Табиғатқа саяхат.Ж дыбысы мен әрпі
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Бізді қоршаған әлем
Тақырып:
Табиғатқа саяхат.Ж дыбысы мен әрпі
14.02.2020
38
0
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 1.3.5.1 тақырыпқа байланысты керекті сөздер, сызбалар, суреттер, белгілерін қолдана отырып, жай сөйлемдер/мәтін құрастыру және жазу 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.4.1 мұғалімнің көмегімен қарама- қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату 1.3.8.1 жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу |
Сабақтың мақсаты: | Барлығы:Жаңа білімді меңгереді. Көбі:Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
Тілдік мақсаттар: | <p>Жүзім-виноград</p> |
Күтілетін нәтиже: | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Бағалау критерийлері: | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
Құндылықтарды дарыту: | |
АКТ-ны қолдану дағдылары: | Аудиожазба , таныстырылым. |
Пәнаралық байланыс: | Өнер, ана тілі сабағы |
Бастапқы білім: | "Тәй-тәй"ойыны арқылы алдыңғы білім бекітіледі. |
Сабақ барысы
Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
---|---|---|
Сабақтың басы (28.01.2020) |
– Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! | |
Сабақтың ортасы |
№1 Сиыр мен ешкінің сөздерін толықтырып мәтінді оқы. №2Ойлан,тап. Жүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік. | |
Сабақтың соңы |
№3 Мағынасы қарама-қарсы сөзді тап. Жуан-жіңішке. Ұзын-қысқа. Биік-аласа т.б -Жолға шығатын адамды кім дейді? -Жолаушы. -Жолаушыға айтылатын тілек сөз қандай? -Жолың болсын | |
Рефлексия |
Рефлексия Желкенді кеме | |
Табиғатқа саяхат.Ж дыбысы мен әрпі (28.01.20) |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. Көзді салып қараңыз, Былай қанат қағамыз. /Б.Бөрiбаев/ – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! Шаттық шебері №1 Сиыр мен ешкінің сөздерін толықтырып мәтінді оқы. №2Ойлан,тап. Жүзім,жұлдыз,жұмыртқа,жапалақ,жылан,жеті,жүзік. Таныстырылым, оқулықпен жұмыс Тереңдет ойыңды, Тiк ұста бойыңды. Құстарға ұсайық, Қалықтап ұшайық. Шық алға оң қанат, Шық алға сол қанат, Шаршаған кездерде Қонайық жорғалап. /Б.Бөрiбаев/ Сергіту сәтіне арналған жинақ №3 Мағынасы қарама-қарсы сөзді тап. Жуан-жіңішке. Ұзын-қысқа. Биік-аласа т.б -Жолға шығатын адамды кім дейді? -Жолаушы. -Жолаушыға айтылатын тілек сөз қандай? -Жолың болсын! Оқулық, дәптерлер. Рефлексия Кеменің суреттері Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
Пікірлер(0)