Белгілі спорт жұлдыздары. Етістік, оның мағыналық түрлері.

Тлеукенова Марал Сайрановна
Тлеукенова Марал Сайрановна
Ақмола
Сәуле ауылы
Сәуле орта мектебі
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
6-сынып
Бөлім:
Спорт. Белгілі спорт жұлдыздары
Тақырып:

Белгілі спорт жұлдыздары. Етістік, оның мағыналық түрлері.

10.02.2020
171
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 6.2.1.1 Мәтіннен негізгі және қосымша детальді ақпаратты анықтау, түсіндіру. Етістік, оның мағыналық түрлері.
Сабақтың мақсаты: <p><b>Барлық оқушылар орындай алады:</b> Белгілі спорт жұлдыздарына берілген мәтіннен нақты ақпаратты табады, түсіндіреді, тірек сөздерді қолданады. </p><p><b> Оқушылардың көпшілігі орындай алады: </b> Мәтіндегі негізгі ақпаратқа сүйене отырып, сұрақтар дайындайды. Етістіктің мағыналық түрлерін ажыратады.</p><p><b> Кейбір оқушылар орындай алады: </b> Мәтін бойынша ақпараттарды өмірмен байланыстыра отырып эссе жазады.&nbsp; &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <b>Пәнге қатысты тіркестер және негізгі сөздер: </b> Спорт, жанкүйер, тұғыр, дода, ту, жүлделі орын, көздеген мақсат, жеңімпаз атану. Диалог құруға/шығарма жазуға арналған пайдалы тіркестер: Сұхбаттасу, ой бөлісу.&nbsp;&nbsp;
Күтілетін нәтиже: <p>Өздері қалаған белгілі спорт жұлдызын сипаттай отырып «Постер» қорғайды.</p><p>1.Тақырыпты түсінеді&nbsp;</p><p> 2. Тақырыпты ашады&nbsp;</p><p> 3. Хат жазады.&nbsp;&nbsp;</p>
Бағалау критерийлері: <p>1. Мәтіннен нақты ақпаратты табады, түсіндіреді, тірек сөздерді қолданады. </p><p> 2. Мәтінге сұрақтар дайындайды. </p><p> 3. Өмірмен байланыстыра отырып, эссе жазады.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Зайырлы қоғам және жоғары руханият
АКТ-ны қолдану дағдылары: спорт түрлерімен таныстыру
Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, өзін-өзі тану.
Бастапқы білім: <p>Белгілі спорт жұлдыздары кімдер?</p><p> Қазіргі жастарға спорттың қай түрі ұнайды?</p><p> Біздің елдегі ерекше танымал спорт түрлері. </p><p> Соңғы спорт жаңалықтары.&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p><b>Ұйымдастыру кезеңі </b></p><p>Психологиялық ахуал орнату. «Жүректен-жүрекке» әдісі. Сабақтың мақсатымен таныстыру. </p><p> Топқа бөлу. (спорт түрлері бойынша) Бағалау парақшасын тарату. </p><p> «Ой қозғау» Адамдар спортпен не үшін шұғылданады? </p><p> Спорттың адамға қандай пайдасы бар?</p><p> Өздерің спорттың қандай түрін ұнатасыңдар?&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

<p>Кітаппен жұмыс </p><p> Суреттегі спортшылар туралы білетін ақпараттарыңмен бөлісіңдер </p><p><b> 1-тапсырма. </b> Жұппен жұмыс «Бірігіп оқу» әдісі бойынша мәтін мазмұнымен танысып, нақты және қосымша ақпаратты табады, түсіндіреді. Мәтіндегі тірек сөздердің мағынасын анықтайды.&nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың соңы

<p><b>Үйге тапсырма:</b></p><p> «Арманға қанат бітірген спорт жұлдыздары» эссе жазу</p><p><b> Кері&nbsp; байланыс</b> </p><p> Бүгінгі сабақтан алған асерлерін стикерге жазып, тақтаға&nbsp; &nbsp;</p>

Рефлексия

ҚБ «Басбармақ» арқылы

қазақ тілі

Белгілі спорт жұлдыздары. Етістік, оның мағыналық түрлерін білу

Пікірлер(0)