Ұзындықты қалай өлшейміз?
Ұзындықты қалай өлшейміз?
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 1.1.3.1 ** ұзындық/масса/көлем (сыйымдылық); өлшеуге арналған әдістерді, құралдарды таңдау; өлшеу 1.1.3.2 ** см/кг/л өлшем бірліктерін қолдану арқылы шамаларды өлшеу |
| Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Ұзындық шамаларын ажырата білу, құралдарын дұрыс таңдай алу. • Көптеген оқушылар: Ұзындықты өлшеу және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазу. |
| Тілдік мақсаттар: | Ұзындық өлшеу құралдарын дұрыс пайдалану. Тірек сөздер: өлшеуіш, сантиметр |
| Күтілетін нәтиже: | Ұзындық шамаларын ажырата біледі, құралдарын дұрыс таңдай алады.Ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады.
|
| Бағалау критерийлері: | Ұзындық шамаларын ажыратады, құралдарын дұрыс таңдайды. • Ұзындықты өлшейді және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазады. |
| Құндылықтарды дарыту: | Қарым-қатынас жасау, сын тұрғысынан ойлау |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | бейне жазба, интернет желісінен ізденеді. |
| Пәнаралық байланыс: | Дүниетану |
| Бастапқы білім: | Кез келген заттардың ұзындықтарына, биіктіктеріне қарай салыстыруды біледі. |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (4 мин) |
Ынтымақттастық атмосферасын қалыптастыру мақсатында психологиялық ахуал туғызу. Математика сабағын, Жақсылап ұғып аламыз. Сәулесі деп сананың, Мәнінен ой табамыз. -музыка |
|
|
Сабақтың ортасы (25 мин) |
Бірлескен оқу әдісі «Математикалық балық аулау» әдісі Тақтада балықтар ілініп тұрады. Әр балықтың тапсырмасы бар.Балықты таңдау арқылы,қосу мен азайту амалына берілген тапсырмаларды орындау. «Аралдарға саяхат жасау»- 3 тілде айту «Өткен сабақты қайталау» Маймыл-обезьяна-monkey -геометриялық фигуралар -нүкте,сызық,кесінді Жаңа сабақ Тотықұс-попугай-parrot Жұппен жұмыс • Қалай ойлайсыңдар қандай құралмен өлшем жүргізуге болады? (сызғыш, метр, рулетка) • Сызғыш, мерт, рулетка қандай құралдар? (ұзындық өлшеу құралдары) • Ұзындық өлшеу құралдарымен не істейді?( балалар өздері жаңа тақырыпты ашады) Жаңа сабақ: Сызғышты анықтап қарап шығыңдар. Не көріп тұрсыңдар?(сызықшалар) Сызғыштағы сандар арасындағы аралық 1 см құрайды. Ұзындықтың өлшем бірлігі- см.Оны сендер 0-ден 1-ге дейін, 1-ден 2-ге дейін және т.б. аралыққа қарасаңдар көресіңдер. Өлшемдер дұрыс болуы үшін сызғышты дұрыс орналастыру керек: заттың басында 0санымен дәл келуі керек. САНТИМЕТР- ұзындықтың өлшем бірлігі. ӨЛШЕУІШ-заттардың ұзындығын өлшеуге арналған құрал. ҰЗЫНДЫҚ – өлшеуге келетін шама . (Д). Піл-слон-elephant 1-тапсырма:оқу құралдарын өлшеп, тиісті өлшем бірлігімен жазу.(см,дм) Мақсаты:Ұзындық шамаларын ажырата білу, құралдарын дұрыс таңдай алу. • Өз бетінше оқу дағдысы қалыптасады. Дескриптор • Өлшеді • Тиісті өлшем бірлігімен жазды. Әр оқушы суреттерді көрсету арқылы өзін-өзі бағалайды. |
Ұзындық өлшем бірліктердің суреттері. См, дм Сызғыш, метр Ұзындық өлшеу құралдары. кесте |
|
Сабақтың соңы (6 мин) |
Диалог әдісі (Ж) 2-тапсырма Дәптермен жұмыс Балалар сызғыш көмегімен өлшейді, жазады, салыстырады. (жұпта деңгейі жоғары оқушымен деңгейі төмен оқушы отыру мүмкін осы кезде саралау әдісі де жүзеге асады) Мақсаты:Ұзындықты өлшеу және нәтижесін тиісті өлшем бірлігімен жазу. Дескриптор • Дұрыс өлшеді, жазды. • Салыстырды Бір-бірін бағалайды |
микрофон |
|
Рефлексия (5 мин) |
"Ашық микрофон" әдісі Қай тапсырма қиын болды? -Не білгін келеді? Мұғалім әр оқушыға кері байланыс береді . |
Пікірлер(0)