Көне жазбалар

Макенова Баржаксы Нурлыбековна
Макенова Баржаксы Нурлыбековна
Костанайская
Костанай
СШ №9
Дүниетану. Тарих компоненті
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
Тақырып:

Көне жазбалар

31.01.2020
120
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 1.3.3.2 Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелеу 
Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелейді Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстанның ежелгі салт- дәстүрімен, ауыз әдебиетін біледі.
Тілдік мақсаттар: Оқушылар ежелгі адамдардың тасқа таңба жазуы арқылы өздерінің тарихын қалдырып отырғанын әңгімелейді. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ақпарат – информация – information; жазу – письменность – writing. Талқылауға арналған сұрақтар
Күтілетін нәтиже: <p>Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелейді&nbsp;</p><p> Қазақстанның ежелгі салт- дәстүрін, ауыз әдебиетін біледі.</p>
Бағалау критерийлері: · Қазақстан аумағындағы көне жазумен танысады. · Көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді · Бейнелеуде түрлі материалдар мен əдістерді қолданады.
Құндылықтарды дарыту: Өз елінің тарихын біле отырып, елінің тарихын сүюге, құрметтеуге тәрбиелеу.
АКТ-ны қолдану дағдылары: «Көне жазбалар» сабағы бойынша таныстырылым суреттері, бейне жазбалар, тапсырмалар жазылған үлестірме қағаздар, себеттер суреттері.
Пәнаралық байланыс: Көркем еңбек, сауат ашу.
Бастапқы білім: Қазақстан Республикасының рәміздерін ажырата алады, мемлекеттік тудың қай кезде көтерілетінін біледі және Абылайханның әскерлері Жоңғарларды жеңіп, жеріміз қорғап қалғанын айтады.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

Әр бір адам – Әр бір сабақ – Әр бір ісім – Әрбір сөзі- Бақылау күнделігіен жұмыс.&nbsp; <br>

Сабақтың ортасы

<p>Сұрақ –жауап әдісі. Сақ ханшайымының есіі? Кіммен шайқасты? Қазақ жерін мекендеген тайпалар? Қазақстанның бас қаласын ата. Қазақ елін билеген хандарды ата. Интербелсенді тақта. &nbsp; Сабақ: дүниетану Мектеп: &nbsp; Күні: 25.02.2019 ж Мұғалімнің аты: Макенова Б.Н. &nbsp; Сынып:1 Қатысқандар: 21 Қатыспағандар:8 &nbsp; Тақырыбы: &nbsp; Ортақ тақырып: &nbsp; Бөлімше: Көне жазбалар Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар &nbsp; Осы сабақ арқылы жүзеге &nbsp; асатын оқу мақсаттары 1.3.3.2 Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелеу &nbsp; Бағалау критерийлері · Қазақстан аумағындағы көне жазумен танысады. · Көне жазуларды таңбалар арқылы бейнелейді · Бейнелеуде түрлі материалдар мен əдістерді қолданады &nbsp; Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар: Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелейді Оқушылардың басым бөлігі: Қазақстанның ежелгі салт- дәстүрімен, ауыз әдебиетін біледі. Кейбір оқушылар: &nbsp; Тілдік мақсат Оқушылар ежелгі адамдардың тасқа таңба жазуы арқылы өздерінің тарихын қалдырып отырғанын әңгімелейді. Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: ақпарат – информация – information; жазу – письменность – writing. Талқылауға арналған сұрақтар: &nbsp; Алдыңғы оқу: Қазақстан Республикасының рәміздерін ажырата алады, мемлекеттік тудың қай кезде көтерілетінін біледі және Абылайханның әскерлері Жоңғарларды жеңіп, жеріміз қорғап қалғанын айтады. &nbsp; Қазақстан Республикасының рәміздердін ата. «Сен білесің бе?» бейнефильм Осы бейнефиль туралы оқушылардан не түсінгенің сұрау. «Адасқан әріптер» әдісі арқылы сабақтың тақырыбын ашу. Оқу мақсаты айтылады. Көне жазулар туралы ақпарат беріледі. Жазу үлгілеріен таныстыру. Қазіргі жазу үлгілеріен таныстыру Жұппен жұмыс. Әр түрлі жазу үлгілерін қолданып, «Қазақ салт-дәстүрі» деген сөзді жазу. 1топтың жұптары: қазақ деген сөзді латын әліпбиімен азады. 2 топтың жұптары: салт деген сөзді көне жазумен жазадыү 3 топтың жұптары: қазіргі жазуен «дәстүр» деген сөзді жазу Жетістік баспалдағы арқылы өзін-өзі бағалайды Сергіту сәті. Сиқырлы қобдиша&nbsp;</p><p>Өздік жұмыс. Суретке мұқият қараңыз. Тасқа қашалып салынған суреттер нелерге ұқсайды? Атауын жазыңыз. Дескриптор: тастағы суреттердің атауын жазады. Бейнефиль Қобдиша, хаттар. Латын, қазақ әліпбиі, көне жазу, ермексаз тақтайшасы. Жетістік баспалдағы Қобдиша &nbsp; Балаларға ата-аналарынан хат келеді. Оны мұғалім қобдишадан алып шығып, &nbsp; оқушыларға таратады. &nbsp; «Екі шындық, бір жалған» &nbsp; «Дананың кілттері»&nbsp;</p> <br>

Сабақтың соңы

Бағалау «Мен қазақпын» әнімен аяқтау.&nbsp; <br>

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді?&nbsp; Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?&nbsp; Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?)&nbsp; Уақытты қалай пайдаландым?&nbsp; Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? <br>

Пікірлер(0)