Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы
Қазақстан аумағындағы ерте мемлекеттердің саяси ұйымдасуы
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 10.3.1.1 - Қазақстандағы ерте көшпенділердегі мемлекеттілік белгілерін анықтау үшін «мемлекет», «билік », «саяси ұйым» ұғымдарын пайдалану; 10.3.1.2 - Қазақстанда мемлекеттіліктің қалыптасуының тарихи кезеңдерін түсіндіру; 10.3.1.3 - Қазақстан территориясын дағы ерте мемлекеттердің саяси құрылымының ерекшеліктерін сипаттау |
| Тілдік мақсаттар: | Тілдік дағдыларын дамытып, арнайы - пәндік ғылыми тілдің оқытылуын қалыптастыру. Оқушылар: 1. Сақ-тиграхауда, сақ – хаумоварга, сақ – парадария, азиялық скифтер, тайпалық одақтар, патша, әскери кеңес, әскери көсемдер, Ұлы қоныс аудару, ғұндар, шанью, үйсін, гуньмо 2. Өркениет, рухани мәдениет, материалдық мәденеиет, Ұлы дала, аннотация, т.б Пәндік лексика мен терминология: Кезең, ғасыр, уақыт, одақ, мемлекет, саяси т.б Диалог пен жазуға пайдалы сөздер тізбегі: Тайпалық одақтың қалыптасу ерекшелігі............................................. Сақ тайпалық одақтардың бірігіу......................................................... |
| Бағалау критерийлері: | Топтық жұмыс арқылы тайпалық одақтардың мемлекеттілігін қалыптастыру кезеңдерін анықтайды Сақтар, Үйсіндер және Ғұндардың саяси жүйесін талдау. Хронологиялық сызық арқылы мемлекеттіліктің қалыптасу кезеңдерін көрсету. |
| Құндылықтарды дарыту: | «Мәңгілік ел» Отанымыздың игілігі үшін өмір бойы оқитын, академиялық білімге балалардың қызғушылығын арттыру. Сабақтың элементтері өзін-өзі тәрбиелеуге, өзін-өзі тануға,оқушылар арасында сыни ойлауды дамытуға және білім берудегі үш тілдік саясатты іске асыруға бағытталған. |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | АКТ сабақ үдерісінің барлық кезеңдерінде орындалуы мүмкін. бейнематериалдар мен тақырыптық суреттерді, интерактивті диалогты іске асыру, миға шабуыл жасау кезеңдерінде қолданады. |
| Пәнаралық байланыс: | Дүние жүзі тарихы пәні және география пәндерімен байланысты |
| Бастапқы білім: | Тарих, тайпалық одақтар, темір дәуірі, көшпелі, жартылай көшпелі, отырықшы, мал шаруашылығы |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (5 мин) |
Ұйымдастыру В Сәлемдесу (көңіл күйін көтеру) ЖС В 1. Әдіс «миға шабуыл» илюстрациялық көрнекіліктер бойынша: - - Не көріп тұрсыз? - Не туралы болуы мүмкін? - Суреттерді біріктіріп, негізгі идеяны анықтаңыз?
|
|
|
Сабақтың ортасы (10 мин) |
М Сабақ тақырыбы, оқу мақсаты, бағалау критерийлерімен таныстыру. Карта арқылы мұғалім түсіндірмесі Т зерттеу және топтық жұмыс Ғылыми-зерттеу жұмыстары: топтық жұмысты қорыту мақсатында (дайындық: 20 минут, қорғау: 9 минут (топқа 3 минут) Ұсынысы: Топтарға қажетті материалдарды (мысалы, ноутбук, планшет немесе әдебиет) жеткізіңіз. 1-топ: Қазақстан территориясында сақ тайпалық одақтарының қалыптасуы Тапсырманың критерийі: Ақпараттың толық ұсынылуы; Сақтардың саяси құрылымының ерекшеліктері; Ресурстарға сілтеме 2-топ: Қазақстан аумағындағы Үйсін мемлекеті Тапсырманың критерийі: Ақпараттың толық ұсынылуы; Үйсіндердің саяси құрылымының ерекшеліктері; Ресурстарға сілтеме 3-топ: Ғұндар мемлекеті Тапсырманың критерийі: Ғұндардың қалыптасу ерекшелігі; Әлеуметтік топтасу ерекшелігі; Негізгі тарихи кезеңдерді жағдайларды ажыратады 5мин. Хронологиялық сызық. Оқушылар белгілі бір кезеңде негізгі тарихи оқиғаларды жазады. Т «ТТҰ кестесі» (топтар өзара бағалау жүргізеді) (3 мин) Т. Таблица толтыру. 10 мин. Сақтар Үйсіндер Ғүндар Қалыптасуы Саяси құрылысы Тайпалық одақтар мен мемлекеттер туралы деректер Қорытынды |
Сақтардың қалыптасуы http://e-history.kz/kz/contents/view/saktar__259 Үйсіндер http://e-history.kz/kz/contents/view/257 Ғұндар http://e-history.kz/kz/contents/view/gundar__504 Хронологиялық тарихы http://www.tarih-begalinka.kz/ru/history/ancient/history/ Сақтар туралы https://www.youtube.com/watch?v=4AlHjjUPTas
Үйсіндер тарихы https://www.youtube.com/watch?v=WOSlWwjeJmU |
|
Сабақтың соңы (10) |
Эссе тақырыбы: Сақтар, Үйсін және Ғұн тайпалық одақтарындағы мемлекеттіліктің қалыптасуы. Критерийлер: 1. Мемлекеттілік, билік, саяси құрылыс терминдерін қолдану. 2. Тайпалық одақтардың хронологиялық қалыптасу кезеңдерін білу. 3. Тақырып бойынша 2-3 дәлел келтіріңіз 4. 120-150 сөз. Б. Қорытынды: бүгінгі зерттеулер мен ақпарат алмасу барысында алған білімдерін қолданып үшбұрыш әдісімен қорытынды жасау |
|
|
Рефлексия (5 мин) |
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Пікірлер(0)