Мария Шоқайдың махаббаты
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:
Мария Шоқайдың махаббаты
26.11.2019
337
7
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | <p> 7.3.1.1. Әртүрлі жанрдағы мәтіндерді жазу үшін құрылымын ескере отырып, күрделі жоспар құру. </p><p> 7.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану </p> |
Сабақ мақсаты: | Ұсынылған мәтін негізінде күрделі жоспар құруды үйренеді. |
Бағалау критерийлері: | Мәтіннің күрделі жоспарының қалай жасалатындығын түсіндіреді. Тұйық етістіктің жасалу жолын біледі, қолданады. |
Тілдік мақсаттар: | Пән лексикасы және терминология: Шынайы достық, дәлел, жай жоспар, күрделі жоспар Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін. |
Осыған дейін меңгерілген білім | Оқушылар шығарма негізінде жоспар құра алады. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (3 минут) |
<p> Сабақтың мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады. </p><p> Ой қозғау. « Сөздер банкісі» Топтық жұмыс. Сабақ мақсатына қатысты сөздер мен сөз тіркестерін параққа жазады.1 мин. </p><p> Уақыт аяқталған соң топ мүшесі дауыстап оқиды. Барынша көп сөз жазған топ жеңімпаз болады. </p> | А4 парақта жазылып, тақтада тұрады. А3 парақ |
Сабақтың ортасы (30 мин) |
<p>1-тапсырма. ТЖ Оқушылар топтарда күрделі жоспар қалай жасалатындығын талдайды: күрделі жоспардың әрбір тармағына тезистік сөйлемдер жазылады. Ал қолдаушы сөйлемдер тармақша ретінде жазылады. Қорытынды шығарады: қолдаушы сөйлемдер тезистік сөйлемдердің мәнін ашады. </p><p>Мұғалім: Жоспар құрған кезде бөлім атаулары сөйлем болмауы керек. Ол үшін атаулы немесе тұйық етістікті сөйлемдер қолданған дұрыс.Оқушыларға тұйық етістік туралы мағлұмат беріледі. </p><p><br></p><p>2-тапсырма. ЖЖ Мәтінді оқиды. «Сыртқа, ішке» әдісі </p><p> Тапсырма. Берілген сөздерден есімшелер мен көсемшелерді тауып, «Сыртқа» бағанына жаз. Оларды тұйық етістікке айналдырып, «Ішке» бағанына жаз.</p><p>Жоспарлаған едік, ризашылық, сағыныш тамшылары, толқып, кілт тоқтады, сүйіспеншілік, қойдық, сақтап, ардақ тұтты, құптап, зиярат, Шоқайтану. </p><p> </p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;"><b style=""><i style="color: rgb(0, 0, 255);">Сыртқа </i></b></td><td><b><i style="color: rgb(99, 74, 165);">Ішке </i></b></td></tr><tr><td style="text-align: justify;"><span style="font-weight: bold;">Жоспарлаған едік Толқып Сақтап Құптап </span> </td><td><span style="font-weight: bold;">Жоспарлау Толқу Сақтау Құптау </span> </td></tr></tbody></table><p><br></p><p> Дескриптор </p><p> 1. Есімше, көсемшелерді іріктеп алады. 2. Тұйық етістікке айналдырады. </p><p>ҚБ Бірін – бірі бағалау. «Менен 1 жұлдыз»</p><p> Көрші жұптың жұмысын дескриптор бойынша бағалайды. Мұғалімнің кері байланысы. </p><p>3-тапсырма. 2- тапсырмадағы сөздер мен тіркестерді пайдаланып күрделі жоспар құрады. </p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: center;">Бағалау критерийі </td><td>Дескриптор</td></tr><tr><td><p><br></p><p> Мәтінге күрделі жоспар құрады.</p></td><td><p style="text-align: left; ">1.Күрделі жоспар құрады.</p><p style="text-align: left; ">2. Тұйық етістіктерді пайдаланады.</p><p style="text-align: left; "> 3.Мәтіннің ерекшелігін ескереді. </p></td></tr></tbody></table><p><br></p><p> ҚБ Өзін- өзі бағалау. Бағалау терезесі.</p><p> Оқушылар өз жұмыстарының шетіне терезе салуы керек. Әр дескриптор терезенің бір көзі болып есептеледі. </p><p><br></p><p> Кері байланыс. «Сократтың сақинасы» әдісі</p><p> Ішкі шеңберге 1,2 көзді терезесі барлар тұрады. Сыртқы шеңбердегілер қарсы тұрған оқушыға күрделі жоспар туралы түсіндіреді.</p><p> Мұғалім оқушылардың жұмысына кері байланыс береді. </p><p><br></p><p><br></p><p> </p> | Қазақ тілі оқулығы. "Атамұра" баспасы 73- бет. |
Сабақтың соңы (7 минут) |
<p> Рефлексия. «7МЕН» .</p><p> Мен ... тапсырмаларын орындадым.</p><p> Менің...</p><p> Маған...</p><p> Мені...</p><p> Менде...</p><p> Менен...</p><p> Менімен...</p> |
Файлдар:
Файлды ару
Сабақ жоспары
Пікірлер(0)