлік тапсырмалар әр топта жатады. Оқушылар тапсырманын деңгейін өздері таңдап орындайды. Оқу мақсаты: Аралас сан аныктамасын білу; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдыру; Бағалау критерийі: Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазады; Бұрыс бөлшекті аралас санға және аралас санды бұрыс бөлшекке айналдырады. Ойлау дағдыларының деңгейі: Қолдану. А деңгейі № 417 Аралас сандарды цифрлармен жазыңдар 1)Алты бүтін бестен төрт; 3)он бүтін сегізден бес; 2)Сегіз бүтін жетіден үш; 4) жүз бүтін тоқсан екіден бес № 418 1) , , , , , , , бұрыс бөлшегін аралас сан түрінде жазыңдар ; 2) Аралас сандарды сандарды бұрыс бөлшек түрінде жазыңдар/ 2 ; 4 ;3 ; 5 ; 6 7 ; 9 ; 12 / Дескриптор: Аралас сандарды цифрлармен жазады; Бұрыс бөлшектерді аралас санға түрде жазады; Аралас санды бұрыс бөлшек түрінде жазады; В деңгейі № 427 Дескриптор: Бос орынды толтырады. С деңгейі: № 430 Аралассанды жазыңыз: Аралас санын бөлімін 8,12,28 болатын бөлшекпен жазындар. Дескриптор: Жай бөлшектердің негізгі касиеттерін пайдаланып, аралас сандарды бірдей бөлімге келтіреді Қалыптастырушы бағалау: оқушылар өзін-өзі тексереді. Дұрыс жауаптар тақтада көрсетіледі. «Смайлик» әдісі. Кері байланыс: Қандай қателіктер кеткені туралы мұғалім талдау жұмыстарын жасайды. |
Слайд 6 |
|
Сабақтың соңы (4 мин) |
Сабақты қортындылау: Конверт – сұрақ әдісі 2-3 сұрақ жазып, конвертке саламын (оқу мақсатына қарай). Әрбір оқушыға өзінікі болатындай етіп, бірнеше конверт дайындаймын. Әрқайсысына екі минут беремін: оқушы стикерде атын және жауабын жазады; екі минут өткен соң конверт келесі оқушыға беріледі, осылай бұл 2-3 сұраққа барлығы жауап бергенше жүре береді. Қалыптастырушы бағалау: Стикерлерді жинап, бірнеше жауапты дауыстап оқиды (аттарын атамастан); сынып белгілі бір сұрақтың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды. Смайлик әдісі Кері байланыс: Қандай сұрақтар күрделі, қандай сұрақтар түсінікті болғанын сұрау арқылы талдау жасау. |
Үлестірме қағаз |
|
Үй тапсырмасы (3мин) |
Үй жұмысын оқушылар өздерінің қалауы бойынша орындайды ( дереккөздер саралау) 1)№ 425 есептің ішінен қалағанша шығару 2)кейбір оқушылар интернеттен «Аралас сан» бойынша тарихи мәлімет» ( дереккөзін пайдалануға болады) Рефлексия: |
Слайд 7 |

Пікірлер(0)