100-ге дейін санау.

Сисембаева Инкар Аскаровна
Сисембаева Инкар Аскаровна
Актобе
Шубаркудук
3 Шубаркудук орта мектеби
Математика
Сынып:
2-сынып
Бөлім:
Екі таңбалы сандар
Тақырып:

100-ге дейін санау.

17.02.2020
1114
PDF жүктеу WORD жүктеу
Оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтемеу): <p><br></p><p>Барлық оқушылар: 100-ге дейінгі жүздіктер тізбегіндегі заңдылықты анықтау</p><p>. Көптеген оқушылар: 100-ге дейінгі сандарды жазу, салыстыру</p><p>. Көптеген оқушылар: 100-ге дейінгі сандарды жазу, салыстыру.&nbsp;&nbsp;</p>
Сабақтың мақсаты: 2.1.1.4 санаудың ірі бірлігі – жүздікті құрастыру; 1000-ға дейін жүздіктермен санау, жазу, салыстыру
Тілдік мақсаттар: <p><br></p><p>Лексика және терминология: Ондықтардың атауы (он, жиырма, отыз, және т.б</p><p>) Диалогқа/жазуға арналған пайдалы сөз тіркестері Жүздік ондыққа қарағанда есептің ірі бірлігі болып келетінін дәлелдеңдер. он- десять- ten жиырма – двадцать – twenty отыз –трицать–Thirty&nbsp;&nbsp;</p>
Күтілетін нәтиже: <p><br></p><p>Мектептегі атаулы кабинеттердің атқаратын қызметтерін қайталай отырып, өз мектебін құрметтеу.</p>
Бағалау критерийлері: <p>1.100 көлеміндегі сандарды атайды.</p><p> 2. 100-ге дейінгі сандарды жазады, салыстыра</p><p>ды. 3. 100-ге дейінгі сандардан заңдылық бойынша тізбек құрастырады..&nbsp;&nbsp;</p><p><br></p>
Құндылықтарды дарыту: <p><br></p><p><br></p>
АКТ-ны қолдану дағдылары: Интер белсенді тақта арқылы сұрақтар дайындау, сабаққа керекті дереккөздерді тиімді қолдану
Пәнаралық байланыс: Дүниетану, дене шынықтыру, музыка пәндерімен байланысты болуы «Менің мектебім» ортақ тақырыпқа байланысты
Бастапқы білім: 12-ге дейінгі рим цифрларын оқуды, жазуды және қолдануды біледі.

Сабақ барысы

Сабақ кезеңдері Жоспарланған іс-әрекет Ресурстар

Сабақтың басы

(10мин)

Психологиялық ахуал Шеңберде тұрған оқушылар бір – бірімен амандасады. Аптаның жеті күнін кезекпен айту. (көңілді, көңілсіз, ашулы) Бірінші күн- дүйсенбі Екінші күн – сейсенбі Үшінші күн – сәрсенбі Төртінші күн — бейсенбі Бесінші күн — жұма Алтыншы күн- сенбі Жетінші күн- жексенбі. (Ұ) Оқушылардың өздеріне таныс сан түзуін қарастыру. «Сұрақ қою» әдісі -100-ге дейін қалай тез санауға болатындығын білесіздер ме? 100-ге дейін ондықтармен өсу және кему ретімен санай аламыз ба? -100-ден кейін қандай сан келеді? -Ендеше, қалай ойлайсыңдар, бүгінгі біздің тақырыбымыз қандай болмақ? Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен таныстыру&nbsp;&nbsp;

Сабақтың ортасы

(15 мин)

<p><br></p><p>Оқушылардан мектептің ішіндегі атаулы кабинеттерді сұраймын. Сынып бөлмесі, кітапхана, дене шынықтыру бөлмесі, асзана, мәжіліс залы. «Ойлан,жұптас,топтас» әдісі арқылы топқа бөлу. Біздің сыныпта парта неше қатарға қойылған? Олай болса сандар разрядтарын кезекпен атау арқылы екі топқа бөлемін. Ортақ тақырып «Менің мектебім» болғандықтан балаларға жаңағы аталған атаулы бөлмелерге саяхатқа шығамыз. 1. Сынып бөлмесіндеміз. 1-тапсырма (Т) Тақырыпқа кіріспе ретінде сандардың бір таңбалы және екі таңбалы болатындығын қайталаған жөн. Бір таңбалы сандарды жазу үшін бір таңба, ал екі таңбалы сандарда – екі таңба пайдаланылады. Бір таңбалы сандарда бір разрядты – бірліктер разрядын, ал екі таңбалы сандарда екі разряд – бірліктер мен жүздіктер разрядтарын бөліп көрсетеді. (Д) «Жоғалған сан» ойыны. Бағалау критерийі. 1. Жоғалған сандарды табады. 0 10 30 50 70 90 0 20 40 60 80 0 10 20 50 60 80 0 10 40 70 0 30 60 90 Дискриптор: 1. Жоғалған сандарды табады. ҚБ. «Менің мектебім» (+, - ) бағалау парақшасы бойынша Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс залы Жақсы Орташа Төмен 2. Кітапханаға барамыз. (Ж.Т) «Шығарып көр» әдісі Бағалау критерийі: • Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді. • 100-ге дейінгі сан көлемінде ондықтармен тура,кері санайды және жазады. • 100 cанының құрылу жолын (бірліктермен және ондықтармен санау арқылы) жалғастырып айтады. 2-тапсырма Графикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жазыңыз. 100 = 99 + 100 = 90 + Дескриптор: • Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді. • 100-ге дейінгі сан көлемінде ондықтармен тура,кері санайды және жазады. • 100 cанының құрылу жолын (бірліктермен және ондықтармен санау арқылы) жалғастырып айтады. ҚБ. «Менің мектебім» (+ , - ) бағалау парақшасы бойынша Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс зал Жақсы Орташа Төмен 3.Дене шынықтыру бөлмесіндеміз. Серіту сәті: «Көңілді күн» 4. Асханаға барамыз (Ө) 3- тапсырма «Тез ойлан» әдісі Бағалау критерийі: 1.Есептің мазмұнымен танысады.&nbsp;&nbsp;</p>

Сабақтың соңы

(10 мин)

<p><br></p><p>Оқушылардан мектептің ішіндегі атаулы кабинеттерді сұраймын. Сынып бөлмесі, кітапхана, дене шынықтыру бөлмесі, асзана, мәжіліс залы. «Ойлан,жұптас,топтас» әдісі арқылы топқа бөлу. Біздің сыныпта парта неше қатарға қойылған? Олай болса сандар разрядтарын кезекпен атау арқылы екі топқа бөлемін. Ортақ тақырып «Менің мектебім» болғандықтан балаларға жаңағы аталған атаулы бөлмелерге саяхатқа шығамыз. 1. Сынып бөлмесіндеміз. 1-тапсырма (Т) Тақырыпқа кіріспе ретінде сандардың бір таңбалы және екі таңбалы болатындығын қайталаған жөн. Бір таңбалы сандарды жазу үшін бір таңба, ал екі таңбалы сандарда – екі таңба пайдаланылады. Бір таңбалы сандарда бір разрядты – бірліктер разрядын, ал екі таңбалы сандарда екі разряд – бірліктер мен жүздіктер разрядтарын бөліп көрсетеді. (Д) «Жоғалған сан» ойыны. Бағалау критерийі. 1. Жоғалған сандарды табады. 0 10 30 50 70 90 0 20 40 60 80 0 10 20 50 60 80 0 10 40 70 0 30 60 90 Дискриптор: 1. Жоғалған сандарды табады. ҚБ. «Менің мектебім» (+, - ) бағалау парақшасы бойынша Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс залы Жақсы Орташа Төмен 2. Кітапханаға барамыз. (Ж.Т) «Шығарып көр» әдісі Бағалау критерийі: • Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді. • 100-ге дейінгі сан көлемінде ондықтармен тура,кері санайды және жазады. • 100 cанының құрылу жолын (бірліктермен және ондықтармен санау арқылы) жалғастырып айтады. 2-тапсырма Графикалық суреттердің көмегімен 100 cанының құрылу жолын жазыңыз. 100 = 99 + 100 = 90 + Дескриптор: • Санаудың ірі бірлігі – жүздіктің құрылу жолын көрсетеді. • 100-ге дейінгі сан көлемінде ондықтармен тура,кері санайды және жазады. • 100 cанының құрылу жолын (бірліктермен және ондықтармен санау арқылы) жалғастырып айтады. ҚБ. «Менің мектебім» (+ , - ) бағалау парақшасы бойынша Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс зал Жақсы Орташа Төмен 3.Дене шынықтыру бөлмесіндеміз. Серіту сәті: «Көңілді күн» 4. Асханаға барамыз (Ө) 3- тапсырма «Тез ойлан» әдісі Бағалау критерийі: 1.Есептің мазмұнымен танысады. 2. Қысқаша жазуын құрайды. 3.Сызба құрады. 4.Амалдар таңдайды. 5.Мәнін табады. 6.Жауабын жазады Картоп бәліші-16, ет бәліші-24 Барлығы нешн бәліш? Ш: 16+24=40 Ж: Барлығы 40 Дискриптор: . 1.Есептің мазмұнымен танысады. 2. Қысқаша жазуын құрайды. 3.Сызба құрады. 4.Амалдар таңдайды. 5.Мәнін табады. 6.Жауабын жазады ҚБ. «Менің мектебім» (+, - ) бағалау парақшасы бойынша Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс зал Жақсы Орташа Төмен 5. Мәжіліс залында (Т) Оқушыларға «Ойын текшесі» әдісі арқылы тапсырма ұсынамын.Ойын үшін текше, ақ парақ, маркер қажет. Мақсаты: оқушылар кезекпен текшені лақтырады. Текшедегі әрбір нүкте 10 санын білдіреді. Оқушылар түскен ұпайға байланысты санды жазады. Мысалы оқушының текшесінде 4 нүкте түссе, ол өзінің бетіне 40 деп жазады. Одан әрі жүріс келесі ойыншыға ауысады. ҚБ.«Менің мектебім» (+, - ) бағалау парақшасы Сынып бөлмесі Кітапхана Дене шынықтыру Асхана Мәжіліс залы Жақсы Орташа Төмен&nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp; &nbsp;&nbsp;</p>

Рефлексия

(5 мин)

Рефлексия «Ойды аяқта» Бүгін мен білдім ......... Бүгін мен үйрендім...... Менің қолымнан келді........ Маған қиындық тудыр&nbsp;&nbsp;

Пікірлер(0)