Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

Серикбаева Гулдана Шырынбаевна
Серикбаева Гулдана Шырынбаевна
Шымкент
Шымкент
№61ЖОББМ
Қазақстан тарихы
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Сарматтар
Тақырып:

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі

16.01.2020
754
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

5.1.2.2 әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру.

5.2.2.3 ежелгі тайпалардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін сипаттау.   

білімділік мақсаты:

Барлық оқушылар: Сарматтардың шығу тегін біледі және түсіндіре алады.

Оқушылардың басым бөлігі: Сарматтардың көрші елдермен саяси және сауда қарым қатынасына өз ой-пікірлерін білдіреді.

Кейбір оқушылар: Басқа тайпалық одақтардың қоғамдық құрылысын салыстырып, ажырата алады.  

Ойлау дағдыларының деңгейлері:

 білу,түсіну.


мақсаты:

1.Сарматтардың шаруашылығын сипаттайды және қоғамдық құрылысын түсіндіріп бере алады. 2.Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктеріне талдау жасауда көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттай алады.

3.Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстыра отырып анықтайды

Негізгі сөздер мен тіркестер: Төменде берілген сөздердің мағынасын ашады.

Тірек сөздердің мағынасын ашады: Совраматтар- Сарматтар.

Демократия- (сөзі гректің demos- халық және kratos-билік ) деген сөздерінен шыққан, яғни халық билігі деген мағынаны білдіреді. Полихромдық стиль - зерлеу әдісі бұйымдардың беттеріне алтын түйіршіктерді дәнекерлеу.(жазылым) Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер. Сарматтар жөнінде электронды оқулықпен жұмыс жасайды ( тындалым )

Талқылауға арналған тармақтар:

Сарматтардың қоғамдық құрылысы қандай дәрежеде еді?

-деген сұрақтың мазмұнын мәтінді оқу арқылы ашып, ой-пікірлерін топтар бір –біріне айтады. (оқылым,айтылым)  

Құндылықтарға баулу:

Тарихтың,мәдениет пен тілдің біртұтастығы. 

Пә Пәнаралық Ба байланыстар

 қазақ әдебиеті, география,бейнелеу, музыка.

Бастапқы білім

 “Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы”. 


Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы. Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру:

(5мин.)

 Шеңберге тұру арқылы, әнұран мен бастау,

“Қазақ тайпалары” арқылы бөліну.

1топ Сақ тайпасы.

2топ Үйсін тайпасы.

3топ Сарматтар тайпасы.      

Қазақстан тарихы 5 сынып. НИШ 2017ж. С Ахметова А.М. Ибраева А.А.Құлымбетова. Ноутбук, суреттер, карталар, маркерлер мен стикерлер,постер лер.    

Үй тапсырмасы:

(5мин.)

  “Сағат тілі ” әдісі арқылы “ Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасын” анықтау.


 

бағалау:

(2мин)

 Ф:/ (жарайсың, керемет, өте жақсы) бағалау.

Сабақтың ортасы:

(15мин.)

 5e1feff7f1b96.png

Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылығы тақырыбында

“Джиксо” әдісі арқылы топтасып жұмыс жасату:

Топтық жұмыс

1топ Cарматтардың шаруашылығын және қоғамдық құрылысын баяндайды.

2 топ Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктерін,көрші елдермен қарым-қатынасын баяндайды.

3 топ Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстара баяндайды. (Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма).

Дескриптор:

1. Сарматтардың шаруашылығын сипаттады және қоғамдық құрылысын түсіндірді. 2.Сарматтардың қолданбалы өнер ерекшеліктеріне талдау жасады, көрші елдермен қарым-қатынасын сипаттады.

3.Сарматтардың қоғамдық құрылысын басқа тайпалық одақтармен салыстыра отырып анықтады.

“Сематикалық” картамен жұмыс. Ф: /Смаиликтер арқылы бағалау. 


соңы:

(2мин.)

 Кері байланыс: Б.Б.Б әдісі стикерді толтыру, алма ағашы

Қосымша ақпарат

<p>Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілетті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?&nbsp;&nbsp;</p><p>Бұл бөлімде сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз.</p><p>Жалпы баға Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? </p><p> 1:</p><p> 2:</p><p> Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?</p><p> 1: </p><p> 2:</p><p> Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?&nbsp;&nbsp;</p>

Файлдар:

Файлды ару “Сарматтардың қоғамдық құрылысы мен шаруашылық өмірі”

Пікірлер(0)