Статистикалық мәліметтер

Бозмбекова Айнур Сабыржановна
Бозмбекова Айнур Сабыржановна
Жамбыл
Тараз
№47 орта мектебі
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Ақпаратты электронды кестелерде өңдеу
Тақырып:

Статистикалық мәліметтер

04.12.2019
166
PDF жүктеу WORD жүктеу
Мақсаты 8.2.2.1-абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану 

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(20 мин)

Ұйымдастыру кезеңі  Good afternoon learners. Нow are you?  Сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару.  Слайдтан фигуралардан шыққан суреттер арқылы 2 топқа бөлу   1 топ: «ҚТҮҚЖБ» тобы  2 топ: «Бухгалтер» тобы  Топ ережесімен таныстыру  Білу  Алдыңғы білімін пысықтауда   "Kahoot" ойыны.Өткен материалдар бойынша сұрақтарға жеке отырып компьютерлер арқылы жауап береді, нәтижесі компьютерде пайда болады.Оқушылар жылдамдыққа, қорытындылауға үйренеді.   ҚБ: «Бас бармақ» әдісі                           Сабақтың тақырыбы: Статистикалық мәліметтер.  Theme of the lesson: Statistical data  Осы сабақта қолжеткізілетін оқу мақсаттары: абсолютті және салыстырмалы сілтемелерді қолдану   Термин сөздерді қайталау.  Статистикалық мәлімет-Статистические данные- Statistical data  Салыстырмалы адрестеу-Относительная адреса-Relative addressing  Абсолютті адрестеу- Абсолютная адресация- Absolute addressing  Аралас адрестеу-Смешанная адресация- Mixed addressing   Қима-қағаздар,конверт                  көрнекі слайд  Компьютер, смартфон                                

Сабақтың ортасы

(15 мин)

Қолдану &nbsp;&nbsp; Топтық жұмыс: Постер қорғайды, уақыт 5 минут&nbsp; «Excel программасын пайдаланатын мамандықтар» &nbsp; 60бет 6-тапсырма &nbsp;&nbsp; Дискрипторлар:&nbsp; 1. Бухгалтер мен банк қызметкерлері көбіне қандай программаларда жұмыс жасайтынына мысал келтіреді.&nbsp; 2. Уақытты тиімді пайдаланады. &nbsp;&nbsp; ҚБ: Топтар өзара бір-бірін «Бас бармақ» әдісі арқылы бағалайды. &nbsp; &nbsp;&nbsp; Талдау. &nbsp; «Kөршіңмен талқыла» әдісі жұптық&nbsp; жұмыс 5 минут&nbsp; Тапсырма: 1 доллар бағамын 388 теңге деп алып, кесте ұяшықтарын пішімдеуді компьютерде орындаңдар &nbsp;&nbsp; № Құрылғылар&nbsp; Доллар&nbsp; Курс&nbsp; Теңге &nbsp; 1 Корпус&nbsp; 54 388 &nbsp; 2 Аналық тақша 65 388 &nbsp; 3 Процессор&nbsp; 127 388 &nbsp; 4 Жады&nbsp; 48 388 &nbsp; 5 Винчестер&nbsp; 66 388 &nbsp; 6 Бейнекарта&nbsp; 96 388 &nbsp; 7 CD ROM 32 388 &nbsp; 8 Монитор&nbsp; 194 388 &nbsp; 9 Пернетақта&nbsp; 10,7 388 &nbsp; 10 Тінтуір&nbsp; 12,3 388 &nbsp;&nbsp; Барлығы&nbsp; 688 388 &nbsp; &nbsp; Дискрипторлар:&nbsp; 1.Кестедегі бос ұяшықтарды формуланы қолдана отырып толтырады.&nbsp; 2. Автотолтыру белгішесін пайдаланады.&nbsp; 3.Уақытты тиімді пайдаланады. &nbsp;&nbsp; ҚБ: «Бас бармақ» әдісі &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Бір- бірін және сабақты бағалау мақсатында «Бас бармақ» іс-әрекет рефлексиясын жасайды. &nbsp;&nbsp; Сергіту сәті: Energizers! - Double This Double That &nbsp;&nbsp; Жеке компьютермен жұмыс: BilimLand сайтынан 1-2-3 жаттығуларды орындайды. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Дискрипторлар:&nbsp; 1. BilimLand сайтын пайдаланады.&nbsp; 2. Жаттығулардың дұрыс жауабын таңдайды. &nbsp;&nbsp; ҚБ: «Бас бармақ» әдісі &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; BilimLand сайтындағы тестті тапсыру арқылы сабағымызды қорытындылаймыз. &nbsp; &nbsp; &nbsp; ҚБ: «Бас бармақ» әдісі &nbsp; &nbsp; &nbsp; <br>

Сабақтың соңы

(5 мин)

Бағалау: «Батарейка» әдісімен бағалаймын. &nbsp; &nbsp; Кері байланыс: &nbsp; «Зарядтар» әдісі &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Сұрақтарым бар &nbsp; &nbsp; Көмек қажет &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Сабақты&nbsp; жақсы &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; түсіндім &nbsp;&nbsp; Homework: Understand terms &nbsp; Стикерлер

Қосымша ақпарат

<br>

Файлдар:

Файлды ару информатика

Пікірлер(0)