Көңіл сұрауды білемін. Мәтін:Жолбарыс пен түлкі.

Ажхатова Бибигул Абатовна
Ажхатова Бибигул Абатовна
Атырау облысы
Алға селосы
СШ имени А.Сарсенбаева
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Дені саудың - жаны сау
Тақырып:

Көңіл сұрауды білемін. Мәтін:Жолбарыс пен түлкі.

30.01.2020
113
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

2.2.6,1-кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау.

2.3.3.1-шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет,аппликация ,фотосуреттер арқылы ұсыну

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:Тақырыпты болжайды,қажетті ақпаратты тауып оқиды,сұрақтарға жауап береді.

Оқушылардың көбі:Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады,топтық,жұптық жұмыстарға қатысады.

Кейбір оқушылар:Суретке қарап қызықты әңгіме құрастырады.

Тілдік мақсаттар:

Жолбарыс-тигр,түлкі-лиса

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын,есте сақтау дағдысын қалыптастыру:

Тірек сөздерді сабақ барысында қайталату.

Күтілетін нәтиже:

Мәтінді оқиды,түсінеді,бағалауға қатысады,топтық  жұмыстарға қатысады.

Тақырыпты болжайды,қажетті ақпаратты тауып оқиды,сұрақтарға жауап береді.

Бағалау критерийлері:

Кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттайды,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалайды.

Нақыл сөздердің мағынасын түсіндіре алады.

Құндылықтарды дарыту:

Құрмет

Ынтымақтастық

Өмір бойы білім алу


АКТ-ны қолдану дағдылары:

АКТ дағдыларын дамыту,интернет ресурстары

Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі,көркем еңбек

Бастапқы білім:

Мен істейтін жұмыс бар

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 мин)

Балалар бір-біріне жылы тілек білдіреді.

Жануарлардың суреттері арқылы үш топқа бөлу.

Миға шабуыл әдісі арқылы өткен сабақты пысықтау,еске түсіру.


интернет ресурстары

Сабақтың ортасы

(15 мин)

1.Өздік жұмыс.Түсіндір.Ауырып ем іздегенше,

                            Ауырмайтын жол ізде.

Дискриптор:

1.Нақыл сөзді түсініп оқиды.

2.Бір-біріне сұрақ қояды.

3.Бір-бірін тыңдап,толықтырады,бағалайды.

Кері байланыс: Житондар

ҚБ:Жұлдызшалар.


2.Топтық жұмыс.Түсініп оқы. Ертегіні  оқу

5e32ba9e2aa73.png

Дескриптор:

1.Ертегіні түсініп оқиды

2.Ертегіні мұқият тыңдайды.

3.Суретке қарап диолог құрайды,сахналайды.

4.Жолбарыс пен Түлкінің әс-әрекетіне баға береді.

Кері байланыс:Бағдаршам

ҚБ:Бас бармақ


Сергіту сәті:Көңілді күн


Жұптық жұмыс.Өз пікіріңді айт

Дескриптор:

1.Бір-біріне сұрақтар қояды.жауап береді.

2.Жан-жақты талқылап негізгі ойды жеткізеді.

3.Тапсырманы белсенді орындайды.

Кері байланыс:Желкенді бояу.

ҚБ: От шашу

интернет ресурстары







































































































































Сабақтың соңы

(10 мин)

Ашық микрофон әдісі  арқылы сабақты қорытындылау


Үйге тапсырма: 24-25 бетті оқу


Кері байланыс : Жетістік баспалдағы

интернет ресурстары

Рефлексия

(5мин)

Рефлексия

--

ҚМЖ.Бастауыш сынып

(30.01.2020)

Жұптық,топтық,өздік жұмыстарды жұлдызшалар,жетондар арқылы бағалап отырдым.Мадақтау,марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.

Интернет ресурстары

Пікірлер(0)