Ұлт жұмысы

Əбдірəсілова Бибіхан Есіркепкызы
Əбдірəсілова Бибіхан Есіркепкызы
Шымкент
Шымкент
ЖОМ №93
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
8-сынып
Бөлім:
Кәсіп пен еңбек. Болашақ мамандықтары
Тақырып:

Ұлт жұмысы

15.02.2020
31
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>8.1.4.1 мәтінде көтерілген мәселені (тұрмыстық, әлеуметтік) талдай отырып, негізгі ойды анықтау; </p><p> 8.4.3.1 сөздік қор және сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп қолдану.&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>Барлық оқушылар: мәтінде көтерілген мәселені талдай алады,сөздік қор мен сөздік құрам туралы біледі.</p><p>&nbsp;Оқушылардың басым бөлігі: мәтінде көтерілген мәселені талдап, негізгі ойды анықтай алады, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсінеді.</p><p>Кейбір оқушылар: көтерілген мәселеге қатысты өз ойын айтады, негізгі ойды дәлел келтіре отырып анықтайды, сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін ажыратады, қолданады.</p>
Тілдік мақсаттар: Сөздік қор мен терминдер: ұлт жұмысы, істеуші,сөздік қор, сөздік құрам, сөзжасам,кәсіби сөздер, диалект сөздер, термин сөздер, жаргон сөздер, көнерген сөздер.
Бағалау критерийлері: <p>-мәтінде көтерілген әлеуметтік мәселені талдайды;</p><p>-Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды;</p><p> -Мәтіндегі көтерілген мәселеге қатысты өз ойын айтады;</p><p> -Сөздік қор мен сөздік құрам ерекшеліктерін түсініп, қолданады.&nbsp;&nbsp;</p>
Құндылықтарды дарыту: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы.
АКТ-ны қолдану дағдылары: Бейнебаян
Пәнаралық байланыс: Әдебиет. Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері.&nbsp;
Бастапқы білім: Мәтін тақырыбы,сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтай алады; фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдана алады.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(8минут)

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. «Жылы сөз» әдісі арқылы бір-біріне сәттілік тілейді. Оқушыларды «Суреттегі ой» әдісімен мақалдың тақырыбына қарай Еңбек, Байлық, Күш, Бірлік топтарына біріктіремін. Ширату жаттығуы: Бейнекөрініс арқылы тақырыпты ашу.&nbsp; Жетекші сұрақ: «Ұлт жұмысы», «Ұлтқа қызмет ету – білімнен емес, мінезден» дегенді қалай түсінесіңдер? АКТ

Сабақтың ортасы

(28минут)

<p>1-тапсырма.Жұптық жұмыс. Мәтінді оқып, “Түймедақ” әдісі арқылы ондағы көтерілген мәселені талдаңдар. Дескриптор: 1. Мәтін мазмұнын түсінеді; 2. Мәтінде көтерілген әлеуметтік мәселені талдай алады. ҚБ. «Басбармақ» әдісі.&nbsp;&nbsp;</p><p>2-тапсырма.Топтық жұмыс. «Жылдам дебат» әдісі арқылы «Жұртқа керегін білетіндер көп, істейтіндер аз» деген пікір төңірегінде ой жарыстыра отырып, мәтіндегі негізгі ойды анықтаңдар. Дескриптор: 1.Көтерілген мәселеге қатысты өзіндік пікір айта алады; 2. Мәтіндегі негізгі ойды анықтай алады; 3. Өз көзқарасын дәлелмен жеткізе алады. ҚБ. Топтық бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»әдісі.3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Мына арналар қай көлге құяды?» әдісімен берілген сөздерді сөздік қор мен сөздік құрамға ажыратып, әр көлге құятын арналардағы 5 сөзге сөйлем құраңдар. Дескриптор: 1. Сөздік қор мен сөздік құрамды ажыратады; . 2.Сөздік қор мен сөздік құрамның ерекшеліктерін түсініп, қолдана алады. ҚБ.Өзін өзі бағалау. «Бағдаршам» әдісі.&nbsp; &nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp;&nbsp;</p> АКТ

Сабақтың соңы

(4минут)

«3Қ»әдісімен кері байланыс алынады. Таратылған парақтарға бүгінгі сабақта: -Не қызық болды? -Не қиын болды? -Не құнды болды?-деген сұрақтарға өз ойларын жазады.&nbsp; &nbsp; АКТ

Пікірлер(0)