Ұзындықты қалай өлшейміз?

Макенова Баржаксы Нурлыбековна
Макенова Баржаксы Нурлыбековна
Костанайская
Костанай
СШ №9
Математика
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Сандарды салыстыру және өлшем бірліктері
Тақырып:

Ұзындықты қалай өлшейміз?

31.01.2020
92
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 1.1.3.1 ** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық); өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу  1.1.3.2 ** см/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу  
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Ұзындық шамаларын ажырата білу, құралдарын дұрыс таңдай алу.  • Көптеген оқушылар: Ұзындықты өлшеу және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазу.  
Тілдік мақсаттар: Ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс пайдалану.  Тірек сөздер: өлшеуіш, сантиметр  
Күтілетін нәтиже: <p>Ұзындық шамаларын ажырата біледі, құралдарын дұрыс таңдай алады.Ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.</p><p>&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: &nbsp;Ұзындық шамаларын ажыратады, құралдарын дұрыс таңдайды.&nbsp; • Ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады. &nbsp;
Құндылықтарды дарыту: Қарым-қатынас жасау, сын тұрғысынан ойлау
АКТ-ны қолдану дағдылары: бейне жазба, интернет желісінен ізденеді.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану
Бастапқы білім: Кез келген заттардың ұзындықтарына, биіктіктеріне қарай салыстыруды біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(4 мин)

Ынтымақттастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу.&nbsp; Математика сабағын,&nbsp; Жақсылап ұғып аламыз.&nbsp; Сәулесі деп сананың,&nbsp; Мәнінен ой табамыз.&nbsp; -музыка &nbsp; <br>

Сабақтың ортасы

(25 мин)

Бірлескен оқу әдісі&nbsp; «Математикалық балық аулау» әдісі&nbsp; Тақтада балықтар ілініп тұрады. Әр балықтың тапсырмасы бар.Балықты таңдау арқылы,қосу мен азайту амалына берілген тапсырмаларды орындау.&nbsp; «Аралдарға саяхат жасау»- 3 тілде айту&nbsp; «Өткен сабақты қайталау» &nbsp; Маймыл-обезьяна-monkey&nbsp; -геометриялық фигуралар&nbsp; -нүкте,сызық,кесінді&nbsp; Жаңа сабақ&nbsp; Тотықұс-попугай-parrot&nbsp; Жұппен жұмыс &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; • Қалай ойлайсыңдар қандай құралмен өлшем жүргізуге болады? (сызғыш, метр, рулетка)&nbsp; • Сызғыш, мерт, рулетка қандай құралдар? (ұзындық өлшеу құралдары)&nbsp; • Ұзындық өлшеу құралдарымен не істейді?( балалар өздері жаңа тақырыпты ашады)&nbsp; Жаңа сабақ:&nbsp; Сызғышты анықтап қарап шығыңдар. Не көріп тұрсыңдар?(сызықшалар)&nbsp; Сызғыштағы сандар арасындағы аралық 1 см құрайды.&nbsp; Ұзындықтың өлшем бірлігі- см.Оны сендер 0-ден 1-ге дейін, 1-ден 2-ге дейін және т.б. аралыққа қарасаңдар көресіңдер.&nbsp; Өлшемдер дұрыс болуы үшін сызғышты дұрыс орналастыру керек: заттың басында 0санымен дәл келуі керек.&nbsp; САНТИМЕТР- ұзындықтың өлшем бірлігі.&nbsp; ӨЛШЕУІШ-заттардың ұзындығын өлшеуге арналған құрал.&nbsp; ҰЗЫНДЫҚ – өлшеуге келетін шама . &nbsp; &nbsp;&nbsp; (Д). &nbsp; Піл-слон-elephant&nbsp; 1-тапсырма:оқу құралдарын өлшеп, тиісті өлшем бірлігімен жазу.(см,дм)&nbsp; Мақсаты:Ұзындық шамаларын ажырата білу, құралдарын дұрыс таңдай алу.&nbsp; • Өз бетінше оқу дағдысы қалыптасады.&nbsp; Дескриптор&nbsp; • Өлшеді&nbsp; • Тиісті өлшем бірлігімен жазды.&nbsp; Әр оқушы суреттерді көрсету арқылы өзін-өзі бағалайды. &nbsp; Ұзындық өлшем бірліктердің суреттері.&nbsp; См, дм &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Сызғыш, метр &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; Ұзындық өлшеу құралдары. &nbsp;&nbsp; кесте &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;

Сабақтың соңы

(6 мин)

Диалог әдісі&nbsp; (Ж) 2-тапсырма&nbsp; Дәптермен жұмыс&nbsp; Балалар сызғыш көмегімен өлшейді, жазады, салыстырады. (жұпта деңгейі жоғары оқушымен деңгейі төмен оқушы отыру мүмкін осы кезде саралау әдісі де жүзеге асады)&nbsp; Мақсаты:Ұзындықты өлшеу және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазу.&nbsp; Дескриптор&nbsp; • Дұрыс өлшеді, жазды.&nbsp; • Салыстырды&nbsp; Бір-бірін бағалайды &nbsp; &nbsp;&nbsp; микрофон

Рефлексия

(5 мин)

<p>"Ашық микрофон" әдісі</p><p>Қай тапсырма қиын болды?&nbsp; -Не білгін келеді? &nbsp;&nbsp; Мұғалім әр оқушыға кері байланыс береді .&nbsp;</p> <br>

Пікірлер(0)