Көшпенділердің киім ерекшеліктері

САДУОВ КАЛИЖАН КОШКИНБАЕВИЧ
САДУОВ КАЛИЖАН КОШКИНБАЕВИЧ
Ақтөбе облысы
Қалмақтықырған
Кенестуская ОШ
Қазақ тілі (Т1)
Сынып:
7-сынып
Бөлім:
Көшпенділер мәдениеті
Тақырып:

Көшпенділердің киім ерекшеліктері

16.02.2020
28
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 7.ӘТН2.Сөйлеу тіліндегі интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолдану
Сабақтың мақсаты: Мәтін бойынша әңгіме құрастырып жазады. <br>
Тілдік мақсаттар: Оқушылар өз пікірлерін, көзқарастарын, болжамдарын тыңдалым/айтылым материалдарына сүйене отырып, сын тұрғысынан ойлау арқылы, креативті шығармашылық қабілеттерін пайдалана отырып, еркін жеткізе алады.
Күтілетін нәтиже: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.&nbsp; Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. <br>
Бағалау критерийлері: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады.&nbsp; Сабақ барысында&nbsp; тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. <br>
Құндылықтарды дарыту: Жұптық және топтық жұмыстар орындау барысында өзіне және айналадағы адамдарға деген құрмет;
АКТ-ны қолдану дағдылары: АКТ мүмкіншіліктерін пайдалану (Экранпроектор)
Пәнаралық байланыс: Музыка, қазақ тілі
Бастапқы білім: Көшпенділердің музыка өнері

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10 минут)

Ұйымдастыру кезеңі&nbsp; 2 минут Топтарға бөлу. Тірек сөздер&nbsp; бойынша топқа&nbsp; бөліну. Оқушыларға сөздер қиындыларын беремін. Әріп қиындыларда бақыт,қуаныш,шаттық&nbsp; деген сөздер болу керек.&nbsp; Оқушылар сол сөздер бойынша топтарға бөлінеді.&nbsp; Психологиялық ахуал қалыптастыру:&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -Салем достым! (амандасады) -Сен қалайсың? (иықтарынан қағады) -Қайда болдың? (құлақтарынан тартады) -Мен сені сағындым! (қолдарын жүректеріне қояды)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; -Сен келдің! (қолдарын жаяды) -Жақсы болды!(құшақтайды) <br> http://bilimland.kz/kk

Сабақтың ортасы

(15 минут)

Білу және түсіну&nbsp; Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp; &nbsp; «Стикердегі диалог» әдісі (Топ мүшелері сұрақтардың жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға іледі. кейін пікірлерін қорғайды.)&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Қолдану&nbsp; Берілген мәтіндерді балалар оқып алады. Ортақ тапсырма:&nbsp; «Пкірлер» парағы әдісі «Көшпенділердің киім ерекшеліктері» деген тақырыпта ойтолғау жазу. 1-топ: бақыт Жауабын жазады. 2-топ: қуаныш Тексеріп, қосымша мәліметтер қосады. 3-топ:&nbsp; шаттық Ұсыныс жазады. Талдау «Броундық қозғалыс»&nbsp; Оқушылар сыныпты шарлап, талқыланатын мәселе&nbsp; бойынша&nbsp; ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі. Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын ескерту керек. <br> http://bilimland.kz/kk

Сабақтың соңы

(12 минут)

Синтез .&nbsp; «Карточкадағы терминдер» әдісі &nbsp;&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; Тапсырма: Сыныпты аралап жүріп, осы термиді&nbsp; өзге топтардағы&nbsp; оқушыларға түсіндіріп береді. <br> http://bilimland.kz/kk

Рефлексия

(3 минут)

Бағалау парақшасы.&nbsp; Дұрыс жауапқа 5 балл.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Оқушы тыңдалым материалын АКТ мүмкіндіктерін пайдаланып көреді.Рефлексия парағы . Сабақтағы жетістіктерім .Оның себептері. Сабақтағы жетістіктерім. Оның себептері .<br> http://bilimland.kz/kk

Пікірлер(0)