Үйсіндер туралы жазба деректер Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?
Үйсіндер туралы жазба деректер Зерттеу сұрағы: Қытай авторлары үйсіндердің өмірін қалай сипаттады?
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 5.3.1.2 – ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру ; 5.1.2.2 – әлеуметтік топтардың ерекшеліктерін түсіндіру; |
| Сабақтың мақсаты: | Барлық оқушылар: Үйсін тайпасының зерттелуі туралы біледі; Оқушылардың басым бөлігі: Үйсін қоғамының ерекшеліктерін сипаттайды; Кейбір оқушылар: Үйсін тайпасының қоғамдық өміріндегі өзгерістерді анықтай алады |
| Тілдік мақсаттар: | Оқушылар: Тақырып бойынша өз беттерінше ізденіп қосымша материалдармен жұмыс істей алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: күнби, гуньмо, Қызыл аңғар, күнби, Елжау , таңба-мөр, жеке меншік, Талқылауға арналған тармақтар: 1. Үйсіндердің орналасуы және деректер 2. Үйсіндердің шаруашылығы 3. Қолөнері мен саудасы Дамыту сұрақтары: Сіз неліктен ....... екенін айта аласыз ба? -Үйсін қоғамының әлеуметтік құрылысы мен оның мемлекеттік ұйымы несімен ерекшеленеді? - Үйсін мемлекетінің болғанын қалай дәлелдеуге болады? Жазылым бойынша ұсыныстар: кесте толтыру Айтылым бойынша ұсыныс: дәлелдемелер, сұрақ-жауап |
| Күтілетін нәтиже: | |
| Бағалау критерийлері: | Үйсін мемлекеттік бірлестігінің құрылу алғышарттарын анықтайды *Үйсін мемлекетінің саяси құрылымын атайды. *Үйсін мемлекетінің басқару жүйесін біледі; *Үйсін мемлекетінің әлеуметтік құрлымын атайды. |
| Құндылықтарды дарыту: | Т.Тұрлығұлов «Қазақ елінің қысқаша тарихы» Алматы «Рауан»1996. «Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру» бағдарламасының 2-ші «Қоғамымыздағы ұлттық бірлік, бейбітшілік пен келісім» бағытымен байланыстыру. |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интерақтивті тақта, ноутбук |
| Пәнаралық байланыс: | Дүниежүзі тарихы, қазақ әдебиеті |
| Бастапқы білім: | Ерте темір дәуірінде Жетісу жерінде өмір сүрген тайпалар өркениеті |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы (8 минут) |
1.Сәлемдесу, Сергіту және ынтымақтастық ахуал «Әдептілік белгісі» Ұйымдастыру кезеңі Қайталау сұрақтары «Ия. Жоқ» 1.Тасмола мәдениеті екі жерлеу орындарынан тұрады- 2.Томирис тиграхауда сақтарының патшайымы – 3.Ескендір Зұлқарнайынды кері шегінуге мәжбүр еткен сақтар мен соғдылар – 4. «Бәйгетөбе» обасынан «Алтын киімді патшаны» тапқан археолог К. Ақышов – 5. Есік қорғанынан табылған «Алтын адамның» саусағында екі алтын жүзік болған – 6. Савроматтар тиграхауда тайпаларымен көрші болған – 7. Берел патша қорымдарын жасаушылар «алтын қорушы самұрық тайпалары» дейді ежелгі грек тарихшылары - 8. Бесшатыр қорымынан 12 жебе түрі кездескен- Саралау тәсілі: бағалау Дескриптор: ерте темір діуірінің кейбір оқиғаларын атайды Бағалау: смайлик , жұлдызша |
Кеспе қағаз |
|
Сабақтың ортасы (24 минут) |
Мәнмәтінмен жұмыс: Бөліп оқу, топта талқылау - 1-тапсырма: «Көңілді гүлдер» әдісі мен мәліметтерді жіктеу (әр оқушы гүл күлтешесіне бір дәлелдеме жазады, оқиды, соңынан гүл құрастырады) 1-қатар: Көк гүлдер - деректер, мәліметтер 1.Орналасқан жері 2.Қытай деректері 3.Ғылыми деректер 4.антропологиялық дерек 5.археологиялық дерек 2-қатар: Қызыл гүлдер –«Тақырыптағы жаңа сөздер» 1.абыз, 2.гуньмо, 3.бек, 4.Қызыл –Аңғар (ЧигуЧень) 5.Таңба- мөр 6.үйсін 7.Жеке меншік 8.Күнби 3-қатар: Сары гүлдер – «Сандар сөйлейді» 630 188000 (288000) Б.з.б. ІІІ ғ. 4-5 107 1000 Б.з.б. ІІ ғ. Саралау тәсілі: Жіктеу Дескриптор: Үйсіндер туралы деректер айтады Жаңа сөздерге анықтама береді Тақырыптағы сандар мен мерзімдерді сипаттайды Қалыптастырушы бағалау: смайлик , жұлдызша арқылы топтық бағалау 2-тапсырма: Берілген жаңа тапсырманы «Жүзім шоғы» әдісі арқылы түсіндіру
1-қатар2-қатар3-қатарШаруашылығыҚолөнеріСауда байланыстары Дескриптор: үйсін тайпасының шаруашылығын сипаттайды; үйсін тайпасының қолөнерін сипаттайды; үйсін тайпасының сауда байланысын сипаттайды; Қалыптастырушы бағалау: смайлик , жұлдызша арқылы топтық бағалау 3-тапсырма: Кесте толтыру, топтар арасында тексеру, қорытынды тексеруді мұғалімнің өзі жүргізеді. Үйсіндер туралы деректерҮйсіндер туралы деректерді қайдан аламыз? Үйсіндердің шығу тегі Саралау: тапсырма Дескриптор: үйсін тайпасы туралы мәліметтер жазады Қалыптастырушы бағалау: смайлик арқылы топтық бағалау |
Деректер, суреттер сары, қызыл, көк қағаздар Жүзім шоғы суреті, Деректер суреттер
|
|
Сабақтың соңы (5-6 минут) |
Қорытынды: Кері байланыс «ББҮ» әдісі БілемінБілгім келедіҮйрендім Үйге тапсырма: Үйсіндер туралы жазба деректер - кластер жасау |
Кесте сызылған кеспе қағаз |
|
Рефлексия (2 минут) |
-Сабақ/оқу мақсаттары СМАРТ талабымен оқулық бойынша жас ерекшеліктеріне сәйкестендірілді. - Сынып оқу мен оқытуда көп қадағалауды қажет етеді. - Жоспарланған саралау шаралары бойынша оқыту тапсырмаларына белсенді қатысты. -Оқушыларды бірін-бірі оқытуға дағдыландыру арқылы уақытты тиімді пайдалануға үйрету керек. -жоспарға өзгеріс енгізген жоқпын. |
|
|
Қорытынды бағамдау: (1 минут) |
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: «Көңілді гүлдер» әдісі мен мәліметтерді жіктеу (әр оқушы гүл күлтешесіне бір дәлелдеме жазады, оқиды, соңынан гүл құрастырады) 2: Үйсіндер туралы мәлімет кестесін толтыру: топтар арасында тексеріп, бағалауы және қорытынды тексеруді өзімнің жүргізуім. Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Бірлескен оқу 2: Оқушылардың белсенділігі Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1- Оқушыларға деңгейіне қарай жеке тапсырмалар беру; 2 - Оқушыға тапсырма орындау барысында сенім көрсету, 3 - Кейбір оқушылар үшін ЖАДА әдістерін түрлендіру 4 - Мұмкіндігінше оқушыларды шығармашылық жұмыстарға тарту |
Видео |
Пікірлер(0)