Презентацияларға арналған ақпарат

Бексегуров Атапкел Жанболатулы
Бексегуров Атапкел Жанболатулы
Батыс Қазақстан облысы
Қаратөбе а.
КГУ «Каратобинская школа-гимназия»
Ақпараттық-коммуникациялық технологиялар/Информатика
Сынып:
4-сынып
Бөлім:
Презентациялар
Тақырып:

Презентацияларға арналған ақпарат

17.02.2020
115
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): 4.3.1.1 ақпарат іздеу (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжа₸тағы мәтін үзіндісі). 4.3.2.1 браузер параметрлерін қолдану  
Сабақтың мақсаты:  Ақпарат іздеуді (компьютердегі файлдар мен бумалар, құжа₸тағы мәтін үзіндісі) үйренеді  Ақпара₸ты іздеуде интерне₸ті тиімді қолдануды және браузер құралдарын баптауды үйренеді.  
Тілдік мақсаттар: Пәндік лексика және терминология:  Баптау- Настройка- Tuning:  Бет белгі- Закладка- bookmark: Диалогтар мен жазу үшін пайдалы сөз тіркестері:  Компьютерде презентация үшін ақпара₸ты қалай іздеуге болады?  Презентацияға ақпарат іздеуде интерне₸ті тиімді қолданудың қаңдай жолдарын білесің?  Интернеттен басқа қаңдай ақпарат көздерінен ақпарат алуға болады?  
Күтілетін нәтиже: -Презентацияларға арналған ақпаратты іздеу; -Браузер құралдарын қолдану;  
Бағалау критерийлері: Ақпарат іздеп, интерне₸ті тиімді қолданып және браузер құралдарын баптап үйренеді
Құндылықтарды дарыту: 1. «Мәңгілік ел» идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» дағдысы қалыптасады. 2. Ынтымақтастық: топтық жұмыс барысында  
АКТ-ны қолдану дағдылары: Activ Inspire, https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/prezentacziya-uhymy   
Пәнаралық байланыс: Ағылшын тілі, орыс тілі
Бастапқы білім: Презентация ұғымы

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(7)

Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу, түгелдеу. Бір-біріне жылы лебізерін білдіру арқылы сыныпта психологиялық ахуал қалыптастырамын. Топтастыру. «Файл», «Бума» деген ұғымдар бойынша оқушыларды топтастырамын. Жасырылған парақтардығы сөздер арқылы 2 топқа бірігеді. Тақырыпты ашу (Ұ) «Атаулар арқылы үш сұрақ» әдісі «Қайдан?», «Қалай?», «Қандай?» сұрақтары беріледі. 1. Қандай? Презентацияға ақпарат іздеуге Интерне₸ті тиімді қолданудың қандай тиімді жолдарын білесің? 2. Қалай? Компьютерге презентация үшін ақпаратты қалай іздеуге болады? 3. Қайдан? Интернеттен басқа қайдан ақпарат алуға болады? «Bilimland.kz» сайтынан бейнеролик көрсету.       Атау жазылған қағаз қиындылары https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/6-synyp/lesson/prezentacziya-uhymy   

Сабақтың ортасы

(20)

Оқушыларға сараланған тапсырмалар (Ұ) Сөздіпен жұмыс: Түртіп алу  Баптау- Настройка- Tuning:  Бет белгі- Закладка- bookmark: Мақсаты: Жаңа сабақта кездесетін сөздітермен танысады. Бұл үш тілділік білім беру жүйесіне өз септігін тигізеді. Тиімділігі: Оқушылар үш тілділіқе дағдыланады. (Ұ) Компьютермен жұмыс: 1. Іздеу серверін таңда. Мысалы yandex.kz іздеу алаңына «Қоршаған ортаны қорғау мәселелері» тақырыбында қаже₸ті ақпара₸ты ізде . 2. Қажет деп тапқан сай₸тарды Google Chrome браузерінің Бетбелгісіне (Закладка) қос. (5-сурет). Ол үшін , браузерінің оң жақ жоғары бұрышындағы Настройка браузера – Закладка командаларын орында. 3. Қажет₸і сайт адресі браузердің пайдаланушыға қолжетімді жеріне орналасқан көресің. Дескритор Қалыптастырушы бағалау -Іздеу серверін таңдап «Қоршаған орта мәселелері» тақырыбын жазып, іздейді. -Қаже₸ті деп тапқан сай₸тарды Google Chrome браузерінің Бетбелгісіне (Закладка) қосады «Смайликтер» әдісі (Т) «Сөйлемді толықтыр» әдісі /......болып табылады, ал....../ /......болып табылады, ал....../ сөйлемін толықтыру мақсатында төменде берілген тапсырманы топ ішінде өзара ақылдасып, толық соңғы шешімге келіп, өз сөйлемдерін жазады. Келесі оқушылармен пікір алмасады. Тапсрма: Тасымалдағыштың қай түрінде басқалармен салыстырғанда ең өзекті ақпарат сақталады (6-сурет)? Себебін түсіндііңдер. Дескриптор Қалыптастырушы бағалау -6- суре₸те берілген тасымалдағыштың қай түрінде басқалармен салыстырғанда ең өзекті ақпарат сақталатының аңықтайды. -Себебін түсіндіреді «Смайликтер» әдісі (Ж) Практикалық жұмыс Тапсрма: Мұғалім ұсынған құжа₸тық файл ішінде барлық 2019 жыл сөзін 2020 жылға ауыстыруды орыңдаңдар. Неше рет орын ауыстыру орындалады, аңықтаңдар. Дескриптор Қалыптастырушы бағалау -файл ішіндегі барлық 2019 жыл сөзін 2020 жылға ауыстырады. -неше рет орын ауыстыру орындалғанын аңықтайды. «Смайликтер» әдісі                Жұмыс дәптері Компьютер Оқулық. Жұмыс дәптері Компьютер, Оқулық              

Сабақтың соңы

(10)

(Ұ) Қорытындылау! Тапсырма:  Ақпара₸ты интерне₸тен іздеудің қаңдай артықшылығы бар деп ойлайсың?  Браузерде Бетбелгі (Закладка) қызметінің тиімділігін неде деп ойлайсың?       Таратпа қағаздар    

Рефлексия

(3)

«Табыс баспалдағы» арқылы жүргіземін. Оқушы сабақты қай деңгейде түсігненін бояйды. Таратылған парақтарды толтырып береді. Сол бойынша алдағы сабақтың жоспарын құрамын. Үй тапсырмасы: «Файл» және «Бума» терминдеріне «Бес жолдық өлең» құрастырып жазу.  

Файлдар:

Файлды ару Презентацияларға арналған ақпарат

Пікірлер(0)