Дыбыстың шағылуы деген не?
Дыбыстың шағылуы деген не?
| Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): | 4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
| Сабақтың мақсаты: | белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы -мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру -зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау -себебін оның артықшылығы мен кемшілігіне байланысты негіздеу |
| Тілдік мақсаттар: | Тілдік дағдылар: -жаңғырық -дыбыстың шағылуы Терминология: дыбыстың шағылуы,жаңғырық Сөз тіркестері: Талқылау сұрақтары: Дыбыс деген не? Дыбыс қалай таралады? |
| Күтілетін нәтиже: | белгілі бір кедергілердің дыбыстың қаттылығы -мен таралуына әсерін зерттеу және түсіндіру -зерттеу әдісін (бақылау мен эксперимент) таңдау |
| Бағалау критерийлері: | -дыбыстар қандай болатынын біледі; - қатты және бәсең дыбыстар қай жерде қажет екенін білетін болады |
| Құндылықтарды дарыту: | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
| АКТ-ны қолдану дағдылары: | Интернет-ресурстар, дерек қордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу; |
| Пәнаралық байланыс: | Дүниетану |
| Бастапқы білім: | Көлеңке және оның өзгеруі |
Сабақ барысы
| Сабақ кезеңдері | Жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
|---|---|---|
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Біз бақытты баламыз Ойнап күліп аламыз Жетілсін деп санамыз Оқып білім аламыз Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда) «Зымыран сұрақтар» -Көлеңке қалай пайда болады? -Оның өлшемі қалай өзгереді? -Көлеңкенің өлшемі неге тәуелді? ҚБ: тамаша, жарайсың! Оқу мақсатын таныстыру 4.5.2.2 жарықтың шағылуы, жұтылуы сияқты қасиеттерін зерттеу және түсіндіру 4.1.2.2 алынған нәтижені оқушы таңдаған формада ұсыну |
|
|
Сабақтың ортасы |
Оқушылар дыбыстың шағылуы деген не деп ойлайсыңдар? Топтық жұмыс: Суретпен жұмыс -Негеш пен Эврика қайда жүр? -Негеш не істеп тұр деп ойлайсың? -Суреттегі сызықтар нені білдіреді? -Балалар қандай дыбыстарды естулері мүмкін? (МК)Суретпен жұмыс Оқушыларға музыкалық аспаптардың суреттерін көрсетіп, атауын сұрау. -Балалар, мына аспап қалай аталады? -Кім домбырада ойнай алады? -Мынау қай аспап? -Оны қай жерде көрдіңдер? -Аспаптардың қандай түрлерін білесіңдер? -Шертпелі аспаптар, үрмелі аспаптар, ішекті аспаптар және ...... /оқушылардың жауаптарын тыңдау/ Дескрипторы: -Негеш пен Эвриканың қайда жүргенін анықтай алады; -дыбыстың шығуын түсіндіре алады; Оқылым Дыбыстың шағылуынан пайда болған құбылыс жаңғырық деп аталады.Дыбыс толқыны да жарық сәулесі сияқты шағылады.Дыбыс алдында тұрған кедергіден шағылып,кері қайтады. Жұптық жұмыс Зертте Қажетті құрал-жабдықтар: ұялы телефон,шұңғыл ыдыс,сағат,шелек Дескриптор -суреттегі құбылыстарды анықтайды; -Шағылған дыбысты естиді; ҚБ: «үш шапалақ» Дәптермен жұмыс Түсіндір. Шәйнектердің қайсысының дыбысы қайнағанда қатты шығады.Су толтырған шәйнектің бе,суы орта шәйнектің бе?Неліктен ?Ойыңды түсіндір. Дескриптор -суреттерге қарап,дыбыстың шығуын анықтайды; Ойлан. Орманда адасып кеткен адамның тұрған орнын дауысына қарап анықтау қиын.Неліктен? Әр түрлі жауап күтіледі. Сен білесің бе? Кемелерде судың тереңдігін өлшейтін арнайы құрылғы-эхолот қолданылады.Құрылғы су түбіне дыбыс жіберіп,оның шағылып қайтқан уақытын есептеу арқылы тереңдікті анықтайды |
|
|
Сабақтың соңы |
«От шашу» кері байланыс. Үйге тапсырмасы.12 -13- бет оқу,әңгімелеу |
|
|
Рефлексия |
Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкілуақытішіндеүлгердімбе? Мен өзжоспарымақандайтүзетулеренгіздімжәненеліктен? |
Пікірлер(0)