Табиғатқа саяқат. Б б дыбысы мен әрпі.

Дынбаева Салтанат Ивановна
Дынбаева Салтанат Ивановна
Ақтөбе облысы
Темір қаласы
С.Бəйішев атындағы ОМ
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Тағам және сусын
Тақырып:

Табиғатқа саяқат. Б б дыбысы мен әрпі.

14.02.2020
119
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>1.2.9.1 Әріпті тану, ажырату және оны дыбыспен сәйкестендіру. </p><p> 1.2.1.2 оқудың түрлерін (буындап оқу, жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу, түсініп оқу) қолдану. </p><p> 1.1.8.1 Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айту. </p><p> 1.3.8.1. Жазу жолын жоларалық кеңістікті, жолдың жоғары және төменгі сызығын сақтап, әріп элементтерін каллиграфиялық талаптарға сай жазу.&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар орындай алады: Б әріпін таниды, дыбыс түрлеріне ажыратып, сәйкестендіреді. </p><p>Сөздерді буындап оқып, үлгі бойынша талапқа сай жазады.</p><p> Көпшілігі орындай алады:Табиғат туралы суреттер бойынша Б дыбысына қатысты сөз құрайды, сөздерді тұтастай оқиды. </p><p> Кейбірі орындай алады. Б дыбысы қатысты сөздерді түсініп оқиды, дыбыстық талдау жасай алады.Берілген сюжетті сурет бойынша шағын әңгіме құрап айтады.&nbsp; &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: Б дыбысынан басталатын сөздер айтады.Сөзтіркестері: бақа, балық, бота, бақша,бор.
Бағалау критерийлері: •Сөздегі дыбыстардың түрлерін (дауысты/дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) анықтайды. Сөз, сөйлем жазады, оқиды
АКТ-ны қолдану дағдылары: презентация, бор жайында видео
Пәнаралық байланыс: дүниетану, жаратылыстану

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5-7)

<p>&nbsp;Сәлемдесу. </p><p> Қайырлы күн мектебім,</p><p> Қайырлы күн ұстазым,</p><p> Үлкенге де сіз, кішіге де сіз, </p><p> Бәріңізге бас иіп, сәлем бердік біз. </p><p>шеңберге жиналып жүрекше стикерлерін келесі тұрған оқушыға беру арқылы жақсы тілегін арнайды. </p><p> Топқа біріктіу Бота , бұзау, балапан суреттері арқылы топқа біріктіремін&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

(20)

<p>&nbsp; &nbsp; &nbsp;«Жұмбақты шеш!»</p><p><br></p><p>&nbsp;Тапсырма:</p><p> 1-топ: Бота</p><p> Қаймықпайды күшті аңнан, </p><p> Қорқады тек тышқаннан.(Піл)</p><p> 2-топ:Бұзау</p><p> П дыбысынан басталатын сынып затын ата.</p><p>3-топ: Балапан&nbsp; суреттерді сәйкестендір</p><p>тапсырма</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Жұмбақ: </p><p> Алыстағы көлде, </p><p> Кеш те, түн де, </p><p> Бақ-бақ етіп </p><p> Шулайтын ол не?&nbsp; &nbsp; &nbsp; бақа</p><p>сергіту сәті</p><p>оқулықпен жұмыс</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;Бор неден жасалады</p><p>Мәтінді оқу</p><p>мәтінді бөліп оқу</p><p>сұрақ-жауап</p><p>Барлығы: - Б дыбысы қатысқан сөздерді буындап оқиды. </p><p>Бақа, балық, бота, болат, бөрік, бақша, бақбақ,балта,балға,бала,бал.... </p><p> Көпшілігі: - Б дыбысы қатысқан сөздерден сөйлем құрайды...Дыбыс пен әріпті ажыратады. </p><p> Кейбірі: -Мәтінді түсініп оқи алады. Өз ойын әрі қарай жалғастыра алады.&nbsp;&nbsp;</p><p>бор жайлы видео көру</p><p>Дескриптор: </p><p> - бордың қүрамын анықтайды. - мәтіндегі диалогті сыныптасымен рөлге бөліп оқды.&nbsp; &nbsp;</p><p>балық аулау әдісі- буындар мен сөздерді аулап оқу, дәптерге көшіру</p><p>Дескриптор : - Б әрпінен басталатын сөздерді табады. - Жоғалған әріптерді табады.</p><p> Қ.Б. смайликтермен бағалау.&nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;</p><p><br></p>

Сабақтың соңы

(7-8)

<p>арнайы тапсырма беріледі</p><p>Тапсырма:Сөздер мен суреттерді байланыстыра отырып, дауыстап оқу.</p><p> Дескриптор: </p><p> - сурет пен сөзді дұрыс байланыстырады. </p><p> - сөйлемдерді буындап оқиды және суреттер қойу арқылы сөйлемді толықтырады.&nbsp; &nbsp;</p>

Рефлексия

(5 мин)

бағдаршам арқылы

Пікірлер(0)