Қайталанатын үлгілер
Қайталанатын үлгілер
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 3.1.2.4 компьютерлік программаларда меню командаларын қолдану; 3.2.2.1 қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; |
| Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Қарапайым графикалық редактордың құралдарының жұмыс істеу батырмаларымен, мәзір командаларымен танысады. Көпшілік оқушылар: нысанның сыртқы түрін өзгерту (мысалы, қию, бұру, өлшемін өзгерту және т.б) командаларын, қайталанатын суреттар салуға дағдыланады. Кейбір оқушылар: қарапайым графикалық редактор құралдарын қолданады. Практика барысында нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту және тағы басқа) қайталанатын суреттер салуға дағдыланады |
| Тілдік мақсаттар: | Лексика мен терминалогия: көшіру – копировать – copy т.б. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер. Графикалық редакторға қатысты тіркестер мен сөздермен танысу. |
| Күтілетін нәтиже: | Окушыларды ЖАНА САабақпен таныстыру |
| Бағалау критерийлері: | 1. Қарапайым графикалық редактор құралдарын қолдану; 2. Түстер палитрасы мүмкіндіктерін қолдану 3. Практика барысында нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту және тағы басқа) қайталанатын суреттер сала алады |
| Құндылықтарды дарыту: | Жалпыға бірдей еңбек қоғамы мен ұлттық қауіпсіздікті насихаттау |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | Ақпарат іздеу |
| Пәнаралық байланыс: | Математика, бейнелеу өнері, еңбек, ағылшын |
| Бастапқы білім: | Өткен тақырып бойынша сұрақтар беріп, осы сабақпен логикалық көпір құру. Графикалық редакторде қандай фигураларды пайдаланамыз? Фигураның стилін қалай өзгертеміз? |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (5 мин) |
.Психологиялық ахуал: Оқушылармен амандасу. Сыныпта жағымды ахуал орнату үшін тұрғызып, «Бес саусақ» әдісін қолданамыз. «Бас бармақ» - Бүгінгі «Балаң үйрек» - сабақта «Ортан терек» - көтеріңкі «Шылдыр шүмек» - көңіл күй «Кішкентай бөбек» - тілеймін! «Мозайка әдісі арқылы топтастыру» І топ – Сурет, ІІ топ – Графика Топ атаулары мен бағалау критерийлері таныстырылып өтеді. Өзара топ мүшелеріне бағалау парағы таратылады. Топтар бірін – бірі өзара бағалайды. Сабақтың тақырыбын дәптерге жазады. «Серпілген сауал» әдісі арқылы сұрақтар талқыланып, жауап тыңдалады /жұптық жұмыс/ 1. Фигуралар салу үшін қандай топты таңдаймыз? 2. Қандай фигуралар бар? 3. Симметрия деген не? Смайлик арқылы бірін – бірі бағалайды |
Оқулық (63 – 66 суреттер) |
|
Сабақтың ортасы (5 мин) |
«Графикалық органайзер» әдісі арқылы сызба сызу арқылы түсіндіру /топтық жұмыс/ 1. Неліктен сурет бөлігін көшіріп аламыз? 2. Не үшін суретті ерекшелейміз? 3. Неліктен суретті қайталап салмай, көшірмесін қоя беруге болады? Топтар бірін – бірі «Бағдаршам» әдісі бойынша бағалайды. Оқушылар дискідегі тапсырманы орындайды /жеке жұмыс/. Оқушылар өздерін «Желкенді кеме» арқылы бағалайды. Дескриптор: 1. Қарапайым графикалық редактор құрады; 2. Түстер палитрасы мүмкіндіктерін қолданады; 3. Практика барысында нысанның сыртқы түрін өзгерту (қию, бұру, өлшемін өзгерту және тағы басқа) қайталанатын суреттер салады 4. Суретті ерекшелейді; 5. Суреттің бөліктерін көшіреді; |
Диск. 28 – слайд |
|
Сабақтың соңы (3 мин) |
«Ойымды жалғастыр» әдісі арқылы сұрақты талдап, ойларымен бөлісу. Табиғатта симметриялы заттар көп пе? Мысал келтір. «Мадақтау» арқылы қорытынды жасалады. 2.Кері байланыс: «Не үйрендім? Не білдім? Не білгім келеді?» әдісі арқылы әр оқушы өзінің алған біліміне талдау жасайды. Үйге тапсырма: оқулық (63 – 66 суреттер). §17 қайталанатын үлгілер. Оқулықтағы «Үйде орындайық» тапсырмасын орындау. |
|
|
Рефлексия (2 мин) |
«Бес бармақ» әдісі «Графикалық органайзер» әдісі «Ойымды жалғастыр» әдісі «БББ» әдісі |
Пікірлер(0)