Мария Шоқайдың махаббаты

Тулеуова Бибигул
Тулеуова Бибигул
Атырау
Исатай ауданы
Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:

Мария Шоқайдың махаббаты

26.11.2019
337
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: <p>&nbsp;7.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. </p><p> 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақ мақсаты: &nbsp;Ұсынылған мәтін негізінде күрделі жоспар құруды үйренеді.
Бағалау критерийлері: &nbsp;Мәтіннің күрделі жоспарының қалай жасалатындығын түсіндіреді. Тұйық етістіктің жасалу жолын біледі, қолданады.&nbsp;&nbsp;
Тілдік мақсаттар: &nbsp;Пән лексикасы және терминология: Шынайы достық, дәлел, жай жоспар, күрделі жоспар Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін.&nbsp;&nbsp;
Осыған дейін меңгерілген білім &nbsp;Оқушылар шығарма негізінде жоспар құра алады.&nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(3 минут)

<p>&nbsp;Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. </p><p> Ой қозғау. « Сөздер банкісі» Топтық жұмыс. Сабақ мақсатына қатысты сөздер мен сөз тіркестерін параққа жазады.1 мин. </p><p> Уақыт аяқталған соң топ мүшесі дауыстап оқиды. Барынша көп сөз жазған топ жеңімпаз болады.&nbsp;&nbsp;</p> &nbsp; А4 парақта жазылып, тақтада тұрады. А3 парақ&nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

(30 мин)

<p>1-тапсырма. ТЖ Оқушылар топтарда күрделі жоспар қалай жасалатындығын талдайды: күрделі жоспардың әрбір тармағына тезистік сөйлемдер жазылады. Ал қолдаушы сөйлемдер тармақша ретінде жазылады.&nbsp; &nbsp; &nbsp; Қорытынды шығарады: қолдаушы сөйлемдер тезистік сөйлемдердің мәнін ашады. </p><p>Мұғалім: Жоспар құрған кезде бөлім атаулары сөйлем болмауы керек. Ол үшін атаулы немесе тұйық етістікті сөйлемдер қолданған дұрыс.Оқушыларға тұйық етістік туралы мағлұмат беріледі.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><p>2-тапсырма. ЖЖ&nbsp; Мәтінді оқиды. «Сыртқа, ішке» әдісі </p><p> Тапсырма. Берілген сөздерден есімшелер мен көсемшелерді тауып, «Сыртқа» бағанына жаз. Оларды тұйық етістікке айналдырып, «Ішке» бағанына жаз.</p><p>Жоспарлаған едік, ризашылық, сағыныш тамшылары, толқып, кілт тоқтады, сүйіспеншілік, қойдық, сақтап, ардақ тұтты, құптап, зиярат, Шоқайтану.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp;</p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;"><b style=""><i style="color: rgb(0, 0, 255);">Сыртқа&nbsp;</i></b></td><td><b><i style="color: rgb(99, 74, 165);">Ішке&nbsp;</i></b></td></tr><tr><td style="text-align: justify;"><span style="font-weight: bold;">Жоспарлаған едік Толқып Сақтап Құптап&nbsp;</span>&nbsp;</td><td><span style="font-weight: bold;">Жоспарлау Толқу Сақтау Құптау&nbsp;</span> &nbsp;</td></tr></tbody></table><p><br></p><p>&nbsp;Дескриптор </p><p> 1. Есімше, көсемшелерді іріктеп алады. 2. Тұйық етістікке айналдырады.&nbsp;&nbsp;</p><p>ҚБ Бірін – бірі бағалау. «Менен 1 жұлдыз»</p><p> Көрші жұптың жұмысын дескриптор бойынша бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы.&nbsp;&nbsp;</p><p>3-тапсырма. 2- тапсырмадағы сөздер мен тіркестерді пайдаланып күрделі жоспар құрады.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: center;">Бағалау критерийі&nbsp;</td><td>Дескриптор</td></tr><tr><td><p><br></p><p>&nbsp;Мәтінге күрделі жоспар құрады.</p></td><td><p style="text-align: left; ">1.Күрделі жоспар құрады.</p><p style="text-align: left; ">2. Тұйық етістіктерді пайдаланады.</p><p style="text-align: left; ">&nbsp; 3.Мәтіннің ерекшелігін ескереді.&nbsp; &nbsp;</p></td></tr></tbody></table><p><br></p><p>&nbsp; ҚБ Өзін- өзі бағалау. Бағалау терезесі.</p><p> Оқушылар өз жұмыстарының шетіне терезе салуы керек. Әр дескриптор терезенің бір көзі болып есептеледі.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><p>&nbsp;Кері байланыс. «Сократтың сақинасы» әдісі</p><p> Ішкі шеңберге 1,2 көзді терезесі барлар тұрады. Сыртқы шеңбердегілер қарсы тұрған оқушыға күрделі жоспар туралы түсіндіреді.</p><p> Мұғалім оқушылардың жұмысына кері байланыс береді.&nbsp; &nbsp;</p><p><br></p><p><br></p><p>&nbsp;</p> Қазақ тілі оқулығы. "Атамұра" баспасы 73- бет.

Сабақтың соңы

(7 минут)

<p>&nbsp;Рефлексия. «7МЕН» .</p><p> Мен ... тапсырмаларын орындадым.</p><p> Менің...</p><p> Маған...</p><p> Мені...</p><p> Менде...</p><p> Менен...</p><p> Менімен...</p>

Файлдар:

Файлды ару Сабақ жоспары

Пікірлер(0)