Біз қиялдай аламыз

Аюпова Гүлнара Едресовна
Аюпова Гүлнара Едресовна
СҚО
Петропавл
Бостандыкская СШ
Әдебиеттік оқу
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Табиғи құбылыстар
Тақырып:

Біз қиялдай аламыз

14.02.2020
21
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>4 4.2.7.1 Шығармаданәдебикөркемдегішқұралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) табужәнеолардықолдану </p><p> 4.2.8.2 Көркем шығарманы басқа үлгідегі (иллюстрация, музыка (күй), мультфильм, кинофильм) нұсқасымен салыстыру. &nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: Жырдан әсірелеуді тауып, оны эссе жазуда қолданады. «Толағай» жырын иллюстрациямен салыстырып, қорытынды жасайды. </p><p> Оқушылардың басым бөлігі: Толағайды батырлармен салыстырып, ұқсастықтарын көрсете алады. </p><p> Кейбір оқушылар: Негізгі идеяны өмірмен байланыстырады. &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: Тілдік дағдылар.Терминология. Сөз тіркестері: Толағай Тарбағатай &nbsp;&nbsp;
Күтілетін нәтиже: Шығармадан әдеби көркемдегіш құралдарды (теңеу, кейіптеу, эпитет, аллитерация, әсірелеу) &nbsp;қолдана алды
Бағалау критерийлері: <p>Әдеби көркемдегіш құралды қолданады.</p><p> Көркем шығарманы иллюстрация нұсқасымен салыстырады. &nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Адамгершілік, еңбекқорлық.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Электронды тапсырмалар.
Пәнаралық байланыс: Дүниетану&nbsp;
Бастапқы білім: Біз қиялдай аламыз

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

<p>&nbsp;«Зейінін шоғырландыру» Қайырлы күн тілеу.</p><p>Қайырлы күн достым,</p><p> Қайырлы күн болсын. </p><p> Сәрсенбінің сәті </p><p> Сәттілікке толсын.</p><p> Бүгін алар бағамыз, </p><p> Кілең бестік болсын. </p><p>«Допты қағып ал» тәсілі бойынша сыныпқа сұрақтар қоямын. Отбасы мүшелері жаңбырдан қандай жақсылық күтеді? </p><p>Балалар неліктен жаңбырға екі түрлі өтініш айтты. </p><p> ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау. </p><p> «Тасаттық деген не? </p><p>Ол не үшін керек? </p><p> (Тасаттықта көпшілік қауым болып жиналып, құрбандық шалып, сауабын аруақтарға бағыштап, құран оқылып, құдайдан жаңбыр жаууын тілеп ниет қылады.) </p><p> Суретке қарап қиял-ғажайып әңгіме құрастыр </p><p> Дескрипторы: суреттерді негізге алып, қиял-ғажайып әңгіме құрастырады.</p><p> ҚБ: Смайлдер арқылы өзара бағалау</p><p> Оқу мақсатын таныстыру </p><p> Күтілетін нәтижені анықтау &nbsp;</p>

Сабақтың ортасы

<p>«Қойын дәптер» әдісі бойынша Әбділда Тәжібаевтың өмірі мен шығармашылығы жайлы мағлұматтар жинақтау </p><p> Аты-жөні Туған жылы Шығармалары Ақпарат </p><p>«Түсініп оқы» айдары бойынша әр оқушы «Толағай» өлеңін түсініп оқиды. </p><p> Дескрипторы: Өлеңді түсініп, өздері құрастырған әңгімемен салыстырып оқиды. </p><p> ҚБ: Өзін-өзі бағалау ТЖ</p><p> 1-топ кесте бойынша салыстыру</p><p> 2-топ жырдан Толағайдың ерлігін суреттеудегі әсірелеуді тауып оқиды.</p><p> 3-топ Толағайдың ерлігін батырлар жырындағы кейіпкерге ұқсастырып, дәлелдейді.</p><p> Дескрипторы: </p><p> 1. Өтілген материалдарды негізге ала отырып, әсірелеу арқылы бейнеленген кейіпкерді табады. </p><p> 2. Өз таңдауларын дәлелдермен негіздейді </p><p> 3.Толағай бейнесін батырлар жырындағы батырлар бейнесімен салыстырады.</p><p> 4.Ұқсастықтарын салыстырады. . </p><p>ҚБ:«Отшашу» әдісі арқылы жүзеге асыруға болады. &nbsp;</p>

Сабақтың соңы

<p>«Қорытындыла» айдары Толағайдың ерлігінен кейін туған жері қалай өзгерді? </p><p> Үй тапсырмасы: Ғаламтордан Толағай тауы туралы деректер ізде. Бұл тау еліміздіңқай облысында екенін анықтап, әңгімелеуге дайындал. </p><p>«Келешекте өз еліңе қандай жақсылық жасар едің?» эссе жазу</p><p> «Бағдаршам» әдісі бойынша сабаққа кері байланысты бағдаршам көздеріне жапсыртады. &nbsp;</p>

Рефлексия

<p>Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? </p><p>Бүгін оқушылар не білді? </p><p>Сыныптағы ахуал қандай болды? </p><p> Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма?</p><p> Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? </p><p> Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? &nbsp;</p>

Пікірлер(0)