1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?

Шойбеков Мурат Дастанович
Шойбеков Мурат Дастанович
Акмолинская область
Егиндыкольский
КГУ "Ушаковская средняя школа"
Дүниежүзі тарихы
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
XІX ғасырдағы Үндістан мен Үндіқытайдағы еуропалық үстемдік
Тақырып:

1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?

29.01.2020
1198
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

7.1.1.3 - Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтау

7.3.2.6 - еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттау  

Сабақтың мақсаты:

Барлығы: Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтап, еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттай алады.

Басым бөлігі: 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайтынын салыстыра алады.

Кейбірі: ХІХ ғасырдағы британдықтардың Үндістанды билеу ерекшелігіне талдау жасап, қорытынды жасай алады.  

Тілдік мақсаттар:

Сипаилар, Ост-Үнді компаниясы, Рам Мохан Рай, Сипаилар көтерілісі, «Үндістан-көпұлтты мемлекет», Үнді Ұлттық конгресі, Б.Тилак, Свараджа, Свадеши

Бағалау критерийлері:

- Еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтай отырып, еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды.

- 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайтынын салыстырады.

- ХІХ ғасырдағы британдықтардың Үндістанды билеу ерекшелігіне талдау жасап, қорытынды жасайды.  

Құндылықтарды дарыту:

- Өзгелердің мәдениетіне және көзқарастарына құрметпен қарау

- Қарым-қатынас қабілеті

- сын тұрғысынан ойлау  

Пәнаралық байланыс:

География

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

  Психологиялық ахуал: «Гүлмен тілек» әдісі Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сөздер бойынша топқа біріктіріледі.

Үй тапсырмасын тексеруде: І тапсырма. (жеке жұмыс) ««Жалғасын тап»» әдісі арқылы - оқушылар өткен тақырып бойынша тақтада жазылған сөйлемнің ойын аяқтап, өткен сабақ бойынша сөйлемдер құрап жазады

Дескриптор: - Германиядағы революцияның себептерін атап өтеді;

- Германияның бірігу жолы мен Отто фон Бисмарктың еңбегінің маңызын айтады;

- Италияның бірігу жолдарын айтады;

- Дж. Гарибальдидің Италияны біріктірудегі маңызын атайды;

Қ/б: «Бағдаршам» әдісімен оқушылар бағаланады  

Гүл жапырақтары Стикер, тақта   

Сабақтың ортасы

(27 мин)

1- тапсырма «Мәтінмен жұмыс» (жеке) «INSERT» әдісі арқылы - мәтінді оқып, түртіп алу жүйесі W- білемін + жаңалық - білмеймін ?- білгім келеді

Дескриптор: - еуропалық державалардың отаршылдық экспансиясы кезеңіндегі Азия мемлекеттерінің (Қытай, Үндістан, Жапония) әлеуметтік құрылымындағы ерекшеліктерді анықтайды;

- еуропалық отаршылдық экспансияның Шығыстың дәстүрлі қоғамдарына ықпалын сипаттайды;

- Сипайлар көтерілісінің себептерімен танысады;

Қ/б: қолпаштау сөздері арқылы бағалау: «жарайсың», «өте жақсы», «керемет».

2-тапсырма: Топтық жұмыс «Эйлер шеңбері» әдісі: А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, британдықтар мен үндістердің кезекпен идеялары Не?Қалай? Неге? Нәтиже? деген Мәселер бойынша талқыланып, салыстырады.

Дескриптор: - Үндістанды 1857-1859 жылға дейінгі отарлаудың қалай жүргенін баяндайды.

- 1857-1859 жылдардағы сипайлар көтерілісінің маңызын анықтайды.

- 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайтынын салыстырады;

Қ/б: «Баспалдақ» әдісімен оқушылар бағаланады

3- тапсырма «Бес қадам» әдісі ХІХ ғасырдағы британдықтардың Үндістанды билеу ерекшелігі

Дескриптор: 1-қадам. Тақырып беріледі.

2-қадам: Оқушылар қойылған мәселе бойынша жазбаша сауалнама өткізеді.

3-қадам: Оқушылар тақырып бойынша бір-бірінің пікірін анықтайды. (құндылығы, сәйкестігі, шеберлігі)

4-қадам. Ортақ қорытынды жасайды.

5-қадам: Жасалған жұмыс бойынша бір-бірін бағалайды.

Қ/б: аргументтерді дұрыс қолдануына қарай жұлдызшалармен бағаланады.     

«Жұлдызша» бағалау парақшалары

Эйлер шеңбері

Сабақтың соңы

(3 мин)

"Бес саусақ" әдісі арқылы сабақты қорытындылаймыз

1.«Бас бармақ»- басты мәселе. Бүгінгі сабақта ең құнды мәселе не болды?

2. «Балалы үйрек»- бірлесу. Қалай жұмыс жасадым, кімге көмек бердім, кімді риза жасадым? 3. «Ортан терек»- ойлану. Мен бүгін білім мен тәжірибе алдым?

4. «Шылдыр шүмек»-шынайылық. Сабақмаған ұнадыма? Неліктен?

5 «Кішкентай бөбек»-көңіл-күй ахуалы.  

А4 парақтары, түрлі түсті қалам

Рефлексия

Мен сабақта өзімді қалайша сезіндім?

А4 парақтары, түрлі түсті қалам

Файлдар:

Файлды ару 1857-1859 жылдардағы. Үндістандағы оқиғаларды XIX ғасырдағы британдықтар мен қазіргі кездегі үндістер қалай баяндайды?

Пікірлер(0)