Сүйіспеншілік бастауы- туған жерді сүю
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Сүйіспеншілік пен достық
Тақырып:
Сүйіспеншілік бастауы- туған жерді сүю
26.11.2019
423
7
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: | <p> 7.1.5.1 Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.</p><p> 7.3.4.1 эссе құрылымы мен даму желісін сақтап, тақырыпқа байланысты берілген мәселенің оңтайлы шешілу жолдары немесе себептеріне өз көзқарасын жазу (дискуссивті эссе) </p> |
Сабақтың критерийлері | <p> 1. Проблемалық сұраққа дәлелді жауап береді.</p><p> 2. Тақырыпқа қатысты мәселе мен себепті анықтайды. </p><p> 3. Мәселеге қатысты өз көзқарасын білдіріп дискуссивті эссе жазады. </p> |
Тілдік мақсаттар: | <p> Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: туған жер, көркейту, мал шаруашылығы, сүйіспеншілік, махаббат, еңбекқорлық, ата кәсіп. </p><p> Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін. </p> |
Осыған дейін меңгерілген білім | Проблемалық сұрақтар құрастыру дағдысы қалыптасты. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5 минут) |
<p> Сабақтың тақырыбы мен мақсаты таныстырылады.</p><p> Мақсаттар бойынша қандай сұрақтарыңыз бар? </p><p>Дискуссивті эссе қалай жазылады?</p><p>Бүгін біз нені жақсы жасауымыз керек?</p><p><b><i> Оқушылар сабақтың критерийлерін құрастырады. </i></b></p> | |
Сабақтың ортасы (30 минут) |
<p> Сыныптық талқылау. Тыңдалым алдындағы тапсырма. </p><p>Оқушылармен сұрақ-жауап әдісі арқылы әңгіме жүргізіледі: </p><p> Сүйіспеншілік деген сөздің синонимін білеміз бе?</p><p> Туған жерге деген махаббат қалай көрініс табады? </p><p> 1.Тыңдалым тапсырмасы. Топтық жұмыс - 7 мин </p><p> 1- қадам.Бейнежазба тамашалайды. </p><p> 2-қадам. Конверттегі сұрақтардан проблемалық сұрақтарды іріктеп алып, дәлелді жауап береді. Сұрақтар: </p><p>1.Ж. Үшкемпіровтің спорттағы жетістіктері оның болашақ істеріне қалай әсер етті? 2.Ж. Үшкемпіров атағы жер жарған спортшы бола тұрып, не себептен мал шаруашылығымен айналысты? </p><p> 3. Еліміздегі әрбір ауыл гүлденуі үшін не істеу керек? </p><p> 4. Ж. Үшкемпіров мал шаруашылығымен айналыспас бұрын немен айналысты?</p><p> 5. Жақсылықтың негізгі мамандығы қандай?</p><p> 6. Ж. Үшкемпіров спорттың қай түрімен айналысты?</p><p> 7. «Жақсылық» шаруа қожалығы қай облыста?</p><p> 8. Жақсылық ауылына қандай мекемелер салды? </p><p> 9. Ж. Үшкемпіров қандай мал өсірумен айналысады ?</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;">Сыртқа - қарапайым сұрақ ауызша </td><td>Ішке – проблемалық сұрақ жазбаша</td></tr><tr><td><br></td><td><br></td></tr></tbody></table><p><br></p><p>ҚБ</p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td> Бағалау критерийі</td><td>Дескрипторлар </td></tr><tr><td style="text-align: justify;"><p>Проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен <span style="font-size: 1.4rem;">деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру,</span><span style="font-size: 1.4rem;">өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау.</span></p></td><td style="text-align: justify;"><p>1. Проблемалық сұрақты табады. </p><p> 2.Мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап береді. </p></td></tr></tbody></table><p>«Менен бір жұлдыз» әдісі бойынша топтар ең жақсы жауапқа жұлдыздарын сыйлайды. </p><p> 2.Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. «5 минуттық эссе» </p><p> Оқушылар сабақ барысында алған білімдерін қолданып, ұсынылған тақырыпқа дискуссивті эссе жазады.</p><p><b><i style="color: rgb(16, 74, 90);"> «Туған ауыл тағдыры ұл-қызының қолында» деген пікірге келісесіз бе? </i></b> </p><p><br></p><table class="table table-bordered"><tbody><tr><td style="text-align: left;">Бағалау критерийі </td><td>Дескрипторлар </td></tr><tr><td style="text-align: left;"> Мәселеге қатысты өз көзқарасын білдіріп дискуссивті эссе жазады. </td><td><p style="text-align: left; ">1.Құрылымы мен даму желісін сақтап жазады. 2.Мәселенің оңтайлы шешілу жолдарын ұсынады. </p><p style="text-align: left; ">3. Өз көзқарасын білдіреді </p></td></tr></tbody></table><p>Бағалау. «Бағалау терезесі» әдісі арқылы топ мүшелері бірін-бірі тексереді. </p><p> Кері байланыс. Критерийлерге сай жұмыстар «Автор орындығы» әдісімен жарияланады. </p> | <p> https://www.youtube.com/watch?v=wX_0p5FYZxc </p><p><br></p><p>"Конверттегі сұрақтар"</p><p><br></p><p>"Ішке, сыртқа" кестесі</p><p><br></p> |
Сабақтың соңы (5 мин) |
<p>Рефлексия «7 МЕН» Қалаған Меннің бірін қолданып, рефлексия жасайды.</p><p>Мен бүгін</p><p> Менің ...</p><p> Маған </p><p>Мені </p><p>Менде </p><p>Менен </p><p>Менімен</p><p><br></p><p>Мұғалімнің кері байланысы.</p> |
Файлдар:
Файлды ару
Сабақ жоспары
Пікірлер(0)