Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер
Өрттің қаупі. Лев Толстой. Өрттен құтқарушы иттер
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 2.1.2.1*- шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау, үзіндісін мазмұндау,сахналау 2.2.1.1 - мәтінді дауыстап дұрыс әрі түсініп оқу, рөлге бөліп, мәнерлеп оқу; 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету Шығарма мазмұны бойынша сұрақтар қою |
| Сабақтың мақсаты: | Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
| Тілдік мақсаттар: | Өрт қаупі- Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
| Күтілетін нәтиже: | Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі;
|
| Бағалау критерийлері: | 1. Қарапайым және нақтылау сұрақтарын қояды және оның жауабын шығармадан таба біледі; 2. Топта мәтін мазмұнына сай сурет салып оны қорғайды; |
| Құндылықтарды дарыту: | электронды оқу құралы |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | |
| Пәнаралық байланыс: | Жеке және топта тиімді жұмыс жасай алу. Жан, тән саулығы және рух тазалығы. |
| Бастапқы білім: | Судың қаупі |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру Арайлап атқан таңға сәлем, Шуағын шашқан күнге сәлем. Білім беріп, тәрбиелеген, Ұстаздарым сіздерге сәлем! |
|
|
Сабақтың ортасы |
Білу және түсіну Мағынаны ажырату Ой қозғау Білу. Видио көрсету Табиғаттағы болып жатқан құбылыстарды бір сөзбен қалай айтамыз? «Табиғат апаты» Табиғат апаты дегенді қалай түсінесің? Табиғат апатына нелер жатады? Сел, су тасқыны, жер сілкінісі,тайғақ,дауыл,өрт, Дескриптор - Тақырыпты ашады -уақытты тиімді пайдаланады Осы сұрақтың жауабы арқылы сабақтың тақырыбын болжату. Топтарға бөлу. І топ Өрт ІІ топ Су тасқыны ІІІ топ Дауыл |
|
|
Сабақтың соңы |
Үй тапсырмасы: Өткенді қайталау Кері байланыс: «Білім ағашы» |
|
|
Рефлексия |
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдалан-дым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Пікірлер(0)