Өнімділік. Кім боламын?

OSPANOVA ROZA ARYSKHANOVNA
OSPANOVA ROZA ARYSKHANOVNA
Нұр-Сұлтан
Нұр-Cұлтан
Средняя школа №42
Математика
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Геометриялық фигуралар. Шамалар
Тақырып:

Өнімділік. Кім боламын?

28.01.2020
410
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

4.5.1.2 ** есептерді шығаруда жұмысқа жіберілген уақыт, өнімділік\егіннің түсімділігі; ауданы мен массасы\ жылдамдық, арақашықтық, уақыт шамалары арасындағы тәуелділікті пайдалану  

Сабақтың мақсаты:

Шамаларды есептеуге үйрету

Тілдік мақсаттар:

Оқушылар: -шамалардың санын табу үшін формулаларды түсіндіреді өнімділік, уақыт, жұмысқа кеткен уақыт, жұмыстың нәтижесі.

Пәндік лексика және терминология -өнімділік, уақыт, жұмысқа кеткен уақыт, жұмыстың нәтижесі.  

Күтілетін нәтиже:

Барлық оқушылар: -үш өлшемді өзара байланысы үдерісінің мәнін түсінеді: өнімділік, уақыт, жұмысқа кеткен уақыт, жұмыстың нәтижесі. Көптеген оқушылар: -шамалар арасындағы өзара қарым-қатынасты қолданады. Өнімділік, уақыт, жұмысқа кеткен уақыт, жұмыстың нәтижесі. Кейбір оқушылар: -алдыңғы тақырыпты (жылдамдық, уақыт, арақашықтық) пайдаланып, осы шамалардың өзара байланысы мен ұқсастығын анықтайды.  

Бағалау критерийлері:
Құндылықтарды дарыту:
АКТ-ны қолдану дағдылары:
Пәнаралық байланыс:
Бастапқы білім:

Жылдамдық, уақыт, арақашықтық және олардың өзара байланысы.  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

Мұғалім оқулықтағы 1-тапсырманы ұсынады. Мына балалардың кім болуды армандайтынына қара.

Өрнектің мәнін тап, оның мәнін суретке сәйкестендіре отырып, балалардың кім болғысы келетінін анықта. Оқушылар өрнектің мәнін табады.

1. 20 002 ∙ 3 =60 006

2. 20 202 ∙ 3=60 606

3. 30 303 ∙ 3 =90 909

4. 18 009 : 3=6 003

5. 18 009 : 9=2 001  

Сабақтың ортасы

(27 минут)

Мұғалім суреттерді ұсынады, жаңа түсініктерді атайды. өнімділік, уақыт, жұмысқа кеткен уақыт, жұмыстың нәтижесі терминдерін біледі және формула құрастыруын сұрайды. Бұл кезеңде «Алтын сандық» тәсілін қолдануға болады. Балалар: «Шамалар қалай байланысқан? Екі шаманы біле тұрып, белгісіз үшінші шаманы қалай табуға болады?» деген сұрақтарға жауап іздейді.  

Бекіту. Оқушыларға оқулықтағы №2 тапсырманы орындауды ұсынады. Кесте бойынша мұғалім сұрақтарға жауап бере отырып, тапсырмаларды тұжырымдайды. Оқушылардың жаңа терминді айтуы маңызды.

Сабақтың соңы

(5 минут)

Бағалау. 

Үй тапсырмасы.

Рефлексия

(3 минут)

-Қандай мақсат қойылды? Өнімділікке байланысты есеп шығара аласың ба? Сабақтың мақсатына қол жеткіздік пе? Жаңа формулаларды және сабақта өткен формулаларды кім түсінді? 

Файлдар:

Файлды ару Өнімділік. Кім боламын?

Пікірлер(0)