Сүйіспеншілік бастауы- туған жерді сүю

Тулеуова Бибигул
Тулеуова Бибигул
Атырау
Исатай ауданы
Жалпы білім беретін Новобогат орта мектебі
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:

Сүйіспеншілік бастауы- туған жерді сүю

26.11.2019
423
PDF жүктеу WORD жүктеу
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: <p>&nbsp;7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.</p><p> 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе)&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың критерийлері <p>&nbsp;1. Проблемалық сұраққа дәлелді жауап береді.</p><p> 2. Тақырыпқа қатысты мәселе мен себепті анықтайды. </p><p> 3. Мәселеге қатысты өз көзқарасын білдіріп дискуссивті эссе жазады.&nbsp;&nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp;Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: туған жер, көркейту, мал шаруашылығы, сүйіспеншілік, махаббат, еңбекқорлық, ата кәсіп. </p><p> Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін.&nbsp;&nbsp;</p>
Осыған дейін меңгерілген білім &nbsp;Проблемалық сұрақтар құрастыру дағдысы қалыптасты.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

<p>&nbsp;Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.</p><p> Мақсаттар бойынша қандай сұрақтарыңыз бар? </p><p>Дискуссивті эссе қалай жазылады?</p><p>Бүгін біз нені жақсы жасауымыз керек?</p><p><b><i> Оқушылар сабақтың критерийлерін құрастырады.&nbsp;&nbsp;</i></b></p>

Сабақтың ортасы

(30 минут)

<p>&nbsp;Сыныптық талқылау. Тыңдалым алдындағы тапсырма. </p><p>Оқушылармен сұрақ-жауап әдісі арқылы әңгіме жүргізіледі: </p><p> Сүйіспеншілік деген сөздің синонимін білеміз бе?</p><p> Туған жерге деген махаббат қалай көрініс табады? </p><p> 1.Тыңдалым тапсырмасы. Топтық жұмыс - 7 мин </p><p> 1- қадам.Бейнежазба тамашалайды. </p><p> 2-қадам. Конверттегі сұрақтардан проблемалық сұрақтарды іріктеп алып, дәлелді жауап береді.&nbsp; Сұрақтар:&nbsp; </p><p>1.Ж. Үшкемпіровтің спорттағы жетістіктері оның болашақ істеріне қалай әсер етті? 2.Ж. Үшкемпіров атағы жер жарған спортшы бола тұрып, не себептен мал шаруашылығымен айналысты?&nbsp;</p><p>&nbsp;3. Еліміздегі әрбір ауыл гүлденуі үшін не істеу керек? </p><p> 4. Ж. Үшкемпіров мал шаруашылығымен айналыспас бұрын немен айналысты?</p><p> 5. Жақсылықтың негізгі мамандығы қандай?</p><p> 6. Ж. Үшкемпіров спорттың қай түрімен айналысты?</p><p> 7. «Жақсылық» шаруа қожалығы қай облыста?</p><p> 8. Жақсылық ауылына қандай мекемелер салды? </p><p> 9. Ж. Үшкемпіров қандай мал өсірумен айналысады ?</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;">Сыртқа - қарапайым сұрақ ауызша&nbsp;</td><td>Ішке – проблемалық сұрақ жазбаша</td></tr><tr><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br></p><p>ҚБ</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td>&nbsp;Бағалау критерийі</td><td>Дескрипторлар&nbsp;</td></tr><tr><td style="text-align: justify;"><p>Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен&nbsp;<span style="font-size: 1.4rem;">деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру,</span><span style="font-size: 1.4rem;">өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.</span></p></td><td style="text-align: justify;"><p>1. Проблемалық сұрақты табады. </p><p> 2.Мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді.&nbsp;&nbsp;</p></td></tr></tbody></table><p>«Менен бір жұлдыз» әдісі бойынша топтар ең жақсы жауапқа жұлдыздарын сыйлайды. </p><p> 2.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. «5 минуттық эссе» </p><p> Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін қолданып, ұсынылған тақырыпқа дискуссивті эссе жазады.</p><p><b><i style="color: rgb(16, 74, 90);"> «Туған ауыл тағдыры ұл-қызының қолында» деген пікірге келісесіз бе?&nbsp; </i></b>&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;">Бағалау критерийі&nbsp; &nbsp;</td><td>Дескрипторлар&nbsp;</td></tr><tr><td style="text-align: left;">&nbsp;Мәселеге қатысты өз көзқарасын білдіріп дискуссивті эссе жазады.&nbsp;&nbsp;</td><td><p style="text-align: left; ">1.Құрылымы мен даму желісін сақтап жазады. 2.Мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсынады.&nbsp; </p><p style="text-align: left; ">3. Өз көзқарасын білдіреді&nbsp;&nbsp;</p></td></tr></tbody></table><p>Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі арқылы&nbsp; топ мүшелері бірін-бірі&nbsp; тексереді.&nbsp;</p><p> Кері байланыс. Критерийлерге сай жұмыстар «Автор орындығы» әдісімен жарияланады.&nbsp;&nbsp;</p> <p>&nbsp;https://www.youtube.com/watch?v=wX_0p5FYZxc&nbsp;</p><p><br></p><p>"Конверттегі&nbsp; сұрақтар"</p><p><br></p><p>"Ішке, сыртқа" кестесі</p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(5 мин)

<p>Рефлексия&nbsp; «7 МЕН» Қалаған&nbsp; Меннің бірін қолданып, рефлексия жасайды.</p><p>Мен бүгін</p><p> Менің ...</p><p> Маған&nbsp; &nbsp;</p><p>Мені&nbsp;&nbsp;</p><p>Менде&nbsp;</p><p>Менен&nbsp;</p><p>Менімен</p><p><br></p><p>Мұғалімнің кері байланысы.</p>

Файлдар:

Файлды ару Сабақ жоспары

Пікірлер(0)