Рационал сандарды салыстыру
Рационал сандарды салыстыру
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 6.1.2.8 бүтін сандарды салыстыру; 6.1.2.8 рационал сандарды салыстыру; |
Сабақтың мақсаты: | - Оқушылар берілген координаталық түзуде рационал сандарды салыстырып үйренеді және дағдыланады |
Тілдік мақсаттар: | Оқушылар:
|
Күтілетін нәтиже: | Сан модулінің мәнін қалай есептеу керектігін түсіндеді |
Бағалау критерийлері: | - бүтін сандарды салыстыра алады; - рационал сандарды салыстыра алады |
Құндылықтарды дарыту: | Оқушылардың бір-біріне деген кұрмет, басқаның пікірін тыңдау, өз пікірін еркін білдіру дағдыларының қалыптасуы бірлескен жұмыс арқылы іске асады. |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | http://www.bilimland.kz/, интернет-ресурстарды пайдалану |
Бастапқы білім: | Координаталық түзу, рационал сандар түсінігі, қарама қарсы сандар, санның модулі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (5) | Ұйымдастыру кезеңі: Оқушылармен сәлемдесу Психологиялық тренинг: «Сәлеметсің бе!» әдісі Ал енді, балалар, барлығымыз жұппен тұрып, бір-бірімізбен «Сәлеметсің бе?!» әдісі арқылы амандасайық. Оқушылар кезек-кезек көршісінің аттас саусақтарына қолын тигізеді. Бас бармақтан бастайды: Мен саған (бас бармақ); Барлығында (балан үйрек); Табыс (ортан терек); Сәттілік (шылдыр шүмек); Тілеймін (кішкентай бөбек); Сәлеметсің бе! (алақанын тигізеді). Үй тапсырмасын тексеру Үй тапсырмасын топ басшылар топ мүшелерінің үй тапсырмаларын тексеріп шығады. /жауабын интербелсенді тақтада көрсетемін/. Үй тапсырмасын дұрыс, бұрыстығын тексеріп, оқушылар «Бағдаршам» әдісі арқылы өздерін бағалайды. | |
Сабақтың ортасы (10) | Өткен сабақ бойынша білімдерін тексеру «Бор беру стратегиясы» әдісі арқылы үй тапсырмасын қорытындылау. Сандарды салыстырыңдар: 1) 11 және -3 2)-2 және |-6| 3)|-33| және -47 4)18 және -26 5)79 және |-12| 6)-16 және 46 7)-49 және 0 8)-7 және -7,1 9)11 және -11 10)5 және -4 Дұрыс, бұрыстығын тексеріп, оқушылар бір – бірін бағалайды. Топтық жұмыс. «Қоржын» әдісі арқылы әр топ өз тапсырмаларын таңдап алады. 1-қоржын. №360 есеп тақтамен жұмыс Берілген теңсіздікті тура теңдікке айналдыратын барлық бүтін теріс сандарды жазыңдар: 1)-8,2≤х≤4 2)-3<х≤7 3)-7≤х<1,2 4)-5<х≤3 Дескриптор: Білім алушы: Берілген теңсіздікті тура теңдікке айналдыратын барлық бүтін теріс сандарды жазады. Оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын. 2-қоржын. Координаталық түзуге ең үлкен және ең кіші рационал сандарды белгіле:-5; -4; -3; -2; -1; 0; Дескриптор: Білім алушы: Координаталық түзу сызады; Берілген санды координаталық түзуге белгілейді; Ең үлкен және ең кіші рационал санды табады. 3-қоржын. Bilim land-тен тест тапсырмасы. Дескриптор: Білім алушы: Bilim land-тен тест тапсырмаларын топпен бірлесе, ақылдаса орындау. «Басбармақ» әдісі арқылы өз – өздерін бағалайды | |
Сабақтың соңы (10) | «Bilimland» арқылы тапсырмалар орындау. Тапсырмаларды жұппен орындайды. Тапсырмаларды орындап болған соң өз-өздерін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды. | Жұптық жұмыс |
Рефлексия (5) | «Қызық,Қиын,Құнды» әдісі арқылы оқушылар бүгінгі сабаққа кері байланыс береді. |
Пікірлер(0)