Жж дыбысы мен әрпі

Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Шуренова Гаухар Сагидуллаевна
Ақтөбе
Шұбарқұдық
№3 Шұбарқұдық орта мектебі
Сауат ашу
Сынып:
1-сынып
Бөлім:
Бізді қоршаған әлем
Тақырып:

Жж дыбысы мен әрпі

17.02.2020
58
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p><br></p><p>1.2.9.1 Әріпті тану,ажырату оны дыбыспен сәйкестендіру. </p><p>1.2.1.2 Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолдану.</p><p> 1.1.9.3 Сөздің буыннан тұратынын түсіну және сөздегі буын санын анықтау. </p><p>1.2.4.1 Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату. <br></p>
Сабақтың мақсаты: <p><br></p><p>Барлықоқушылар:Әріпті біледі, жаза алады, оқи алады. </p><p>•Оқушылардың басым бөлігі:&nbsp; Әріптерді таниды және ажыратады</p><p>.Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқиды.</p><p> •Кейбір оқушылар:Мәтінді оқи алады, өз ойын еркін&nbsp; жеткізе алады. <br></p>
Тілдік мақсаттар: <p><br></p><p>Оқушылардың «Сұрақтар әлеміне саяхат»әдісімен&nbsp; айтылым дағдысын, сөздікпен, мәтінмен жұмыс жасауда оқылым, айтылым дағдысы, </p><p>«Топтастыру» әдісі арқылы айтылым, жазылым дағдыларын дамыту.&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p><p> Жазылым дағдысы бойынша негізгі сөз тіркестерімен үш тілде танысады, жазады, айтады. Жапырақ-листья,</p><p>Жалау-флаг,Жеті-семь <br></p>
Күтілетін нәтиже: <p>Барлықоқушылар:Әріпті біледі, жаза алады, оқи алады.&nbsp; </p><p>•Оқушылардың басым бөлігі:&nbsp; Әріптерді таниды және ажырата&nbsp; алады <br></p><p> .Әріпті дыбыспен сәйкестендіріп оқи алады<br></p><p> •Кейбір оқушылар:Мәтінді оқи алады, өз ойын еркін&nbsp; жеткізе алады. <br></p><p><br></p>
Бағалау критерийлері: <p><br></p><p>-&nbsp;&nbsp;&nbsp; Әріпті таниды,ажыратады оны дыбыспен сәйкестендіреді.</p><p> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Оқудың түрлерін (буындап оқу,жиі кездесетін сөздерді тұтас оқу,түсініп оқу) қолданды.</p><p> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Сөздің буыннан тұратынын түсінді және сөздегі буын санын анықтайды.</p><p> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы,мәндес,көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажыратды.</p><p> -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Сөйлемді бас әріптен бастап жазып,сөйлем соңына тыныс белгілерін қояды. <br></p>
Құндылықтарды дарыту: <p><br></p><p>Біз Мәңгілік Елдің мызғымас Жеті тұғырын нығайт</p><p>у.Сабақ барысында оқушылардың бірін-бірі тыңдау, көмектесу, жұптасып тапсырма орындау, жауапкершілікті арттыру, өзгелердің мәдениетіне қамқорлықпен қарау<br></p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: <p><br></p><p>Интербелсенді тақта, аудиожазба,суреттер,әріптер<br></p>
Пәнаралық байланыс: <p>&nbsp;Дүниетану, музыка, бейнелеу, өзін-өзі тану<br></p><p><br></p>
Бастапқы білім: <p><br></p><p>Мен» сөзі жазылған шар, есімдері жазылған бейджиктер, барлық оқушылардың есімдері жазылған конверттегі хат, фотосуреттер, орам жіп.<br></p>

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(5 мин)

<p><br></p><p>Ынтымақтастық атмосферасы қалыптастыру. Балалар сабақты бастамас бұрын,&nbsp; бір-бірімізге сәттілік тілейік . Шеңбер болып тұрайық жылы жүзбен, </p><p>Бізге келсін қуаныш, нұр іздеген.</p><p> Шуақ толған жанымыз, жүрегіміз </p><p>Үлгі алсын көрген жан мына бізден.&nbsp;</p><p>&nbsp; Суреттер арқылы&nbsp; 3 топқа бөлемін.&nbsp; &nbsp;</p><p>&nbsp;&nbsp; &nbsp;&nbsp; І топ Жапырақ&nbsp;&nbsp; ІІ топ Жұлдыз&nbsp;&nbsp;&nbsp;</p><p>&nbsp; ІІІ топ Жеміс&nbsp; Балалар өткен әріптерімізді қайталап алайық! </p><p>«Сұрақтар әлеміне саяхат» әдісі арқылы өткен тапсырмаларды пысықтау мақсатында сұрақ-жауап өткіземін. 1.Балалар қазақ тілінде неше әріп бар?&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2.Дыбыстар нешеге бөлінеді? т.б.&nbsp; Жауап берген оқушыға жұлдызша беру арқылы бағалаймын. <br></p>

Сабақтың ортасы

(20мин)

<p><br></p><p>Балалар бүгінгі өтетін&nbsp; жаңа&nbsp; сабағымыздың&nbsp; тақырыбы&nbsp; «Ж ж» дыбысы&nbsp; мен әрпі.&nbsp; Ж дыбысы туралы бейнежазба көрсетемін.&nbsp; Жеті сөзіне дыбыстық талдау жасаймыз&nbsp; Ж&nbsp; дыбысы –ұяң дауыссыз дыбыс. Жасалуына қарай – тіл алды дауыссыз. Айтылуына қарай –ызың дауыссыз.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 1. Сөздікпен жұмыс: 1.Хормен оқу&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; 2.Тізбектей оқу жаға&nbsp;&nbsp;&nbsp; жалау&nbsp;&nbsp; жасыл&nbsp;&nbsp;&nbsp; жақсы&nbsp;&nbsp;&nbsp; жылтыр&nbsp;&nbsp; жарыс жаса&nbsp;&nbsp; жасау&nbsp;&nbsp; жайлау&nbsp;&nbsp; жаман&nbsp;&nbsp; жауын&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жарас Жеке жұмыс 2. Тапсырма Мәтінді дауыстап оқыңыз. Сұрақтарға жауап беріңіз.&nbsp;&nbsp; -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Мәтінде не туралы айтылған? -&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жарыс мәресіне кім тез жетеді? Дескриптор: Білім алушы&nbsp; - мәтінді қатесіз оқиды;&nbsp; - мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді. 3.Тапсырма. 1 -тапсырма Әр жұп суретке мұқият қараңыз. Сөздерді оқыңыз және оған қарама-қарсы мағыналы сөздер тауып айтыңыз.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; сол жақ - ...&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; үлкен - ...&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ауыр - ...&nbsp;&nbsp;&nbsp; жылдам - ...&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ыстық - ...&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; ашық - ... Дескриптор: Білім алушы&nbsp; - берілген сөздерге қарсы мағыналы сөздерді айтады. 7 2-тапсырма Сөздерді оқыңыз. Мәндес сөздерді анықтаңыз және бір-бірімен байланыстырып сызыңыз. Дескриптор: Білім алушы&nbsp; - мәндес сөздерді анықтайды және байланыстырып сызады. Топтық жұмыс:«Мені тауып көр» ойыны.&nbsp; І топ «Жапырақ. Ждыбысы сөз басында&nbsp; келетін заттарды&nbsp; атап, аттарын жазады. <br></p>

Сабақтың соңы

(10 мин)

<p><br></p><p>Топтастыру» әдісі 1.Ж&nbsp; дыбысынан&nbsp; келетін сөздер айту. 2.Сөздерді буынға бөлу. </p><p>3. Ж&nbsp; дыбысын дауысты және дауыссыз екенін ажырату.&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жалау&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жүгері&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жапалақ&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жеміс&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Ж&nbsp;&nbsp; Жантақ&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; Жаға&nbsp; <br></p>

Рефлексия

(5 мин)

<p><br></p><p>Жалпы бағалау Сабақта қандай екі нарсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? </p><p>1:&nbsp; 2:&nbsp; Қандай екі нарсе Сіздің сабағыңызды жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?</p><p> 1:&nbsp; 2:&nbsp; Сабақ кезінде мен сынып немесе жекелеген оқушылардың жетістіктері /қиыншылықтары туралы нені анықтадым, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? <br></p>

Пікірлер(0)