Табиғи қышқылдар мен негіздер.Индикаторлар және өсімдіктер Natural acids and alkalis. Indicators and plands №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау».

Зияметова Нурзия Тагаеовна
Зияметова Нурзия Тагаеовна
Шымкент
Шымкент
ЖОМ №93
Химия
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Химиялық реакциялар
Тақырып:

Табиғи қышқылдар мен негіздер.Индикаторлар және өсімдіктер Natural acids and alkalis. Indicators and plands №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау».

16.02.2020
164
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p>7.3.4.1 -«қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттер кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің белгілері болуы мүмкін екендігін білу</p><p> 7.3.4.2 -химиялық индикаторлар метилоранж, лакмус, фенолфталеинді және олардың әртүрлі ортадағы түстерінің өзгеруін білу </p><p> 7.16.3-өсімдіктердегі фотопериодизм рөлін сипаттау&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: <p>&nbsp;Барлық оқушылар үйренеді:</p><p> Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» ортасын және индикаторларды біледі Оқушылардың көбісі үйренеді:</p><p> Табиғи қышқылдар мен негіздердің ортасын анықтау үшін, индикаторларды қолдануды түсінеді және өсімдіктердің гүлденуіне ,жеміс беруіне қалай әсер ететінін түсініп ажырата алады. </p><p> Кейбір оқушылар үйренеді: </p><p> Табиғи қышқылдар мен сілтілердің ортасын, индикаторлардың көмегімен анықтап қорытынды жасайды.&nbsp; &nbsp;</p>
Тілдік мақсаттар: <p>Пәнге қатысты лексика мен терминология&nbsp; </p><p>Қышқыл,сілті,индикатор, лакмус, фенолфталеин, метилоранж </p><p> Оқытудың тілдік мақсаты: </p><p> Қышқылдар,сілтілер,индикаторлармен танысып,қышқыл мен негізді салыстыра келе жұптық жұмыс істей (айтылым, тыңдалым және жазылым дағдыларын) алады&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: &nbsp;Қышқылдар,сілтілер,индикаторлармен танысып,қышқыл мен негізді салыстыра келе жұптық жұмыс істеп, көргендерін айтап беру
Бағалау критерийлері: Оқушы оқу мақсатына жетті, егер:Кейбір табиғи қышқылдар мен сілтілердің «қышқылдық» және «сабындылық» қасиеттерін білді. Индикаторларды қолданып «қышқылдық» және «сабындылық» ортаны анықтады.Табиғи қышқылдар мен сілтілер ортасын анықтап қорытындылады.
Құндылықтарды дарыту: &nbsp;Ынтымақтастықта жұмыс жасау, ой пікірлерімен бөлісу, өз ісіне жауапкершілікпен қарау дағдыларын дамыту,зерттеушілік дағдыларын қалыптастыру
АКТ-ны қолдану дағдылары: &nbsp;Білу, түсіну, анықтау,қолдану
Пәнаралық байланыс: Биология
Бастапқы білім: &nbsp;Өсімдіктердің өсуі мен дамуына жарықтың әсері. Жарықтың өсу деңгейіне қарай өсімдіктердің бейімделуі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(6 мин)

<p><b>Ұйымдастыру </b></p><p><b><br></b> Психологиялық ахуал (сыныптың көңіл-күйіне байланысты) </p><p>Балалар иттің мысықты тістелеп, ойнап жүргенін күнделікті өмірде көріп жүрсіңдер, бірақ ит ойнамайды екен, мысықтың денесінен бөлінген майларды тістеу арқылы, ит ауыз қуысындағы қышқылды тазартып құныс, мешел ауруларын болдырмайды.</p><p><b> Табиғатта да әртүрлі құбылыстар болып жатады екен. </b>Назар аударайық! Тауықтың, құстардың құмырысқа илеуіне шомылып, аунап жатқанын көрдіңіз бе? </p><p> Құмырсқа қышқылы НСООН паразиттерге нафталиндей әсер етеді,құстар үстерін тазартады.</p><p> Ауырған аңға кім рецепт жазып береді? </p><p> Ауырған аң сүйретіліп келіп, хинин ағашының қабығын кеміріп тұрып кетеді. Хинин ағашында хинин қышқылдары бар екені анықталған. </p><p><b> 2.Топқа бөлу.</b> Алма ағашында бірнеше алма өсіп тұр осы алманы өзімізге ұнаған біреуін жұлып алайық . Ол алмада</p><p> 1 топ : Aple </p><p> 2 топ: Milk</p><p> 3 топ: Pland&nbsp;</p><p>үзіп алып орнымызға отырамыз&nbsp;</p> <p>Видио</p><p>Итпен мысықтың ойнауы, сәбидің лимон жеуі.</p>

Сабақтың ортасы

(25 мин)

<p>&nbsp;<b>«Ашық алаң»</b> әдісі </p><p> Task 1</p><p> Ал балалар біз үйге өсімдіктердің фотопериодизімін берген едік қанекей « кім жылдам» деген ойнын ойнап жіберейік ші. Мен сендерге бірнеше сұрақтар қоям топтан қол көтере отырып жауап береміз. </p><p> 1) Фотопериодизм дегеніміз не? </p><p> 2) Фотопериодизм қандай заттармен реттеледі? </p><p> 3) Жарық кезеңдік грекше қалай аталады? </p><p> 4) Қысқа күндікөсімдіктерге қандай өсімдіктер жатады? (Соя,бамбук, мақта,тары, жүгері)</p><p> 5) Ұзақ күн өсімдіктері мен қысқа күн өсімдіктердің айырмашылықтары қандай деп ойлайсыңдар? </p><p><b> Ал балаларенді өсімдіктердегі жемістердің ағылшынша аттарын айтайықшы</b>.</p><p><b> Кері байланыс</b> Мативациялық сөздермен жауап қайтару </p><p><b> Жаңа сабақ дескрипторымен таныс болайық:</b></p><p><b> </b> 1) Табиғи қышқылдар мен сілтілер туралы түсінік береді – 1 балл </p><p> 2) Индикаторларды ажырата алады - 1 балл </p><p> 3) Индикатор көмегімен қышқылдар мен сілтілерді анықтайды - 2 балл </p><p>4) Химиялық индикаторлардың әртүрлі түстерінің өзгеруіне нақты мысалдар келтіреді - 2 балл</p><p> 5) Өсімдіктердің ағылшын атауын біледі- 1 балл</p><p> 6) Өсімдіктерді химиямен байланысты екенін білдеді-2 балл</p><p> 7) Қышқыл және сілті ерітінділерімен жұмыс жасау ережелерін біледі - 1балл (дескриптор оқушылардың алдына қойылады </p><p><b> Task 2</b> </p><p> Қызығушылықты ояту мақсатында видио көрсету&nbsp; </p><p>Кері байланыс «Бас бармақ» әдісі бойынша .</p><p>&nbsp;<b>Task 3</b> <b>«Галерея» әдісі</b></p><p><b><br></b> №7 зертханалық тәжірибе «Ерітінділердің қышқылдық, сілтілік ортасын анықтау».</p><p> Үш топ берген тапсырма бойынша постер құрып, қорғайды</p><p> I-топ Табиғи Қышқылдар </p><p> II-топ.Қышқылдарға қасиеті қарама-қарсы заттар-? </p><p> III-топ Қышқыл мен негізді анықтайтын заттар-?</p><p> № Индикатор Түсі Ағылшын 1 Қышқылдық орта 2 Негіздік орта 3 Бейтарап орта Дескриптор -Қауіпсіздік ережені сақтай отырып тәжірибені жасау -айырмашылықтарын бақылау -кестені дұрыс толтыру</p><p>&nbsp;</p> <p>Слайд</p><p><br></p><p><br></p><p><br></p><p>Видио&nbsp;</p><p>Плакат&nbsp; </p><p><br></p><p>Қызыл капуста,<br></p><p>қызылша, лимон,алма, сабынды жуғыш заттар, Табиғи индикатор, реактивтер HCL. H2SO4 Ba(OH)2</p><p>Кесте</p>

Сабақтың соңы

(5мин)

<p><b>&nbsp;Task.4</b></p><p><b> «Үштік одақ» әдісі </b></p><p><b><br></b> Гүлдің суреті салынған ватман қағазын берем ол жерде оқушылар бүгінгі сабақта өтілген термин сөздерді үштілде жазады.</p><p> Қышқыл Негіз Бейтарап Индикатор Жеміс Фотопериодизм&nbsp; Өсімдік&nbsp;&nbsp;</p><p><b>&nbsp;Үй жұмысы. </b></p><p>Ережелерді жаттау Understand definitions&nbsp;</p> &nbsp;Гүлдің суреті салынған ватман қағазы

Рефлексия

(4 мин)

<p>&nbsp;Мативациялық сөздермен бағалау </p><p> «WhatsApp» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу&nbsp;&nbsp;</p><p>Алдарына берілген бағалау парақтарындағы бағаларын есептеп&nbsp; "WhatsApp" қа жібереді</p> <p>&nbsp; WhatsApp </p><p>телефон</p>

Пікірлер(0)