Денсаулығым - байлығым Мәтін : Байлық пен ақыл ( ертегі )

Утегалиева Нәзира Урыновна
Утегалиева Нәзира Урыновна
Ақтөбе
Ақтөбе
Еңбекші мектеп-балабақшасы
Әдебиеттік оқу
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Дені саудың - жаны сау
Тақырып:

Денсаулығым - байлығым Мәтін : Байлық пен ақыл ( ертегі )

30.01.2020
44
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу):

2.2.3.1- мұғалімнің көмегімен мәтіннің тақырыбы мен негізгі ойын анықтау

2.3.2.1- мұғалім көмегімен үлгі бойынша шағын ертегілер, жұмбақтар жазу немесе дайын ұйқастарды қатыстырып шумақтар мен санамақтар құрастыру  

Сабақтың мақсаты:

Барлық оқушылар:

Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады;

Оқушылардың басым бөлігі:

Тақырыпты болжайды, шығарманың тақырыбы мен негізгі ойын анықтайды, мақал-мәтелдердің мағынасын түсіндіре алады;

Кейбір оқушылар:  Жазушыға еліктеп көркем сөйлей алады, қосымша мақал-мәтелдер қосып айта алады;  

Тілдік мақсаттар:

қазақ тілі

Бағалау критерийлері:

1. Мәтінмен жұмыс жасайды, сұрақтар бойынша мәліметтерді іріктейді, талдайды;

2.Өз ойларын анықтап жеткізеді

; 3.Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады;

4.Сыни ойлау арқылы өзіндік ой-пікірлері, сөздік қорлары молаяды;

Байлық- Богатство-weaIth

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:

Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. Талқылауға арналған сұрақтар:

Не себепті......деп ойлайсыз

1.Денсаулығымыз мықты болу үшін не істеуіміз керек?

2. Адам баласының ең бірінші байлығы не?

3. «Денсаулық-зор байлық» мақалының мағынасын қалай түсінесіңдер?

4. Денсаулығым- байлығым деп айта аламыз ба?  

Пәнаралық байланыс:

қазақ тілі

Бастапқы білім:

Дене мүшең сау болсын

Ишара

Жасыл-түсіндім; қызыл-сыныптасымның көмегімен түсіндім; сары-көмек қажет түсінбедім;  

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10)

«Шаттық шеңбер»

Балалар бір-бірімен амандасып, танысады, жылы тілек тілейді.

Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін. \

1- тапсырма: ҰЖ « Нақыл сөзді ата»  

Дескриптор:

1. Мәтіннің негізгі ойын анықтап айтады;

2.Мақалды дауыстап оқиды, мағынасын түсіндіреді;

3.Мақалдың бағытына қарай сұрақтар қояды;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

Кері байланыс: «Житондар»

ҚБ « Жұлдызшалар  

2- тапсырма: ӨЖ «Түсініп оқы»

Дескриптор:

1. Мәтіннің негізгі ойын анықтап айтады;

2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды;

3. Сұрақтарға қатысты ой бөліседі;

4. Бір-бірін толықтырады; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар»

3-тапсырма:« Анықта» ЖЖ  


5e32cdcfc9af7.png                  5e32cf438f60a.png                         5e32cf4a8a622.png





5e32cd3270851.pngСары ,қызыл, жасыл , житондар   


Сабақтың ортасы

(20)

Дескриптор:

1.Суреттегі заттарды атайды;

2. Әр заттың кімге қатысты екенін анықтап айтады;

3. Бір-бірін толықтырады; Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар»

Сергіту сәті

4-тапсырма:« Мәтіннен тиісті сөйлемді оқы» ТЖ

1.Мәтіннен тиісті сөйлемді тауып оқиды;

2. Мәтін мазмұны бойынша сұрақтар қояды;

3.Кейіпкерге байланысты өз бетінше сурет салады;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар»

5-тапсырма:« Сұраққа жауап бер» ЖЖ

1.Мәтіннен әр кейіпкердің сөзін тауып оқиды;

2. Өзіне ұнаған кейіпкердің жабын айтады;

3.Кейіпкерге байланысты өз бетінше тұжырым жасайды;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар

5-тапсырма:« Өз пікіріңді жаз» ӨЖ

1.Сұрақтарға жауап бешалар»реді;

2. Еңбекпен тапқан табыстарын қандай қажеттілікке жұмсайтынын жазып оқиды;

3. «Мұрагер» сөзінің мағынасынтүсіндіріеді;

4.Бір-бірін тыңдап бағалайды;

Кері байланыс: «житондар» ҚБ «жұлдызшалар»  

Сабақтың соңы

(5)

Үй тапсырмасы: Мәтінді түсініп оқу , мазмұндау

Кері байланыс: «Білім ағашы»  

Білім ағашы парақ шасы стикер  

Рефлексия

(5)

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?  

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Пікірлер(0)