Натурал сандар және нөл саны.Координаталық сәуле

Баймуратова Шолпан Жумабаевна
Баймуратова Шолпан Жумабаевна
Ақтөбе
Темір
С.Бәйішев атындағы орта мектеп
Математика
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Натурал сандар және нөл
Тақырып:

Натурал сандар және нөл саны.Координаталық сәуле

07.02.2020
785
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>5.1.1.1 натурал сандар жиыны ұғымын меңгеру; </p><p> 5.1.1.2 тақ және жұп сандар ұғымдарын меңгеру;&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға натурал сандарды жазу жолдарын үйрете отырып, есеп шығару барысында қолдана білуге машықтандыру,оқушыларды сандық және әріпті өрнектермен таныстыру, есеп шығаруда өрнектерді қолдану
Бағалау критерийлері: Оқушылар натурал сандар ұғымын біледі, түснеді және есеп шығаруда пайдаланады. Қосудың қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді; Көбейтудің қасиеттерін қолдана отырып, әріпті өрнекті дұрыс түрлендіреді;&nbsp;&nbsp;
Құндылықтарды дарыту: Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу.&nbsp;
Пәнаралық байланыс: Өнер,информатика сабағы

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

Ұйымдастыру кезеңі. Амандасу. Психологиялық ахуал туғызу. Мұғалім оқушылардан, олардың өз есімін және есімі қай әріптен басталып тұр сол әріптен келетін өз бойында бар бір жағымды қасиетін айту. Мысалы, Сарсен – сүйкімді, Мейіржан – мейірімді, Аяжан – ақылды, Дана – данышпан, т.с.с. Миға шабуыл әдісі арқылы сұрақтар қоюБлалар сендер натурал сандар дегенді қалай түсінесіңдер?&nbsp;&nbsp; Шаттық шебері

Сабақтың ортасы

(24 мин)

Өткен тақырыпты меңгере отырып жаңа тақырыптқа қадам басу үшін «Друзья по часам» техникасын қолданып, оқушылар жұптаса жұмыс жасайды. - Әр оқушы әр топтағы хұрбысымен кездесу үшін жұптарын іздейді, - Әр түрлі уақыттарда оқушылар әр түрлі тапсырмалар алады. Ойларымен бөлісіп, тапсырманы орындайды. - Әр оқушы бірнеше оқушымен жұптасып шығады, бірге тапсырма орындайды. Таратылған тапсырмалар Сандарды кластарға бөліп жазыңдар. 1) 46870 – 46 мың 870 3) 8215734 – 8 млн 215 мың 734 2) 315600 – 315 мың 600 4) 246047000505 – 246 млрд 47млн 505 Санауда қолданылатын 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, ... сандары Натурал сандар деп аталады. 1 саны – ең кіші натурал сан. Бастауыш сыныптарда натурал сандарға амалдар («+», «-», «*», «/») қолдануды үйренгенсіңдер. Натурал сандарға амалдар қолдануды еске түсіріп, қайталайық. № 1 есеп. Есептеңдер. 1) 37 * 42 – 1461 = 1554 – 1461 = 93; 2) 728 : (617 – 526) = 728 : 91 = 8; 3) 1541 : 23 – 21 * 3 = 67 – 63 = 4; 4) 900 : 15 + 640 : 16 = 60 + 40 = 100; 5) 202 * 39 – 2952 : 41 = 7878 – 72 = 7806; 6) (871 + 433) * 7 – 9120 = 1304 * 7 – 9120 = 9128 – 9120 = 8. № 2 есеп. 1) х + 85 = 1440 : 15 х + 85 = 96 х = 96 – 85 х = 11 11 + 85 = 1440 : 15 96 = 96 Әр топаға арналған тапсырмалар: Тапсырма:2х + у = 10 екені белгілі болса, 43 + х + 51:3 +х + у өрнегінің мәнін анықтаңыз. 43 + х + 51:3 +х + у=43+27+2х+у=60+2х+у=60+10=70 1. Өрнекті ықшамдаңыз: 34х – х + 5х 2. Бір қапта х кг картоп болған, ал екіншісінде 2 есе үлкен. Екі қапта қанша килограмм картоп болған? 3. Арман у тапрсыма орындады, ал Мәриям –4 есеп артық шығарды. Арман мен Мәриям барлығы қанша есеп шығарды? 4. Ықшамдаңыз: 4b + 15 + 3b -10 + b 5. Екі өрнек берілген: 9(856 + 342) және 9 .856 + 8 . 856. Өрнектің қайсысы үлкен Жаңа материалды бекіту тарысынды, сыни тұрғыда олаудың «Қатені тап» атты техникасын қолданамыз. Тапрсыма 1. Өрнекті ықшамдаңыз. a)27х +4y+29х+12y=(27+29)x+(4+12)y=56x+16y b)7b – 5b + 13 + 2b + 10=(7-5+2)b+13+10=4b+23=27b c) 13z + 2z + z – 5z=10z&nbsp;&nbsp; Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

Сабақтың соңы

(9 мин)

Топтарға шығармашылық тапсырма: № 1есеп. Мына сандарды кластар атауымен жазыңдар. 1) 70563 – 70 мың 563 2) 4036008 – 4 млн 36 мың 8 3) 435072601 – 435 млн 72 мың 601 4) 8617500324 – 8 млрд 617 млн 500 мың 324. №26 есеп. Қандай сан разрядтық қосылғыштардың қосындысы ретінде жазылған. 1) 9∙100 + 6∙10 + 5 = 965 2) 5∙1000 + 7∙100 + 3∙10 + 6=5736 3) 8∙10000 + 5∙1000 + 4∙100 + 2=85402 4). 7∙10000 + 3∙1000 + 9∙10 + 4=73092 № 3 есеп. Есептеңдер. 1) (3377+783):8=4160:8=520; 2) (2465-917):18=1548:18=86; 3) (1401+975):24=2376:24=99; 4) 45∙28 – 290=1260-290=970; 5) 16∙39:24 + 74=26+74=100; 6) 330:22∙8 – 30=15∙8-30=120 – 30=90; Қортындылау. - Натурал сандар не үшін қолданылады? - Ең кіші натурал сан неше? - «+», «-» амалдарының компоненттерін ата; - «*», «:» амалдарының компоненттерін ата.&nbsp;&nbsp; Оқулық, дәптерлер.

Рефлексия

(2 мин)

<p>Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ арқылы бағалау.&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p> Бас бармақтар

Пікірлер(0)