Қозғалыс, параллель көшіру және оның қасиеттері.

ОРАЗЫМБЕТОВА ТАМАРА ДУРМЕНТАЕВНА
ОРАЗЫМБЕТОВА ТАМАРА ДУРМЕНТАЕВНА
Шымкент
КГУ «ОСШ №93 им. В. Терешковой»
Геометрия
Сынып:
9-сынып
Бөлім:
Жазықтықтағы түрлендірулер
Тақырып:

Қозғалыс, параллель көшіру және оның қасиеттері.

17.02.2020
198
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): &nbsp;9.1.4.9-симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салу&nbsp; <br>
Сабақтың мақсаты: Фигураны симметрия және параллель көшіреді, бұру кезінде фигураларды бейнелейді. Симметрия ,параллель көшіру, бұру кезіндегі айырмашылықтарын ажыратады. Қозғалыс түрлерін , олардың қасиеттері мен композицияларын&nbsp; біледі&nbsp; <br>
Тілдік мақсаттар: &nbsp;Оқушылар бұру, параллель көшіру, центрлік және осьтік симметрия анықтамасын, қасиеттерін айтады; пәнге қатысты лексика мен терминология&nbsp; осьтік симметрия, центрлік симметрия, симметриялы фигуралар, бұру центрі, бұру бұрышы диалог/ жазылымға қатысты тіркестер:&nbsp; 1) қозғалыс түрлерін атаңыз:...........&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2) осьтік симметрия&nbsp; дегеніміз .........&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 3) бұруды орындау үшін ................ <br>
Күтілетін нәтиже: &nbsp;Оқушылар симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салады
Бағалау критерийлері: &nbsp;Оқушылар симметрия, параллель көшіру және бұру кезінде фигуралардың бейнелерін салады <br>
Құндылықтарды дарыту: &nbsp;Оқушыларды еңбекке және шығармашылық ынтымақтастыққа, өмір бойы білім алуға баулу
АКТ-ны қолдану дағдылары: &nbsp;Слайд көрсету<br>
Пәнаралық байланыс: Сызу, көркем еңбек <br>
Бастапқы білім: &nbsp;симметрия, қозғалыс және қозғалыстың қасиеттері

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

І. Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.&nbsp; Сабақ мақсатына сәйкес «Мозайка» әдісімен әр оқушыға симметриялы фигуралар бейнеленген кеспе қағаздарды&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; беремін, сол кеспе қағаздарды құрастыру арқылы үш топқа бірігеді. І-топ: Центрлік симметрия; ІІ-топ: Осьтік симметрия; ІІІ-топ: Бұру; Үй жұмысын&nbsp; «Ротация» әдісімен&nbsp; слайдтағы дұрыс жауаптар арқылы тексереді. Көрсетілген дұрыс жауап бойынша оқушылар бір-бірін өзара бағалайды. Өткен тақырыпты қайталай отырып, бүгінгі сабаққа жетелеу&nbsp; мақсатында «Серпілген сауал» әдісі арқылы оқушылар арасында диалог орнатып отырамын (саралаудың «Диалог және қолдау көрсету» тәсілін қолданамын). 1) қозғалыс түрлерін атаңыз:.......... 2) осьтік симметрия&nbsp; дегеніміз ......... 3) бұруды орындау үшін ................ Бағалау:&nbsp; дұрыс жауап берген оқушыларды&nbsp; мадақтау арқылы&nbsp; ауызша&nbsp; бағалаймын, қате жауаптарды дер кезінде түзетемін.&nbsp; <br>

Сабақтың ортасы

Топпен жұмыс.&nbsp; Оқушылардың жеке сосын жұппен, кейін шағын топта талқылау дағдасын жетілдіру мақсатында «Қар үйіндісі» әдісін қолданамын.&nbsp; №261 1-топ: А(4;3), В(6;2), С(2;1) АВС үшбұрышына Ох осіне қарағанда симметриялы үшбұрышты сал 2-топ:А(4;3), В(6;2), С(2;1) АВС үшбұрышына Оу осіне қарағанда симметриялы үшбұрышты сал 3-топ:А(4;3), В(6;2), С(2;1) АВС үшбұрышына координаталар басына қарағанда симметриялы үшбұрышты сал Бағалау критерийі&nbsp;&nbsp;&nbsp; Дескриптор -симметрия кезіндегі фигура бейнесін салады&nbsp;&nbsp;&nbsp; -координаталар жазықтығында нүктелер орнын анықтайды; -нүктелер арқылы фигура шығарады; - фигураны тиісті оське қатысты симметриялы&nbsp; көшіреді;&nbsp;&nbsp; Бағалау:&nbsp; дұрыс жауап берген оқушыларды&nbsp; мадақтау арқылы&nbsp; ауызша&nbsp; бағалаймын, қате жауаптарды дер кезінде түзетемін. Саралау: Ерекше білім беруді қажет ететін оқушыларға&nbsp; топ мүшелері&nbsp; көмектеседі Жеке жұмыс:&nbsp; Саралаудың «Тапсырма» тәсілін қолдана отырып,оқушылардың қажетілігіне қарай деңгейлік тапсырмалар беремін. А.&nbsp; АВ кесіндісі мен осы кесіндіде жатпайтын бұру центрі О&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; берілген, АВ кесіндісін: 300 –қа; 600- қа;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1200- қа&nbsp; бұрғандағы бейнесін салыңдар. В. Параллель көшіру кезінде (1;1) нүктесі (-1;3) нүктесіне көшетін&nbsp; болса, онда координаталар бас нүктесі кандай нүктеге көшеді.&nbsp; Жауабы: (-2;2) С. Тең бүйірлі трапецияның сүйір бұрышы 600-қа тең. Оның кіші табаны үлкен табаны мен бүйір қабырғасының айырмасына тең болатынын дәлелдеңдер.&nbsp; Бағалау критерийі&nbsp;&nbsp;&nbsp; Дескриптор -бұрыштың бұрғандағы бейнесін салады, параллель көшіре алады.&nbsp;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Бұру центрін, бұру бұрышын анықтайды;&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; АВ кесіндісін&nbsp; салады; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Тиісті бұрышқа бұрады; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Бұрғандағы бейнесін салады. -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Параллель көшіріп дәлелдейді. Бағалау:&nbsp; интербелсенді тақтада жауаптарды көрсетеді, оқушылар өздерін өздері бағалайды.&nbsp;&nbsp;&nbsp; <br>

Сабақтың соңы

&nbsp;Сабақты корытындылау үшін, оқушылардың сыни ойлауын жетілдіру мақсатында кеңінен қолданылатын «Венн диаграммасы» әдісін қолданамын.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Бағалау: қол сигналдары арқылы&nbsp; оқушылар өзара бағалайды. Саралаудың «Бағалау»&nbsp; тәсілі бойынша&nbsp; бағалап отырып, қажеттілігіне қарай түзетіп отырып,оқушыны оқытуға қарай жылжыта аламын. <br>

Рефлексия

Рефлексия.&nbsp;&nbsp;&nbsp; Оқушының рефлексия жасау дағдыларын жетілдіру мақсатында «Бес саусақ» әдісін қолданамын.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Үй жұмысы: А топ есебі, №272&nbsp;&nbsp; <br>

Пікірлер(0)