Рационал сандарды бөлу
Рационал сандарды бөлу
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 6.1.2.16 рационал сандарды бөлуді орындау; |
| Сабақтың мақсаты: | Оқушылар: • рационал сандарды бөлуді орындайды; • ауызша бөле білу машықтарын дамытады. |
| Тілдік мақсаттар: | Оқушы: • берілген сабақтың математикалық терминологиясын қолданады; • рационал сандарды бөлуді ауызша айқындайды; • рационал сандарды бөлу ережелерін тұжырымдайды; Пәнге қатысты лексика мен терминология: • оң сан; • теріс сан; • бүтін сан; • рационал сан; •санның модулі; • таңбалары бірдей сандар; • таңбалары әртүрлі сандар; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: • таңбалары әртүрлі сандарды бөлу үшін; • таңбалары бірдей сандарды бөлу үшін; • таңбалары әртүрлі екі санды бөлу үшін; • таңбалары бірдей екі санды бөлу үшін. |
| Күтілетін нәтиже: |
|
| Бағалау критерийлері: | Оқушы: • рационал сандарды бөлуді орындайды. |
| Құндылықтарды дарыту: | Бір-бірін сыйлауға, тындауға, өзара мәдениеттілікке және топпен жұмыс істей білуге, ұжымдылыққа, шыдамдылыққа, жауапкершілікке, әділдікке тәрбиелеу |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | |
| Пәнаралық байланыс: | География. |
| Бастапқы білім: | Оқушылар жай бөлшек, бүтін сан, рационал сан ұғымдарын біледі; рационал сандарды қосу мен азайту амалдарын орындай алады. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (10 мин) |
Ұйымдастыру кезеңі. Сәлемдесу. Оқушыларды топқа бөлу (Кемедегі капитан арқылы) Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру. 1) Үй тапсырмасын тексеру. №6398, №640
2) Өткен тақырып бойынша сұрақтар қою. (Рамашка гүліне жазылған сұрақтар) -Теріс санның оң санға көбейтіндісінің мәні….. -Оң рационал сан мен теріс рационал санның көбейтіндісінің мәні….. -Көбейтіндінің біреуі нөлге тең болса,көбейтіндінің мәні....... -таңбалары әртүрлі рационал сандардың бөліндісінің мәні.... -Екі теріс рационал сан бөліндісінің мәні...... |
|
|
Сабақтың ортасы (25 мин) |
қушылардың білімін тексеру үшін кімге миллион бұйырады интелектуалдық ойыны №650 -1,28:(0,64*(-1/8))=-1,28:(-0,8)=1,6 (3 4/5*(-4 5/19)):(-3)=-27/5=-5 2/5 Дескриптор - таңбалары бірдей рационал сандарды көбейтеді; - таңбалары әр түрлі рационал сандарды көбейтеді; -бұрыс бөлшекті аралас санға айналдырады GO TO әдісі Қазақстан
Франция-56АҚШ1Қытай-0.7 |
|
|
Сабақтың соңы (3 мин) |
Сабақты қорытындылау. Оқушыларға сұрақтар қою. • Таңбалары әртүрлі сандарды бөлу ережесін айтып беріңдер. • Таңбалары бірдей сандарды бөлу ережесін айтып беріңдер. Үйге тапсырма беру, №646(1-8) №648 (3,4)түсіндіру. Оқушылар білімін бағалау. Жеке оқушыларға озық тапсырма беру. Сабақ бойынша әрбір оқушы рефлексия жасайды. Рефлексияны ауызша/жазбаша жүргізуге болады. Дөңгелектерге сәйкес өз ойларын айтады немесе орналастырады.
|
|
|
Рефлексия |
Сабаққа байланысты алма ағашына ой ойларын жазып кетеді. |

Көршіңді тексер әдісі арңылы топтар бірін-бірі бағалайды
Пікірлер(0)