Сақ патшайымы Томирис

Орынбаева Сабира Сырлыбайкызы
Орынбаева Сабира Сырлыбайкызы
Шымкент
Шымкент қаласы
ЖОМ №93
Қазақстан тарихы
Сынып:
5-сынып
Бөлім:
Сақтар
Тақырып:

Сақ патшайымы Томирис

15.02.2020
201
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 5.3.2.1 сақ, сармат тайпаларының халықаралық сахнадағы орнын анықтау
Тілдік мақсаттар: <p>&nbsp; &nbsp;Пәнге қатысты лексика мен терминология </p><p> Тайпа,тайпалық бірлестік, абыздар,жауынгерлер,егіншілер мен малшылар Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, археология, оба, қорған,ескерткіш ат әбзелдері </p><p> Жазылымға арналған тіркестер: Мемлекет,көсем,патша, әскери демократия, батырлық, жауынгерлік, патшайым, қорған, массагет&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже:
Бағалау критерийлері: <p>-Сақ-парсы қатынасын анықтайды. </p><p> -Томиристің ел қорғаудағы роліне сипаттама береді. </p><p> -Сақтардың Тәуелсіздік үшін күресіне ой-пікірін білдіреді.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Осы тақырыпты оқыта отыра оқушыларды елін, жерін, Отанын қорғауға, ынтымақтастыққа тәрбиелеу.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Сабақ кезінде оқушыларға тақырыпқа байланысты бейнеролик , презентация көрсету.
Пәнаралық байланыс: Дүние жүзі тарихы, қазақ әдебиеті
Бастапқы білім: Тасмола археологиялық мәдениеті&nbsp; &nbsp;

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 минут)

Оқушылармен сәлемдесу «Шатасқан әріптер» Сабақ тақырыбын оқушылар осы әдіс арқылы анықтайды. Оқушылардың ойларын тыңдағаннан кейін сабақ тақырыбы мен оқу мақсаттары айтылады. Оқушыларды топқа бөлу. Оқушыларға "хаомаварга", "парадарйа", "тиграхада"&nbsp; деген сөздер жазылған стикерлер таратылады. Оқушы таңдауы бойынша сәйкес топқа отырады.&nbsp;&nbsp; <p>Презентация</p><p>1-слайд</p>

Сабақтың ортасы

(20 минут)

<p>&nbsp;Топтарға тапсырмалар беріледі. Мәтінмен жұмыс жасайды </p><p> 1-топ. Хаомварга : Кир патшаның сақтарға жорық жасаудағы басты мақсаты қандай? </p><p> 2-топ. Парадарайа: Сақ патшайымы Томириске Кирді жеңуі үшін қандай қолайсыз жағдай түрткі болды ? </p><p>3-топ. Тиграхауда: Кир патшаның сақ патшайымы Томириске қарсы жорығы неліктен сәтсіз аяқталды?</p><p>Әр топ бірін-бірі бағалайды. (Бас бармақ)&nbsp;&nbsp;</p><p>Берілген ой түйіндерге тиісті дәлелдер келтіріңдер: </p><p> Ой түйін&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Дәлел</p><p> 1.Томиристі ел басқарушы тұлға ретінде танимыз </p><p>2.Томирис парсы патшасына қалайша төтеп берді?</p><p>3.Сақтарда зергерлік өнер жақсы дамыды?</p><p> 4.Тарихшылар Томирис патшайымға қандай мінездеме берді?</p><p> Дескрипторлар:</p><p>1. Томиристің тұлғалық қасиеттеріне баға бере алды.</p><p>2. Парсы патшасы Кирдің сақ жеріне не себепті басып кіруін сипаттай алды</p><p>3. Томирис пен Кир арасындағы соғыстың нәтижесін сипаттап бере алды</p> <p>2- слайд</p><p>3-слайд</p>

Сабақтың соңы

(10 минут)

Жұптық жұмыс. Венн диаграммасы арқылы Кир патшамен Томирис ханшайымға сиппатама беру, ортақ қасиеттерін анықтау.&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; 4-слайд

Рефлексия

(5 минут)

<p>«Сұрақ қорытынды» стратегиясы</p><p> 1Бүгінгі сабақтағы басты оқиға?</p><p> 2Не қызықты болды?</p><p> 3Бүгінгі сабақтан не үйрендіңіздер, қандай жаңалық алдыңыздар? </p><p>Мұғалім оқушыларды бағалайды.&nbsp;&nbsp;</p><p>Үйге тапсырма: Эссе жазу</p> 5-слайд

Пікірлер(0)