Үлкенді тыңдаймын
Үлкенді тыңдаймын
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 2.1.1.1.Шығарманың мазмұнын түсіну және қарапайым сұрақтарға жауап беру. |
| Сабақтың мақсаты: | Барлығы: Мұғалімнің жетекшілігімен қарапайым сұрақтар арқылы шығарманың мазмұнын түсінеді. Көпшілігі: Ертегі мазмұнын өздігінен әңгімелеп береді,сұрақтар құрастырады. Кейбірі: Шығарма мазмұнындағы нақыл сөздерге тұжырым жасай алады. |
| Тілдік мақсаттар: | Үлкенді сыйлау,тілін алу. «Бәрі таппаған ақылды кәрі табады.» |
| Күтілетін нәтиже: | Үлкенді сыйлау,тілін алу. «Бәрі таппаған ақылды кәрі табады.» |
| Бағалау критерийлері: | Шығарманың негізі ойын анықтап,тұжырым жасайды. Ертегідегі нақыл сөздерді айтады және мағынасын түсіндіреді |
| Құндылықтарды дарыту: | Адамгершілік із қасиеттерді қалыптастыру |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | интербелсенді тақта |
| Пәнаралық байланыс: | өзін-өзі тану,қазақ тілі |
| Бастапқы білім: | Құстар біздің досымыз! «Көк кептер»шығармасының мазмұнын біледі,сұрақтар арқылы талдай алады. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (8 мин) |
1. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық ахуал
(МК.Ұ) Көңілді күн бейнежазбасы арқылы қимыл іс-әрекетті орындату. 2. Үй тапсырмасын тексеру. «Мен саған,сен маған!» әдісі (жұптық жұмыс сұрақ қою арқылы үй тапсырмасын тексереміз) (ҚБ) Өзін-өзі бағалау «Бас бармақ» 3.(Ұ) Топ құру. -Балалар қиылған қиынды қағаздан нақыл сөз құрастырып топтарымызды анықтап аламыз I топҚұрмет етсең, Құрмет көрерсің. II топСыйлай білсең кәріні Жарылқаймын бәріңді III топ Өзгеге жасаған ізетің,өзіңе жасаған құрметің. Т) «Тірек сөздер» тапсырмасы. Нақыл сөздің мағынасын түсіндір. I топ Құрмет II топСыйластық III топ Ізет(ҚБ) Бірін - бірі бағалау «Бағдаршам» |
https://www.youtute. com|watc?v= TwdojZdUuC8 Қима қағаздар |
|
Сабақтың ортасы (28 мин) |
5. Ал енді балалар бүгінгі біздің сабағымыз не туралы болмақ? Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру «Мысық пен тышқандар » ертегісінің мазмұнын игеру 6.(ҚБ) Бірін - бірі бағалау «Екі жұлдыз, бір тілек 7. (Т)Деңгейлік тапсырмалар Әр топтың қажеттілігін ескере отырып,тапсырмалар үлестіру 1- топ РАФТ әдісі арқылы ертегідегі кейіпкер роліне еніп өз ойын жазады. 2- топЕртегідегі нақыл сөздердің мағынасын түсіндіреді. 3- топ Ертегі мазмұнын рөлімен сахналайды. I топ Мысық пен тышқанға хат жазады II топ Ертегідегі нақыл сөздердің мән-мағынасын түсіндіреді III топ Ертегіні сахналау (ҚБ) Бірін – бірі бағалау. «Кері бутерброд» Сергіту сәті: Аңдар туралы 8. «Түртіп алу» стратегиясы
Бейнекөрсетілім арқылы мәтінге қатысты нақыл сөзді табыңдар. Өзін өзі бағалау Бағалау критерийлері: 1.Бейнекөрсетілімнен адамгершілік қасиетке сай бір сөз тіркесін табады. 2.Мәтінге қатысты үлкенді құрметтеуге бағытталған кейіпкердің іс-әрекетін түртіп алады. 3.Бейнекөрсетілімдегі негізгі ойды білдіретін сөйлемді анықтайды. |
Оқулық 66 бет https://youtu.be/CWXyBTtDLD8 https://youtu.be/9bzPUrWa2uA мультик&path=wizard& parent-reqid |
|
Сабақтың соңы (4 мин) |
7.Оқиға картасы әдісі Ертегі мазмұнын оқиға картасына түсіру Оқиға картасы арқылы мәтіннің мазмұнын бекітеміз Атауы Кейіпкер Ахуал жағдай Оқиға Проблема Дескриптор:− ертегіні тақырыпқа сай құрастырады − ертегінің құрылымдық бөліктерін сақтайды - оқиғаның соңының шешімін қабылдай алады Шешім |
|
|
Рефлексия |
Дескриптор:− ертегіні тақырыпқа сай құрастырады − ертегінің құрылымдық бөліктерін сақтайды - оқиғаның соңының шешімін қабылдай алады. |



Пікірлер(0)